Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00353408/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-14
- 2023/BZP 00362175/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-22
- 2023/BZP 00371468/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-29
- 2023/BZP 00372944/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury na potrzeby utworzenia żłobka w Wiśniowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiśniowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556286
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiśniowa
1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-412
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wisniowa.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wisniowa.malopolska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wisniowa-malopolska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury na potrzeby utworzenia żłobka w Wiśniowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3dde9b8-3ac6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052313/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa infrastruktury na potrzeby utworzenia żłobka w Wiśniowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja współfinansowana z programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022–2029 finansowany ze środków KPO i FERS. Dofinansowane przez Unię Europejską NextGeneration EU2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353408
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IDZ.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 602389,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie pn.: Budowa infrastruktury na potrzeby utworzenia żłobka w Wiśniowej.Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na trzy części tj.:
Pierwsza część zamówienia:
Utwardzenie i ogrodzenie terenu przy żłobku w Wiśniowej.
Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem obejmował będzie między innymi wykonanie poniższych robót:
Pierwsza część zamówienia:
- Wykonanie robót ziemnych pod utwardzenia z kostki betonowej i asfaltu.
- Wykonanie utwardzenia terenu z kostki brukowej.
- Wykonanie utwardzenia terenu nawierzchnią asfaltową.
- Wykonanie ogrodzenia, bramy i furtki.
Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje załącznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
34928200-0 - Ogrodzenia
4.5.5.) Wartość części: 199394,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie pn.: Budowa infrastruktury na potrzeby utworzenia żłobka w Wiśniowej.Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na trzy części tj.:
Druga część zamówienia: Modernizacja terenu rekreacyjnego przy żłobku w Wiśniowej.
Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem obejmował będzie między innymi wykonanie poniższych robót:
Druga część zamówienia:
- Wykonanie robót ziemnych pod nawierzchnię bezpieczną i odwodnienie.
- Wykonanie odwodnienia terenu.
- Wykonanie utwardzenia terenu nawierzchnia bezpieczną.
- Wykonanie zacienień.
- Wykonanie remontu terenu zielonego rekreacyjnego.
Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje załącznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 205989,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie pn.: Budowa infrastruktury na potrzeby utworzenia żłobka w Wiśniowej.Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na trzy części tj.:
Trzecia część zamówienia: Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii dla budynku żłobka w Wiśniowej.
Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem obejmował będzie między innymi wykonanie poniższych robót:
Trzecia część zamówienia:
- Posadowienie paneli fotowoltaicznych na dachu.
- Zamontowanie linii kablowych.
- Zamontowanie tablic rozdzielczych oraz inwentera.
- Wykonanie systemu PPOŻ instalacji fotowoltaicznej.
- Wykonanie robót ziemnych.
- Wykonanie dokumentacji odbiorowej oraz pomiarów.
Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje załącznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 197003,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206254,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314217,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206254,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel - Produkcja - Usługi EXPORT-IMPORT Czesław Bednarczyk, Wiśniowa 422, 32-412 Wiśniowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6810009349
7.3.4) Miejscowość: Wiśniowa 422
7.3.5) Kod pocztowy: 32-412
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CZESŁAW BEDNARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CZESŁAW BEDNARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206254,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273675,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309331,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273675,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel - Produkcja - Usługi EXPORT-IMPORT Czesław Bednarczyk, Wiśniowa 422, 32-412 Wiśniowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6810009349
7.3.4) Miejscowość: Wiśniowa 422
7.3.5) Kod pocztowy: 32-412
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CZESŁAW BEDNARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CZESŁAW BEDNARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273675,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165644,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264448,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165644,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOVO Sp. z o.o., ul. Graniczna 8AA, 54-610 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151756172
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 8AA
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-610
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165644,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WIŚNIOWA
więcej: przetargi WIŚNIOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.