eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wynajem pomieszczeń kuchni i stołówki XXVII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie oraz przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów XXVII Liceum Ogólnokształcącego i Szkoły Podstawowej nr 46.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem pomieszczeń kuchni i stołówki XXVII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie oraz przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów XXVII Liceum Ogólnokształcącego i Szkoły Podstawowej nr 46.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: XXVII LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. ZESŁAŃCÓW SYBIRU W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060387400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Biedronki 13

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-543

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 5276733

1.5.8.) Numer faksu: 815276733

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@lo27.lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.27lo.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45764017-1c9b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem pomieszczeń kuchni i stołówki XXVII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie oraz przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów XXVII Liceum Ogólnokształcącego i Szkoły Podstawowej nr 46.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45764017-1c9b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00295096/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wynajem pomieszczeń kuchni i stołówki XXVII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie oraz przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów XXVII Liceum Ogólnokształcącego i Szkoły Podstawowej nr 46.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296912

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 27LO.261.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 584726,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wynajem pomieszczeń kuchni i stołówki szkolnej XXVII Liceum Ogólnokształcącego im. Zesłańców Sybiru w Lublinie oraz przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów XXVII Liceum Ogólnokształcącego i Szkoły Podstawowej nr 46 w Lublinie z siedzibą przy ul. Biedronki 13, 20-543 Lublin.
Zadanie I.: Wynajem pomieszczeń kuchni stołówki XXVII Liceum Ogólnokształcącego im. Zesłańców Sybiru w Lublinie.
1. Powierzchnia pomieszczeń kuchni i stołówki wynosi łącznie 270 m2 i znajduje się w budynku XXVII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie przy ul. Biedronki 13. Na wymienioną powierzchnię składają się: pomieszczenia kuchenne i socjalne – 206 m2 oraz wydawalnia z myjnią – 64 m ². Szczegółowe warunki wynajmu pomieszczeń będą określone w SWZ i Umowie, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ .
2. Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) wyposażenia wynajmowanych pomieszczenia w urządzenia i sprzęt kuchenny i naczynia stołowe niezbędne do prawidłowej realizacji usługi żywieniowej;
2) uiszczania, oprócz czynszu, kosztów i opłat eksploatacyjnych, takich jak:
- podatek od nieruchomości na rzecz Gminy Lublin – złożenie deklaracji na podatek od nieruchomości,
- miesięczne opłaty za zużycie paliwa gazowego, energii elektrycznej, wody zimnej i ciepłej oraz ścieków - na podstawie faktury wystawionej przez XXVII Liceum Ogólnokształcące, zgodnie z faktycznym zużyciem tych mediów,
- wywóz nieczystości – na podstawie odrębnej umowy Wykonawcy z firmą odbierającą odpady komunalne,
- opłaty za oczyszczanie odstojnika tłuszczu i skrobi – na podstawie faktury wystawionej przez podmiot wykonujący usługę,
- opłaty za okresowe badania techniczne instalacji gazowej i urządzeń gazowych na podstawie faktury wystawionej przez podmiot dokonujący badania,
- opłaty za okresowy przegląd techniczny i serwis dźwigów towarowych, na podstawie odrębnej umowy z podmiotem dokonującym przeglądy i serwis.

Zadanie II. Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów XXVII Liceum Ogólnokształcącego i Szkoły Podstawowej nr 46 z zachowaniem norm żywieniowych dla danej grupy wiekowej w okresie od 01.09.2023 r do 31.08.2024 r.
1. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczący żywienia uczniów i wychowanków obu szkół obejmuje przygotowanie i wydanie w okresie wykonania zamówienia:
1) 5 324 sztuk zestawów posiłków (śniadanie, obiad i podwieczorek) dla oddziału przedszkolnego Szkoły Podstawowej nr 46,
2) 39 600 sztuk obiadów ( zupa, drugie danie, deser) dla uczniów klas I – VIII Szkoły Podstawowej i uczniów XXVII Liceum,
2. Szacunkowa liczba posiłków w jednym dniu wyniesie:
1) 22 szt. zestawów posiłków dla wychowanków oddziału przedszkolnego,
2) 190 szt. obiadów dla uczniów klas I – VII SP 46,
3) 30 szt. obiadów dla uczniów XXVII LO.
3. Szczegółowe warunki zamówienia zawarte zostały w SWZ i Umowie (Załącznik nr 4 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407769,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 721353,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407769,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fudeko S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7010252178

7.3.3) Ulica: Spokojna 4

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-549

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407769,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.