Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00244305/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
- 2023/BZP 00251869/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00314654/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. Zielona Jura – wzrost wykorzystania OZE w gminach Olsztyn, Przyrów, Dąbrowa Zielona
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Olsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-256
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: Tel. 34 328 50 76
1.5.8.) Numer faksu: Fax 34 328 50 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@olsztyn-jurajski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1693bf80-ffad-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przyrów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 949-21-92-782, Regon: 151398155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 7,
1.5.2.) Miejscowość: Przyrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-248
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: tel. 34 3554120
1.5.8.) Numer faksu: Fax 34 3554121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przyrow@przyrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przyrow.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Zielona
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:9490615250, REGON: 000532665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 31
1.5.2.) Miejscowość: Dabrowa Zielona,
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-265
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: tel. 34 355-50-18
1.5.8.) Numer faksu: fax 34 355-50-19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dabrawazielona.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowazielona.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. Zielona Jura – wzrost wykorzystania OZE w gminach Olsztyn, Przyrów, Dąbrowa Zielona2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1693bf80-ffad-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042850/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. Zielona Jura – wzrost wykorzystania OZE w gminach Olsztyn, Przyrów, Dąbrowa Zielona
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2. Zamówienie jest dofinansowane w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Działania 14.3. Odnawialne źródła energii – REACT-EU2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244305
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25912,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I zamówienia Miasto i Gmina Olsztyn:Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. Zielona Jura – wzrost wykorzystania OZE w gminach Olsztyn, Przyrów, Dąbrowa Zielona
1. instalacje fotowoltaiczne na terenie Miasta i Gminy Olsztyn: instalacje fotowoltaiczne - 29 szt.
- o mocy minimum 3,20 kWp – 1 szt. instalacji
- o mocy minimum 3,60 kWp – 7 szt. instalacji
- o mocy minimum 4,00 kWp – 5 szt. instalacji
- o mocy minimum 4,40 kWp – 3 szt. instalacji
- o mocy minimum 5,20 kWp – 3 szt. instalacji
- o mocy minimum 5,60 kWp – 1 szt. instalacji
- o mocy minimum 6,00 kWp – 1 szt. instalacji
- o mocy minimum 6,40 kWp – 3 szt. instalacji
- o mocy minimum 7,20 kWp – 1 szt. instalacji
- o mocy minimum 8,00 kWp – 2 szt. instalacji
- o mocy minimum 10,00 kWp – 2 szt. instalacji
w tym: Instalacje PV na gruncie – 11 sztuk,
Instalacje PV na dachu budynku – 18 sztuki,
Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru dla części I zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umownych w załączniku nr 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 10512 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II zamówienia Gmina Przyrów:Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. Zielona Jura – wzrost wykorzystania OZE w gminach Olsztyn, Przyrów, Dąbrowa Zielona
1. instalacje fotowoltaiczne na terenie Gm. Przyrów 19 szt.
- o mocy minimum 3,60 kWp – 3 szt. instalacji
- o mocy minimum 4,00 kWp – 4 szt. instalacji
- o mocy minimum 4,40 kWp – 1 szt. instalacji
- o mocy minimum 4,80 kWp – 2 szt. instalacji
- o mocy minimum 5,20 kWp – 5 szt. instalacji
- o mocy minimum 5,60 kWp – 1 szt. instalacji
- o mocy minimum 6,00 kWp – 1 szt. instalacji
- o mocy minimum 6,80 kWp – 1 szt. instalacji
- o mocy minimum 10,00 kWp – 1 szt. Instalacji
w tym: Instalacje PV na gruncie – 6 sztuk
Instalacje PV na dachu budynku – 13 sztuki
Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru dla części II zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umownych w załączniku nr 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część III zamówienia Gmina Dąbrowa Zielona:Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. Zielona Jura – wzrost wykorzystania OZE w gminach Olsztyn, Przyrów, Dąbrowa Zielona
1. instalacje fotowoltaiczne na terenie Gminy Dąbrowa Zielona - 22 szt.
- o mocy minimum 2,80 kWp – 1 szt. instalacji
- o mocy minimum 3,20 kWp – 3 szt. instalacji
- o mocy minimum 3,60 kWp – 2 szt. Instalacji
- o mocy minimum 4,00 kWp – 10 szt. Instalacji
- o mocy minimum 4,40 kWp – 2 szt. instalacji
- o mocy minimum 5,20 kWp – 1 szt. instalacji
- o mocy minimum 5,60 kWp – 2 szt. instalacji
- o mocy minimum 6,00 kWp – 1 szt. Instalacji
w tym: Instalacje PV na gruncie – 5 sztuk
Instalacje PV na dachu budynku – 17 sztuki
Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru dla części III zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umownych w załączniku nr 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 8200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił wszystkie złożone w postępowaniu oferty tj.
1. PERSEM Sp. z o.o. 41-902 Bytom, ul. Kędzierzyńska 17A/102
2. Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o.
ul. Armii Krajowej 60/62, 42-200 Częstochowa
3. Konsorcjum firm:
Lider: KABIS CONSULTING ENGINEERS SP. Z O.O
ul. Wały Dwernickiego 117/121 lok. P211, 42-202 Częstochowa
Partner: KABIS CONSULTING Konrad Piesyk
ul. Wały Dwernickiego 117/121 , lok. P211, 42-202 Częstochowa
W związku z powyższym Zamawiający, unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy p.z.p., wobec tego, że wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu cena oferty najkorzystniejszej przekroczyła możliwości finansowe Zamawiającego. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie otrzymał informacji, że środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia zostały mu przyznane. Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 00244305/01 z dnia 2.06.2023 warunek skorzystania z tejże przesłanki unieważnienia, w związku z czym postępowanie zostaje unieważnione na mocy art. 310 ustawy p.z.p
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1467N relacji Barczewo-Silice od km 1+070 do 1+140 km
- ZP.272.1.14.2024 Sukcesywne dostawy lejów jednorazowych i membran dla Laboratorium w Elblągu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie
- Dostawa nr 3 drutu 3,0 mm do belowania odpadów dla ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie
- Dostawa sterylizatora parowego i myjni-dezynfekatora
- Remont drogi powiatowej Nr 1509N relacji Popowa Wola- Choszczewo, od km 6+880 do km 7+080
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1499N relacji Samławki-Troksy od km 8+060 do 8+080km.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze" i "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gmnie Rachanie".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. Budowa odcinka ścieżki rowerowej wzdłuż DW 237 od granicy Czerska w stronę granicy z gminą Tuchola
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową żłobka w miejscowości Kleosin.
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Wiszni Małej ETAP II"
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad remontem budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Nowy Dwór Prudnicki" - z podziałem na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.