eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont pomieszczeń mieszkalnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 6 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń mieszkalnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 6
w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno Przedszkolny nr 6

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368036850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marcinkowskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-232

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 255 42 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp31@zsp6.katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp31sienkiewicz.5v.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń mieszkalnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 6
w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee468196-430c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045401/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont pomieszczeń mieszkalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374605/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/652/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79098,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji lokalu mieszkalnego i zmiany jego funkcji na pracownię szkolną.
Przebudowa dotyczy zmiany funkcji istniejących pomieszczeń z rozbiórkami ścianek działowych, przebudowa instalacji elektrycznych z niewielkim powiększeniem sanitariatu z przebudową instalacji wod.-kan.
W/w roboty adaptacyjne nie wymagają zmiany przegród zewnętrznych i konstrukcyjnych.
Lokalizacja działki: Teren objęty modernizacją znajduje się w północno-wschodnim narożniku budynku Szkoły, na działce inwestora nr 60/8 obręb Bogucice-Zawodzie, 246901_1.0002 w Katowicach.
Stan istniejący.
Podlegający przebudowie lokal mieszkania służbowego o pow. 47,2m2 składa się z 5 pomieszczeń.
Średnia wysokość w/w pomieszczeń – 3,18 m.
Wszystkie ściany działowe wykonane z cegły ceramicznej - ściany nośne prefabrykaty żelbetowe. Okna wymienione (podczas termomodernizacji Szkoły) na plastikowe - 3 sztuki w dobrym stanie. Drzwi drewniane, ościeżnice stalowe. Ściany pokryte tynkiem wapienno-cementowym, malowane. Sufit wapienno-cementowy, malowany.
Przedmiotowy fragment budynku Szkoły - parterowy, podpiwniczony. Stan techniczny - dobry. Wejście do lokalu od strony wschodniej - z podestu, spocznika wejściowego.
Zakres robót adaptacyjnych:
Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe:
 wykucie drzwi,
 demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z osprzętem,
 demontaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem,
 rozebranie ścianek działowych,
 wyburzenie komina,
 rozebranie podłóg.
Roboty budowlane:
 budowa nowych ścianek,
 montaż drzwi i naświetla,
 uzupełnienie tynków i gładzi,
 wykonanie podbudowy posadzek tylko w sanitariacie ( pozostałe posadzki będą robione odrębnym zadaniem),
 wykonanie nawierzchni posadzek płytkami gresowymi w sanitariacie,
 malowanie pomieszczeń.
Roboty instalacyjne:
 montaż instalacji wod-kan zgodnie z projektem,
 montaż urządzeń sanitarnych ( biały montaż),
 montaż instalacji elektrycznej, internetowej, telefonicznej i monitoringowej,
 montaż lamp i osprzętu.
oraz inne prace zgodnie z projektem i przedmiarem.
UWAGA: Załączona dokumentacja projektowa zawiera całość zadania i należy ją stosować tylko do zakresu wymienionego w SWZ oraz przedmiarze robót. Roboty takie jak: posadzki poza sanitariatem i roboty zewnętrzne (daszek, podjazd, pochylnia dla niepełnosprawnych, chodnik), nie są objęte niniejszym postępowaniem i nie należy ich wyceniać.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45431000-7 - Kładzenie płytek

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty i w związku z tym unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102292,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141039,48 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.