Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00275522/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
- 2022/BZP 00286509/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-01
- 2022/BZP 00435148/01 - Wynik z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia dla kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w 4 częściach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w Katowicach"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. (dawniej Katowicka Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna Sp. z o.o.) działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia dla kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w 4 częściach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w Katowicach"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43355589-0745-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017862/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa i montaż wyposażenia dla kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w 4 częściach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w Katowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275522/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/ZIR/TP/18/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 752160,51
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa i montaż wyposażenia dla kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w 4 częściach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w Katowicach”:Część I: dostawa urządzeń, elektronarzędzi i narzędzi
2) Szczegółowy zakres prac określają:
- specyfikacja techniczna (załączniki nr 6a-6d), szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia określa załącznik 6a
- istotne postanowienia umowne (załącznik nr 8).
3) Dostawa i montaż, o których mowa powyżej obejmuje:
- transport i rozładunek,
- rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu,
- ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego/Użytkownika,
- uruchomienie urządzeń wraz z ich konfiguracją (jeżeli dotyczy danej części),
- usunięcie opakowań związanych z dostawą,
- naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
- przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń (dot. części I – poz. Nr 64 „maszyna myjąca-szorowarka”),
4) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego wyposażenia.
5) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (załączniki nr 6a-6d) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy wolny od wad. Wykonawca zobowiązuje się do jego dostarczenia z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (certyfikat CE, aprobaty techniczne, atesty itp.) oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych
42995000-7 - Różne maszyny czyszczące
39713430-6 - Odkurzacze
31213100-3 - Rozdzielnie
39151000-5 - Meble różne
31153000-3 - Prostowniki
42123000-7 - Sprężarki
39141100-3 - Regały
39151200-7 - Stoły robocze
44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 148463,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa i montaż wyposażenia dla kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w 4 częściach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w Katowicach”:Część II: dostawa wyposażenia sportowego – piłka nożna, baseball
2) Szczegółowy zakres prac określają:
- specyfikacja techniczna (załączniki nr 6a-6d), szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia określa załącznik 6b
- istotne postanowienia umowne (załącznik nr 8).
3) Dostawa i montaż, o których mowa powyżej obejmuje:
- transport i rozładunek,
- rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu,
- ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego/Użytkownika,
- uruchomienie urządzeń wraz z ich konfiguracją (jeżeli dotyczy danej części),
- usunięcie opakowań związanych z dostawą,
- naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
- przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń (dot. części I – poz. Nr 64 „maszyna myjąca-szorowarka”),
4) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego wyposażenia.
5) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (załączniki nr 6a-6d) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy wolny od wad. Wykonawca zobowiązuje się do jego dostarczenia z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (certyfikat CE, aprobaty techniczne, atesty itp.) oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37451120-1 - Bazy baseballowe
37451600-0 - Maszyny rzucające piłki
37451710-4 - Sprzęt do znakowania boiska piłkarskiego
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
44510000-8 - Narzędzia
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 106878,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa i montaż wyposażenia dla kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w 4 częściach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w Katowicach”:Część III: dostawa wyposażenia sportowego – lekkoatletyka, fitness
2) Szczegółowy zakres prac określają:
- specyfikacja techniczna (załączniki nr 6a-6d), szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia określa załącznik 6c
- istotne postanowienia umowne (załącznik nr 8).
3) Dostawa i montaż, o których mowa powyżej obejmuje:
- transport i rozładunek,
- rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu,
- ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego/Użytkownika,
- uruchomienie urządzeń wraz z ich konfiguracją (jeżeli dotyczy danej części),
- usunięcie opakowań związanych z dostawą,
- naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
- przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń (dot. części I – poz. Nr 64 „maszyna myjąca-szorowarka”),
4) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego wyposażenia.
5) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (załączniki nr 6a-6d) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy wolny od wad. Wykonawca zobowiązuje się do jego dostarczenia z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (certyfikat CE, aprobaty techniczne, atesty itp.) oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37415000-0 - Sprzęt lekkoatletyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
30192200-3 - Taśma miernicza
37453400-2 - Kule do pchnięcia kulą
37453600-4 - Płotki
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
37453700-5 - Pałeczki do biegów sztafetowych
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 334855,64 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa i montaż wyposażenia dla kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w 4 częściach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu sportowego przy ul. Asnyka w Katowicach”:Część IV: dostawa wyposażenia meblowego, sprzętu RTV i AGD”
2) Szczegółowy zakres prac określają:
- specyfikacja techniczna (załączniki nr 6a-6d), szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia określa załącznik 6d
- istotne postanowienia umowne (załącznik nr 8).
3) Dostawa i montaż, o których mowa powyżej obejmuje:
- transport i rozładunek,
- rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu,
- ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego/Użytkownika,
- uruchomienie urządzeń wraz z ich konfiguracją (jeżeli dotyczy danej części),
- usunięcie opakowań związanych z dostawą,
- naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
- przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń (dot. części I – poz. Nr 64 „maszyna myjąca-szorowarka”),
4) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego wyposażenia.
5) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (załączniki nr 6a-6d) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy wolny od wad. Wykonawca zobowiązuje się do jego dostarczenia z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (certyfikat CE, aprobaty techniczne, atesty itp.) oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
UWAGA dot. części IV pozycje nr 1, 4, 5, 24: zaoferowane sprzęty RTV i AGD muszą być wyprodukowane nie dawniej niż 6 miesięcy przed dostawą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39516100-3 - Meble tapicerowane
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
30195920-7 - Tablice magnetyczne
33182100-0 - Defibrylatory
39141400-6 - Kuchnie do zabudowy
42120000-6 - Pompy i sprężarki
39132100-7 - Szafy na akta
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39121200-8 - Stoły
33192000-2 - Meble medyczne
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 161963,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293596,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293596,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293596,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPORTPLUS.PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381867650
7.3.3) Ulica: Słowackiego 75A
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293596,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407896,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410101,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407896,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sportowe Atlet Maraton Serwis Artur Osman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631370442
7.3.3) Ulica: Podzagnańszcze 51a
7.3.4) Miejscowość: Łączna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-140
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407896,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247341,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355973,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247341,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaułek Dizajnu Marta Szlapa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272758317
7.3.3) Ulica: Gliwicka 218E
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-860
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTUR OSMAN USŁUGI SPORTOWE ATLET MARATON SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
ARTUR OSMAN USŁUGI SPORTOWE ATLET MARATON SERWIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247341,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przygotowanie graficzne i druk materiałów reklamowych
- BO - L16/10/X - Doposażenie placu zabaw dla przedszkolaków Modernizacja placu zabaw w Miejskim Przedszkolu nr 63 im. Pluszowego Misia w Katowicach
- BO - L9/08/X - Budowa naukowego placu zabaw przy Szkole nr 58 w Katowicach
- Zestawy do zabiegów fotoforezy ZP-24-041BN
- Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja monitoringu wizyjnego CCTV IP w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód przy ul. Francuskiej 70a w Katowicach
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli medycznych (ZP-56/2024)
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Zakup jednego pojazdu specjalnego wraz ze specjalistyczną zabudową i specjalistycznym wyposażeniem kontrolnym oraz oznakowaniem jako pojazd uprzywilejowany Inspekcji Transportu Drogowego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.