eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie prac naprawczych w obiektach użyteczności publicznej w Katowicach - zamówienie udzielane w 3 częściach.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac naprawczych w obiektach użyteczności publicznej w Katowicach – zamówienie udzielane w 3 częściach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac naprawczych w obiektach użyteczności publicznej w Katowicach – zamówienie udzielane w 3 częściach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78fae236-40b5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017862/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Wykonanie prac naprawczych w III częściach:Cz.I- Sz.P. nr 12 ul. Paderewskiego, Cz.II- Żłobek Miejski ul. B. Żeleńskiego 30 ,Cz. III -Żłobek Miejski ul. B.Krzywoustego 9 w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367554

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/41/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200434,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr I - Wykonanie prac naprawczych w budynku Oddziału Żłobka Miejskiego
przy ul. Boya-Żeleńskiego 30 w Katowicach w ramach zadania pn.: „Wykonanie prac naprawczych budynków oddziałów Żłobka Miejskiego przy ul. Boya Żeleńskiego 30 i przy ul. Bolesława Krzywoustego 9”
Zakres zamówienia dla części I - Wykonanie prac naprawczych w budynku Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Boya-Żeleńskiego 30 w Katowicach.
Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie usunięcia usterek zgłoszonych Zamawiającemu przez Użytkownika Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Boya-Żeleńskiego 30 w Katowicach w zakresie wykonania:
a) naprawczych robót elewacyjnych,
b) naprawczych robót w pomieszczeniach obejmujących likwidację rys i spękań oraz przywrócenie i wykończenie elementów naprawianych poprzez gruntowanie, uszczelnianie, malowanie, wymianę płytek ceramicznych
c) demontażu i montażu parapetów wewnętrznych wraz z uszczelnieniem,
d) regulacji i wymiany okuć w skrzydłach okiennych oraz wózków w skrzydłach drzwi przesuwnych oraz klamek,
e) sprawdzenia, naprawy i uruchomienia urządzeń i systemów istniejących w obiekcie (w szczególności: naprawa pieca konwekcyjno-parowego, wentylacji nad piecem w kuchni, klapy dachowej, usunięcie przecieku wody w kotłowni).

Szczegółowy zakres prac określa:
- dokumentacja wykonawcza: część opisowa i rysunkowa,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
- przedmiar robót
- projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 29533,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr II - Wykonanie prac naprawczych w budynku Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Bolesława Krzywoustego 9 w Katowicach w ramach zadania pn.: „Wykonanie prac naprawczych budynków oddziałów Żłobka Miejskiego przy ul. Boya Żeleńskiego 30 i przy ul. Bolesława Krzywoustego 9”

Zakres zamówienia dla części II - Wykonanie prac naprawczych w budynku Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Bolesława Krzywoustego 9 w Katowicach .
Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie usunięcia usterek zgłoszonych Zamawiającemu przez Użytkownika Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Bolesława Krzywoustego 9 w Katowicach
w zakresie wykonania:
a) robót brukarskich obejmujących przełożenie kostki betonowej,
b) demontażu, dostawy i montażu szyb zespolonych w oknach i drzwiach przeciwpożarowych wraz z regulacją okuć w skrzydłach okiennych,
c) wymiana wózków w skrzydłach drzwi przesuwnych
d) naprawczych robót w pomieszczeniach obejmujących likwidację rys i spękań oraz przywrócenie i wykończenie elementów naprawianych poprzez gruntowanie, uszczelnianie, malowanie, wymianę płytek ceramicznych
e) sprawdzenia, naprawy i uruchomienia urządzeń i systemów istniejących w obiekcie (w szczególności: naprawa rolet wewnętrznych, zmywarki, instalacji kontroli dostępu z domofonem)
f) regulacji i naprawy elementów białego montażu.

Szczegółowy zakres prac określa:
- dokumentacja wykonawcza: część opisowa i rysunkowa,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
- przedmiar robót
- projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 118334,82 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr III - Wykonanie prac naprawczych w budynku Szkoły Podstawowej nr 12 w Katowicach w ramach zadania pn.: „Wykonanie prac naprawczych budynku Szkoły Podstawowej nr 12”.
Zakres zamówienia dla części III - Wykonanie prac naprawczych w budynku Szkoły Podstawowej nr 12 w Katowicach.
Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie usunięcia usterek zgłoszonych Zamawiającemu przez Użytkownika Szkoły Podstawowej nr 12 w Katowicach
w zakresie wykonania:
a) naprawczych robót związanych z poszyciem dachu, instalacji odgromowej i odwodnienia dachu,
b) demontażu i montażu opraw LED oświetlenia zewnętrznego,
c) robót brukarskich obejmujących przełożenie kostki betonowej,
d) naprawczych robót elewacyjnych,
e) naprawczych robót w pomieszczeniach holu i Sali gimnastycznej obejmujących likwidację rys i spękań oraz przywrócenie i wykończenie elementów naprawianych poprzez gruntowanie, uszczelnianie, malowanie,
f) demontażu i montażu parapetów wewnętrznych wraz z uszczelnieniem,
g) sprawdzenia, naprawy i uruchomienia urządzeń i systemów istniejących w obiekcie (w szczególności: wymiana filtrów centrali wentylacji, rozruch instalacji solarnej).

Szczegółowy zakres prac określa:
- dokumentacja wykonawcza: część opisowa i rysunkowa,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
- przedmiar robót
- projektowane postanowienia umowy

Uwaga do części I, cz. II, cz. III zamówienia:
Naprawa zaistniałych usterek w urządzeniach lub systemach będących w posiadaniu zamawiającego lub wymiana ich części (podzespołów urządzeń) winna być wykonana przy użyciu dowolnych, nowych materiałów i części, co najmniej średniej jakości (art. 357 k.c.), które zapewnią prawidłowe funkcjonowanie urządzenia lub systemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.5.) Wartość części: 52565,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 12.09.2023 roku do godziny 08:00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 12.09.2023 roku do godziny 08:00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 12.09.2023 roku do godziny 08:00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie jest udzielane w imieniu i na rzecz Miasta Katowice (adres: ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice) przez Katowickie Inwestycje S.A.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.