eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piwniczna-Zdrój › Usługa związana z organizacją XIV Mistrzostw Polski Leśników w Piłce Siatkowej



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa związana z organizacją XIV Mistrzostw Polski Leśników w Piłce Siatkowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO PIWNICZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545659

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zagrody 32

1.5.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-350

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184465276

1.5.8.) Numer faksu: 184464194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piwniczna@krakow.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piwniczna.krakow.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_piwniczna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa związana z organizacją XIV Mistrzostw Polski Leśników w Piłce Siatkowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bdc563d-238d-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00100379/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa związana z organizacją XIV Mistrzostw Polski Leśników w Piłce Siatkowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322209/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 427719,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z organizacją ogólnopolskich pracowniczych zawodów sportowych pod nazwą ”XIV Mistrzostwa Polski Leśników w Piłce Siatkowej” obejmująca:
a) usługę hotelową (wynajem miejsc noclegowych) z usługą restauracyjną polegającą na zapewnieniu pełnego wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja, kolacja uroczysta oraz kolacja grillowa), z możliwością, o ile to możliwe, skorzystania przez uczestników z basenu, sauny, itp.;
b) udostępnienie hali sportowej z 3 boiskami do gry w piłkę siatkową o wymiarach 18 x 9 metrów każde, i wysokości minimalnej 11,0 m (nad boiskami), pozwalającą na rozgrywanie jednocześnie 3 meczów - z trybunami dla kibiców, zapleczem technicznym i socjalnym wraz z obsługą techniczną. Boiska wyposażone w słupki o odpowiednich wymiarach, siatki, antenki, stanowisko dla sędziego, numerator, stolik dla drugiego sędziego, ławki dla zawodników rezerwowych.
c) Usługę transportową (wynajęcie autobusów, busów) – przewóz uczestników zawodów pomiędzy halą sportową a miejscem noclegowym, na posiłek (obiad), w godzinach ustalonych wg organizatorów.
Pozostałe wymagania określono w punkcie 3 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 92622000-7 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

55100000-1 - Usługi hotelarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Południe Spółka Akcyjna TOUR S.K.,Hotel Perła Południa w Rytrze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343556479

7.3.4) Miejscowość: Rytro 380

7.3.5) Kod pocztowy: 33-343

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Hala Widowiskowo-Sportowa w Piwnicznej -Zdroju, ul. Krynicka 2, Piwniczna- Zdrój


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-17 do 2022-10-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.