eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Utrzymanie czystości, porządku oraz konserwacja zieleni na terenach miejskich - rejon 3.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości, porządku oraz konserwacja zieleni na terenach miejskich – rejon 3.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gm_pruszkow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości, porządku oraz konserwacja zieleni na terenach miejskich – rejon 3.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74bf6fb1-1a51-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055989/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.3 Utrzymanie czystości i porządku oraz konserwacja zieleni wyspecyfikowanych terenów miejskich od lipca 2023 do grudnia 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293708

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.35.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymywaniu czystości i porządku oraz konserwacji zieleni w obrębie wyspecyfikowanych terenów publicznych w Pruszkowie.

Zakres prac obejmuje przede wszystkim:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymywaniu czystości i porządku oraz konserwacji zieleni w obrębie wyspecyfikowanych terenów publicznych w Pruszkowie.
Zakres prac obejmuje przede wszystkim:

1. Sprzątanie wyspecyfikowanych terenów poprzez zbieranie zanieczyszczeń, zamiatanie chodników i utwardzonych ciągów pieszych, ścieżek rowerowych, wskazanych zatok postojowych i przystankowych, przystanków autobusowych i alejek parkowych, a w okresie zimowym odśnieżanie i likwidacja śliskości, odśnieżanie przejść dla pieszych,
2. Codzienne opróżnianie koszy,
3. Mycie koszy, ławek, wiat przystankowych, urządzeń w obrębie placów zabaw i siłowni plenerowych oraz innych elementów małej architektury znajdujących się w obrębie terenów parków, skwerów i zieleńców;
4. Przykrawężnikowe oczyszczanie fragmentów ulic na wskazanych odcinkach;
5. Prowadzenie prac pielęgnacyjnych, konserwacyjnych i porządkowych w obrębie wyspecyfikowanych terenów zieleni miejskiej, koszenie, grabienie i wywóz trawy;
6. Pielęgnacja nasadzeń roślin wieloletnich na wyspecyfikowanych terenach tj. nawożenie, stosowanie środków ochrony roślin, pielenie i oczyszczanie z liści nasadzeń krzewów, wykonywanie cięć formujących i sanitarnych krzewów,
7. Zabezpieczanie wskazanych nasadzeń krzewów na okres zimowy poprzez kopczykowanie oraz ustawianie płotków przeciwsolnych na cały sezon zimowy,
8. Wykonywanie sezonowych nasadzeń kwiatów oraz ich pielęgnacja (wraz z podlewaniem) we wskazanych rabatach gruntowych oraz donicach;
9. Codzienne sprzątanie i zmiatanie placów zabaw, mycie urządzeń zabawowych, codzienne dokonywanie wpisów w książce kontroli placów zabaw, wymiana piachu w piaskownicach.
10. codzienne sprzątanie toalety przy placu zabaw na ternie Parku Kościuszki,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty dostępne na stronie prowadzonego postępowania:
- załącznik do umowy – określające szczegółowy zakres prac - załącznik 4 a do umowy
- projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 532650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 669276,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 532650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTATTO MICHAŁ GRELUS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181952672

7.3.4) Miejscowość: OŻARÓW MAZOWIECKI

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 532650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.