eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu przy ul. Kleczkowskiej 20



Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
we Wrocławiu przy ul. Kleczkowskiej 20

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931950650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kleczkowska 20

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-227

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adm.psse.wroclaw@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/psse-wroclaw

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4fe4ac81-1aa0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Ochrona zdrowia i profilaktyka ochronna - Inspekcja Sanitarna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
we Wrocławiu przy ul. Kleczkowskiej 20

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fe4ac81-1aa0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00152902/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Remont budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu przy ul. Kleczkowskiej 20”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno – epidemiologicznych w celu zwiększenie efektywności ich działania

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADM.272.12.2023.IW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji i dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-
Epidemiologicznej we Wrocławiu przy ul. Kleczkowskiej 20 wraz z pracami towarzyszącymi, w tym dotyczącymi remontu
sanitariatów. Wszystkie kondygnacje nadziemne przeznaczone są obecnie na pomieszczenia użyteczności publicznej (biura
i laboratoria PSSE), a kondygnacja podziemna na pom. techniczno-magazynowe. Zakres prac nie dotyczy zmian w
dotychczasowym sposobie użytkowania budynku. Prace będą prowadzone podczas pracy instytucji, w sposób
niezakłócający jej funkcjonowania.
Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac w godzinach od 7.00 do 20.00 oraz w soboty od godz. 8.00 do 16.00 – po
wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Sekcji Administracyjno - Technicznej.
2. Zakres zamówienia obejmuje pełne procesy robót budowlanych związanych z remontem z wykonaniem wszystkich robót
rozbiórkowych, budowlanych i wykończeniowych, wraz z zakupem, dostarczeniem na plac budowy, wbudowaniem
materiałów i urządzeń oraz usunięciem z placu budowy i utylizacją materiałów z rozbiórki i odpadów, a także zakupem,
dostarczeniem, instalacją i rozruchem wyposażenia, związanego z realizacją robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3900000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4074990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3900000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGO CONSTRUCTION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971818233

7.3.3) Ulica: ul. Krupnicza 13

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-075

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace związane z remontem dachu
BRABUS MICHAŁ MUSZYŃSKI
ul. Krzywoustego 47/8, 51-165 Wrocław


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3900000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-19 do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.