Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00374338/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu oraz Systemu Rejestracji Czasu Pracy w budynkach sądów okręgu tarnowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Sąd Okręgowy w Tarnowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jarosława Dąbrowskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@tarnow.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-609ec142-40ad-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu oraz Systemu Rejestracji Czasu Pracy w budynkach sądów okręgu tarnowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-609ec142-40ad-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075540/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu oraz Systemu Rejestracji Czasu Pracy w budynkach sądów okręgu tarnowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374338/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BG 26-20/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Systemu Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemu Rejestracji Czasu Pracy (RCP) w budynkach sądów okręgu tarnowskiego tj. w budynku:
• Sądu Okręgowego i Rejonowego w Tarnowie, ul. Dąbrowskiego 27,
• Opiniodawczego Zespołu Specjalistów Sądowych w Tarnowie, ul. Szujskiego 66
• Sądu Rejonowego w Tarnowie, Wydział Zamiejscowy w Tuchowie, ul. Chopina 5
• Sądu Rejonowego w Brzesku, ul. Kościuszki 20
• Sądu Rejonowego w Bochni, ul. Kościuszki 4
• Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Bojki 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z przepisem art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, zamawiający odrzucił jedyną ofertę, złożoną przez Telnix Radosław Kopeć. Wskazany przepis stanowi, że zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń. Telnix Radosław Kopeć złożył wraz z ofertą wymagany, zgodnie z postanowieniem rozdziału VIII pkt 4 podpunkt 2 lit. f, kosztorys ofertowy, sporządzony metodą uproszczoną. Jednakże wartość brutto tego kosztorysu różniła się od ceny wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. W związku z tym, na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wezwał wykonawcę do złożenia w wyznaczonym terminie poprawionego kosztorysu ofertowego, zgodnego z zaoferowaną ceną. W odpowiedzi na wezwanie wykonawca wskazał jedynie, że cena zawarta w ofercie jest błędna, a prawidłową ceną jest ta określona w kosztorysie ofertowym. Tym samym oznacza to, że wykonawca nie zadośćuczynił wezwaniu zamawiającego, a w konsekwencji jego oferta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396000 PLN
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectwa charakterystyki energetycznej - część IV (12 zadań)
- Dostawy rękawic medycznych - diagnostycznych i chirurgicznych.
- Dostawy artykułów medycznych (igły, porty naczyniowe).
- Remont wybranych pomieszczeń usytuowanych na II i IV piętrze w budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
- Modernizacja Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ryglicach
- Usługi ochrony osób i mienia Akademii Tarnowskiej
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymiennikowym węzłem cieplnym w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Trzebiatów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.