Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00296912/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00308931/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem pomieszczeń kuchni i stołówki XXVII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie oraz przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów XXVII Liceum Ogólnokształcącego i Szkoły Podstawowej nr 46.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: XXVII LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. ZESŁAŃCÓW SYBIRU W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060387400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Biedronki 13
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-543
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 5276733
1.5.8.) Numer faksu: 815276733
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@lo27.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.27lo.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45764017-1c9b-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem pomieszczeń kuchni i stołówki XXVII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie oraz przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów XXVII Liceum Ogólnokształcącego i Szkoły Podstawowej nr 46.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45764017-1c9b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00295096/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wynajem pomieszczeń kuchni i stołówki XXVII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie oraz przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów XXVII Liceum Ogólnokształcącego i Szkoły Podstawowej nr 46.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296912
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 27LO.261.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 584726,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wynajem pomieszczeń kuchni i stołówki szkolnej XXVII Liceum Ogólnokształcącego im. Zesłańców Sybiru w Lublinie oraz przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów XXVII Liceum Ogólnokształcącego i Szkoły Podstawowej nr 46 w Lublinie z siedzibą przy ul. Biedronki 13, 20-543 Lublin.
Zadanie I.: Wynajem pomieszczeń kuchni stołówki XXVII Liceum Ogólnokształcącego im. Zesłańców Sybiru w Lublinie.
1. Powierzchnia pomieszczeń kuchni i stołówki wynosi łącznie 270 m2 i znajduje się w budynku XXVII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie przy ul. Biedronki 13. Na wymienioną powierzchnię składają się: pomieszczenia kuchenne i socjalne – 206 m2 oraz wydawalnia z myjnią – 64 m ². Szczegółowe warunki wynajmu pomieszczeń będą określone w SWZ i Umowie, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ .
2. Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) wyposażenia wynajmowanych pomieszczenia w urządzenia i sprzęt kuchenny i naczynia stołowe niezbędne do prawidłowej realizacji usługi żywieniowej;
2) uiszczania, oprócz czynszu, kosztów i opłat eksploatacyjnych, takich jak:
- podatek od nieruchomości na rzecz Gminy Lublin – złożenie deklaracji na podatek od nieruchomości,
- miesięczne opłaty za zużycie paliwa gazowego, energii elektrycznej, wody zimnej i ciepłej oraz ścieków - na podstawie faktury wystawionej przez XXVII Liceum Ogólnokształcące, zgodnie z faktycznym zużyciem tych mediów,
- wywóz nieczystości – na podstawie odrębnej umowy Wykonawcy z firmą odbierającą odpady komunalne,
- opłaty za oczyszczanie odstojnika tłuszczu i skrobi – na podstawie faktury wystawionej przez podmiot wykonujący usługę,
- opłaty za okresowe badania techniczne instalacji gazowej i urządzeń gazowych na podstawie faktury wystawionej przez podmiot dokonujący badania,
- opłaty za okresowy przegląd techniczny i serwis dźwigów towarowych, na podstawie odrębnej umowy z podmiotem dokonującym przeglądy i serwis.
Zadanie II. Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów XXVII Liceum Ogólnokształcącego i Szkoły Podstawowej nr 46 z zachowaniem norm żywieniowych dla danej grupy wiekowej w okresie od 01.09.2023 r do 31.08.2024 r.
1. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczący żywienia uczniów i wychowanków obu szkół obejmuje przygotowanie i wydanie w okresie wykonania zamówienia:
1) 5 324 sztuk zestawów posiłków (śniadanie, obiad i podwieczorek) dla oddziału przedszkolnego Szkoły Podstawowej nr 46,
2) 39 600 sztuk obiadów ( zupa, drugie danie, deser) dla uczniów klas I – VIII Szkoły Podstawowej i uczniów XXVII Liceum,
2. Szacunkowa liczba posiłków w jednym dniu wyniesie:
1) 22 szt. zestawów posiłków dla wychowanków oddziału przedszkolnego,
2) 190 szt. obiadów dla uczniów klas I – VII SP 46,
3) 30 szt. obiadów dla uczniów XXVII LO.
3. Szczegółowe warunki zamówienia zawarte zostały w SWZ i Umowie (Załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407769,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 721353,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407769,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fudeko S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7010252178
7.3.3) Ulica: Spokojna 4
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-549
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407769,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego oraz Oddziału Rehabilitacji Pulmonologicznej w Krzyżewie - powtórka
- Usługa cateringu dla uczestników projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- Usługa żywienia pacjentów szpitala i pensjonariuszy Zakładu Opiekuńczo Leczniczego
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.