eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Montaż systemu sterowania w ramach zadania pn. Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie miasta Grudziądza



Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Montaż systemu sterowania w ramach zadania pn. Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie miasta Grudziądza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340534333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ludwika Waryńskiego 34A

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@zdm.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm-grudziadz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz/proceedings?company-divisions=2930

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż systemu sterowania w ramach zadania pn. Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie miasta Grudziądza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85916176-4e0e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024007/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Montaż systemu sterowania w ramach zadania pn.: Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie miasta Grudziądza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny program operacyjny województwa kujawsko- pomorskiego na lata 2014-2020- EFRR

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387106

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDM.ZP.261.2.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje zakresem dostawę, montaż i uruchomienie ze zdalnym dostępem przez 24-miesiące inteligentnego systemu sterowania oświetleniem, w tym 43 sterowniki w szafach oświetleniowych, 1714 sterowników opraw oświetleniowych umieszczonych w słupach lub oprawach oświetleniowych, 3 fotokomórki o parametrach nie gorszych niż wskazane poniżej. Szczegółowa lista z lokalizacjami w załączniku nr 5 do SWZ.
2. Wymagania dotyczące właściwości systemu: pełna kontrola i zarządzanie systemem przez stronę www, lokalizacja sterowników na mapie z wizualizacją stanu pracy (dostępny, niedostępny, awaria), automatyczna synchronizacja daty i czasu, automatyczna zmiana czasu letni/ zimowy, komunikacja GPRS i SMS, możliwość programowania poprawek oddzielnie dla czasu letniego i zimowego oraz przerw nocnych, min. trzy programowalne niezależne wyjścia, możliwość zdalnego programowania sterowników opraw oświetleniowych umieszczonych w słupach lub oprawach oświetleniowych zamontowanych w ramach tego zadania, współpraca z wyłącznikiem zmierzchowym pozwalająca na natychmiastowe reakcje na zmiany warunków atmosferycznych, autoryzacja użytkowników oraz możliwość zróżnicowania uprawnień dostępu, zgłaszanie stanów alarmowych (zanik napięcia zasilania, otwarcie szafy) w czasie rzeczywistym na serwer lub przez SMS (min. 5 numerów telefonów), możliwość zarządzania przez darmową aplikację, możliwość tworzenia grup sterowników i zarządzania nimi, licznik czasu pracy oświetlenia osobny dla każdego z wyjść sterujących, możliwość awaryjnego zdalnego włączenia/ wyłączenia oświetlenia podczas wykonywania prac serwisowych, rejestracja zdarzeń, system raportowania i archiwizacja danych, zdalny dostęp do historii zdarzeń.
3. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdzie się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”;
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp – w dniu 19.09.2023 r. poinformował o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 900.000,00 zł ( dziewięćset tysięcy zł)
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone cztery oferty. Oferta Wykonawcy LIGHT ON Sp. z o.o. ul. Zygmunta Krasińskiego 18/97 01-581 Warszawa – cena oferty –
1 310 447,47 zł, była najkorzystniejszą ofertą.

Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.