eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grybów › IR.ZP.271.18.2023 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Grybów w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2023-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
IR.ZP.271.18.2023 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Grybów w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRYBÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892268

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jakubowskiego 33

1.5.2.) Miejscowość: Grybów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-330

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 448 42 10

1.5.8.) Numer faksu: 18 445 04 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrybow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrybow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-grybow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

IR.ZP.271.18.2023 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Grybów w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a2c8d58-3cd2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406741

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031931/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Grybów w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356401

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.ZP.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Binczarowa.
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2023/2024 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 430 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 100940,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Florynka + Wawrzka
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2023/2024 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 430 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 100940,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Cieniawa
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2023/2024 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 330 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 77062,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Kąclowa
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2023/2024 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 330 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 77062,8 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Krużlowa Niżna + Chodorowa
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2023/2024 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 250 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 58844,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Krużlowa Wyżna
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2023/2024 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 330 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 77062,80 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Ptaszkowa I (lewa strona drogi powiatowej Królowa Górna – Ptaszkowa - Grybów: ul. bez nazwy nr 1575 K)
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2023/2024 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 400 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 93471,20 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Ptaszkowa II (prawa strona drogi powiatowej Królowa Górna - Ptaszkowa - Grybów: ul. bez nazwy nr 1575 K)
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2023/2024 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 400 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 93471,2 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Polna
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2023/2024 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 330 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 77062,8 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Stara Wieś
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2023/2024 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 330 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 77062,8 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Stróże+ Wyskitna
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2023/2024 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 400 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 93471,20 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Siołkowa
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2023/2024 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 380 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 88492,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Durlak - Usługi Remontowo-Budowalne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343387746

7.3.3) Ulica: Wawrzks 8

7.3.4) Miejscowość: Florynka

7.3.5) Kod pocztowy: 33-332

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-14 do 2024-04-14

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83592,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Durlak - Usługi Remontowo-Budowalne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343387746

7.3.3) Ulica: Wawrzka 8

7.3.4) Miejscowość: Florynka

7.3.5) Kod pocztowy: 33-332

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-14 do 2024-04-14

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Firma Budowalna „STUCCO” Witold Gaborek z siedzibą: Cieniawa 297, 33-333 Ptaszkowa, za cenę brutto 89 100,00 zł. Złożona oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 77 062,80 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69498,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69498,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69498,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Gruca - Firma Usługowo-Transportowa "KOP-TRANS"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381007645

7.3.3) Ulica: Kąclowa 31

7.3.4) Miejscowość: Grybów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-330

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69498,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-14 do 2024-04-14

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Usługi Sprzętowe Andrzej Obrzut z siedzibą: 33-326 Mogilno 93, za cenę brutto 60 000,00 zł. Złożona oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 58 844,00 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Działalność Usługowo-Handlowa Transport, Usługi Świadczone Koparką, Robert Chronowski
z siedzibą: 33-325 Krużlowa Wyżna 133, za cenę brutto 81 972,00 zł. Złożona oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 77 062,80 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęły dwie oferty Wykonawców: Józef Michalik, Działalność Transportowa z siedzibą: 33-333 Ptaszkowa 581, za cenę brutto
108 000,00 zł. oraz Park-M Poland Sp. z o.o. z siedzibą Piaski 12, 33-340 Stary Sącz za cenę brutto: 118 000,00. Złożone oferty przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 93 471,20 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęły dwie oferty Wykonawców: Działalność Produkcyjno – Usługowa, Marcin Kiełbasa z siedzibą: 33-333 Ptaszkowa 189, za cenę brutto 120 960,00 zł. oraz Park-M Poland Sp. z o.o. z siedzibą Piaski 12, 33-340 Stary Sącz za cenę brutto: 114 000,00. Złożone oferty przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 93 471,20 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęły dwie oferty Wykonawców: Marcin Niepsuj Firma Usługowa z siedzibą: Polna 284, 33-331 Stróże za cenę brutto
88 770,00 zł. oraz Park-M Poland Sp. z o.o. z siedzibą Piaski 12, 33-340 Stary Sącz za cenę brutto: 102 300,00. Złożone oferty przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 77 062,80 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy:
Działalność Usługowo-Handlowa Transport, Usługi Świadczone Koparką, Robert Chronowski
z siedzibą: 33-325 Krużlowa Wyżna 133, cenę brutto 81 972,00 zł. Złożona oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 77 062,80 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy:
F.H.U. „HAJDUGA” Hajduga Paweł z siedzibą: 33-331 Stróże 116, cenę brutto
99 200,00 zł. Złożona oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 93 471,20 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy:
Park-M Poland Sp. z o.o. z siedzibą Piaski 12, 33-340 Stary Sącz za cenę brutto
108 300,00 zł. Złożona oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 88 492,00 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.