eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pępowo › Rewitalizacja i rewaloryzacja (modernizacja) przyrodnicza stawów w Pępowie wraz z budową infrastruktury turystycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja i rewaloryzacja (modernizacja) przyrodnicza stawów w Pępowie wraz z budową infrastruktury turystycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘPOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisławy Nadstawek 6

1.5.2.) Miejscowość: Pępowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-830

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pepowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pepowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja i rewaloryzacja (modernizacja) przyrodnicza stawów w Pępowie wraz z budową infrastruktury turystycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a2a657e-148d-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009506/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rewitalizacja i rewaloryzacja (modernizacja) przyrodnicza stawów w Pępowie wraz z budową infrastruktury turystycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293655/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Rewitalizacja i rewaloryzacja (modernizacja) przyrodnicza stawów w Pępowie wraz z budową infrastruktury turystycznej” wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę, w tym:
a) remont drogi powiatowej wraz z oświetleniem drogowym i remontem budowli mostowej (ul. Parkowa),
b) remont i przebudowa ścieżki pieszo – rowerowej łączącej stawy,
c) remont i przebudowa drogi wewnętrznej stanowiącej część ul. Sportowej,
d) renowacja i przebudowa zbiornika wodnego wraz z rewitalizacją terenu wokół zbiornika wodnego przy „Grodzisku” (UWAGA! Na terenie nieruchomości znajduje się stanowisko archeologiczne grodzisko stożkowate z okresu późnego średniowiecza wpisane do rejestru zabytków pod nr rej. 1246/A z dn. 06.03.1992 r. oraz wpisane do księgi C rejestru zabytków pod nr rej. 288/Wlkp/C z 23.04.2008 r. ),
e) renowacja i przebudowa zbiornika wodnego wraz z rewitalizacją terenu wokół zbiornika wodnego przy „Bażantarni”,
f) w ramach zakresu opcjonalnego zamówienia (w przypadku uruchomienia przez zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami pkt. 3.2. niniejszej SWZ) – dodatkowo zaprojektowania i budowy pomostu dwupoziomowego umożliwiającego korzystanie z sprzętu pływającego w kształcie koła wraz z schodami terenowymi na skarpie zbiornika wodnego przy „Grodzisku”.

2. Zakres zamówienia podstawowego i opcjonalnego obejmuje w szczególności:
- sporządzenie i prezentację koncepcji w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego; w trakcie prac projektowych Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w rozwiązaniach projektowych wszelkie uwagi Zamawiającego i jego życzenia, o ile nie są sprzeczne z obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną i programem funkcjonalno-użytkowym;
- sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego (kompletnych pełnobranżowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi (w tym m.in. ustawą Prawo budowlane), wymaganymi przez przepisy prawa normami i zasadami wiedzy technicznej, warunkami wynikającymi z ww. postanowienia, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r, poz. 1609 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454). Wykonawca zapewni sprawdzenie dokumentacji projektowej pod względem poprawności opracowania, kompletności i zgodności z przepisami techniczno-budowlanymi oraz obowiązującymi Polskimi Normami, przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Projekty budowlane i wykonawcze będą zawierały w szczególności następujące elementy, pozyskane w imieniu Zamawiającego: aktualną mapę sytuacyjną do celów projektowych, aktualne warunki przyłączeniowe na niezbędne media, ostateczną decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dokumentację badań podłoża gruntowego i projekt geotechniczny bądź dokumentację geologiczno-inżynierską, decyzję zezwalającą na usunięcie drzew czy wszelkie inne niezbędne uzgodnienia (w tym uzgodnienia z Wielkopolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków), informacje lub opracowania;
- sporządzenie projektów wykonawczych;
- uzyskanie akceptacji Zamawiającego proponowanych rozwiązań projektowych i materiałowych, w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym;
- sporządzenie informacji BIOZ zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r., nr 120 poz. 1126);
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego przed rozpoczęciem robót budowlanych wszelkich wymaganych przepisami opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w tym np. pozwolenia wodnoprawnego, pozwolenia na budowę oraz ;
- opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454);
- sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów wykonane na wzór kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454);
- sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji i prac projektowych; zgodnie z zapisami wzoru umowy;
- pełnienie nadzoru autorskiego przez autorów projektów przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez: udział projektantów w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych (na terenie budowy), wpisy do dziennika budowy, weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót;
- sporządzenie przez kierownika budowy i kierowników robót planu BIOZ; dokument zostanie sporządzony w terminie do 5 dni od daty uzyskania pozwolenia na budowę, przed rozpoczęciem robót;
- opracowanie projektu zabezpieczenia drzew i krzewów które zostaną zachowane na placu budowy wraz z inwentaryzacją dendrologiczną istniejącego drzewostanu oraz z gospodarką drzewostanem;
- wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej oraz uzyskanych uzgodnień i pozwoleń;
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań;
- opracowanie dokumentacji powykonawczej wg poszczególnych branż wraz z niezbędnymi opisami w zakresie i formie jak w dokumentacji projektowej, której treść przedstawiać będzie roboty tak, jak zostały przez Wykonawcę zrealizowane, wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą oraz szkicami roboczymi (w tym z geodezyjną obsługą inwestycji);
- przygotowanie dokumentów do odbioru i przekazanie obiektu do użytkowania i eksploatacji.
Jeżeli w trakcie wykonywania robót okaże się koniecznym uzupełnienie dokumentów, m.in. o istniejące kolizje podczas robót i sytuacje nieprzewidziane w dokumentacji, Wykonawca sporządzi brakujące dokumenty i inne opracowania niezbędne do właściwego wykonania robót na własny koszt i uzyska ich zatwierdzenie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej.
5. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
- organizację i zabezpieczenie placu budowy, zaopatrzenie w media, opłacenie wszystkich wynikających z procesu budowlanego i używanego sprzętu opłat, jak również opłacenie niezbędnych badań koniecznych do przeprowadzenia procesu odbioru i uporządkowanie terenu po wykonaniu umowy,
- przeprowadzenie na własny koszt wymaganego prawem zabezpieczenia terenu budowy pod względem archeologicznym, w tym zapewnienie kierowania badaniami archeologicznymi przez osobę, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych,
- powiadomienie dysponentów sieci położnych w obrębie placu budowy o rozpoczęciu robót budowlanych oraz o ich zakończeniu oraz pokrycie kosztów nadzoru nad pracami w strefach kontrolowanych tych sieci;
- zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
- obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną;
- wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego, przy czym miejsce to będzie się mieścić w granicach administracyjnych gminy Pępowo,
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
- umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia – o ile dotyczy;
- projekty organizacji ruchu na czas wykonywanych robót oraz oznakowanie robót wg tych projektów,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację, że na sfinansowanie Zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę do wysokości 5 000 000,00 zł brutto. W postępowaniu wpłynęły 3 oferty. Zamawiający dokonał oceny ofert, stwierdzając, że najkorzystniejszą ofertę złożył P.H.U. Chod-Dróg Przemysław Andrzejewski ul. Kwiatowa 11 63-840 Krobia za cenę łączną zamówienia podstawowego i opcji w wysokości 7 505 484,60 zł uzyskując 84,79 pkt wg określonych w SWZ kryteriów oceny ofert. Pozostali Wykonawcy uzyskali odpowiednio PROGRES Sebastian Kurpisz Sebastian Kurpisz ul. Lipowa 40/9 64-100 Leszno – 81,39 pkt oraz ROMGOS GWIAZDOWSCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Zaciszna 1D, 63-200 Jarocin – 60 pkt. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa jednak kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do wysokości oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.