eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulików › "Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Sulików"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Sulików"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Sulików

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-975

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sulikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sulikow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a75e77c-4bcb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Sulików"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a75e77c-4bcb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404168

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043071/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Sulików

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387650

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IW-ZA.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 521641,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Studniska Górne o długości 527,0 m; dz. nr 390, 396, 401, 418, 443; obręb 0010 Studniska Górne (w dokumentacja techniczna dot. Studnisk Górnych)
- powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego – 1602,50 m2
- powierzchnia poboczy – 484,00 m2
- powierzchnia nawierzchni z kostki betonowej – 280,20 m2

b) przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Sulików o długości 80,0 m; dz. nr 700; obręb 0011 Sulików (w dokumentacji technicznej dot. Sulikowa opisana jako ODCINEK NR 2)
- powierzchnia jezdni – AC 11 S 50/70 gr. 7cm – 261,85 m2
- powierzchnia poboczy – 82,30 m2

c) przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Sulików o długości 122,0 m; dz. nr 707; obręb 0011 Sulików (w dokumentacji technicznej dot. Sulikowa opisana jako ODCINEK NR 3)
- powierzchnia jezdni – AC 11 S 50/70 gr. 7cm – 380,00 m2
- powierzchnia poboczy – 96,00 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 420156,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Sulików o długości 200,0 m; dz. nr 442, 444; obręb 0011 Sulików (w dokumentacji technicznej dot. Sulikowa opisana jako ODCINEK NR 4)
- powierzchnia nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm – 616,61 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 101484,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 8 września 2023 r. zostało wszczęte postępowanie o udzielenie zamówienia na wyżej wskazane zadanie. 15 września 2023r. Zamawiający pozyskał informację o możliwości dofinansowania zadania ze środków zewnętrznych.

Na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) który stanowi, że w momencie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie. Z uwagi na możliwość dofinansowania przedsięwzięcia z funduszy zewnętrznych, wcześniej zabezpieczone środki zostaną przeznaczone na inny cel

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 8 września 2023 r. zostało wszczęte postępowanie o udzielenie zamówienia na wyżej wskazane zadanie. 15 września 2023r. Zamawiający pozyskał informację o możliwości dofinansowania zadania ze środków zewnętrznych.

Na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) który stanowi, że w momencie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie. Z uwagi na możliwość dofinansowania przedsięwzięcia z funduszy zewnętrznych, wcześniej zabezpieczone środki zostaną przeznaczone na inny cel

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.