eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › "Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia medycznego dla kierunku pielęgniarstwo w Państwowej Wyższej Szkole Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia medycznego dla kierunku pielęgniarstwo
w Państwowej Wyższej Szkole Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651431983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Książąt Lubomirskich 6

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pwsw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pwsw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pwsw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia medycznego dla kierunku pielęgniarstwo
w Państwowej Wyższej Szkole Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-119babae-2f5a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057178/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego dla PWSW w Przemyślu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339224/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PWSW-DZP/382/I/11/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 387172,14 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 218589,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Zakres zadań obejmuje zakup wraz z dostawą nw. urządzeń i sprzętu:
Zadanie częściowe nr 1 Zakup wraz z dostawą symulatorów i trenażerów medycznych.
1) Trenażer – nauka zabezpieczania dróg oddechowych – niemowlę- 1 szt.
2) Trenażer – nauka zabezpieczania dróg oddechowych dziecko- 1 szt.
3) Fantom BLS niemowlęcia- 1 szt.
4) Panel kontrolny do RKO na fantomach – 5 szt.
5) Fantom RKO dziecko -1 szt.
6) Fantom do nauki BLS/RKO z zintegrowanym feedbackiem oraz możliwością intubacji- 1 szt.
7) Zaawansowany fantom RKO/BLS z aplikacją ewaluacyjną na tablecie- 1 szt.
8) Fantom BLS osoba dorosła - pełna postać – 1 szt.
9) Fantom BLS osoba dorosła – tors – 1 szt.
10) Kamizelka osoba dorosła, do nauki postępowania w przypadku zadławienia- 2 szt.
11) Zestaw podstawowych fantomów do nauki BLS- 1 komplet
12) Kamizelka rozmiar dziecięcy, do nauki postępowania w przypadku zadławienia- 2 szt.
13) Urządzenie do pomiaru uciśnięć klatki piersiowej- 2 szt.
14) Trenażer do konikotomii i tracheotomii- 1 szt.
15) Trenażer do wkłuć zewnątrzoponowych i rdzeniowych- 1 szt.
16) Symulator Hemiparezy, niedowładu połowiczego- 1 szt.
17) Model kończyny dolnej z niewydolnością żylną- 1 szt.
18) Niemowlę do nauki udrożniania dróg oddechowych przy zadławieniach- 1 szt.
19) Model kończyny dolnej z niewydolnością tętniczą- 1 szt.
20) Fantom dziecka do nauki udrożniania dróg oddechowych przy zadławieniach- 1 szt.
21) Tors nastolatka do nauki udrożniania dróg oddechowych przy zadławieniu- 1 szt.
22) Trenażer do iniekcji dla cukrzyków- 4 szt.
23) Trenażer do iniekcji podskórnych- 4 szt.
24) Trenażer do nauki pielęgnacji stomii- 1 szt.
25) Zestaw modeli do nauki zaopatrywania stomii i irygacji- 1 szt.
26) Model do nauki pielęgnacji stomii wklęsłej- 1 szt.
27) Tors osoby dorosłej do nauki udrożniania dróg oddechowych przy zadławieniach- 1 szt.
28) Tors otyłej osoby dorosłej do nauki udrożniania dróg oddechowych przy zadławieniach- 1 szt.
29) Zestaw manekinów do nauki resustytacji- 1 komplet
30) Części zużywalne do fantomu Chester Chest Advanced/ skóra- 1 komplet
31) Części zużywalne do fantomu Chester Chest Advanced/ port - 1 komplet
32) Trenażer do cewnikowania męski- 2 szt.
33) Trenażer do cewnikowania żeński- 2 szt.
34) Trenażer do cewnikowania niemowlęcia- 1 szt.
35) Zestaw modeli nowotworowych- 1 komplet
36) Zestaw pozoracji ran- 4 szt.
37) Zestaw do symulacji ran i urazów- 1 szt.
38) Trenażer do nauki pakowania ran i zakładania opasek uciskowych- 1 szt.
39) Ramię do tamowania krwawień- 1 szt.
40) Wojskowy zestaw do pozoracji ran i urazów- 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne

4.5.5.) Wartość części: 181671,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Zakres zadań obejmuje zakup wraz z dostawą nw. urządzeń i sprzętu:
Zadanie częściowe nr 2- Zakup wraz z dostawą wyposażenia medycznego.
1) Zestaw Ratowniczy w plecaku- 2 szt.
2) Defibrylator typu AED- 1 szt.
3) Defibrylator AED treningowy- 1 szt.
4) Szafka na defibrylator AED- 3 szt.
5) Tablica AED Szafka- 3 szt.
6) Tablica AED kierunkowa L/P – 4 szt.
7) Zestaw 4 szyn usztywniających typu SPLINT- 5 szt.
8) Medyczna latarka diagnostyczna- 5 szt.
9) Laryngoskop światłowodowy- 1 szt.
10) Laryngoskop Miller Led- 1 szt.
11) Videolaryngoskop- 1 szt.
12) Kamera Internetowa- 2 szt.
13) Reduktor tlenowy z szybkozłączem AGA- 1 szt.
14) Butla tlenowa z zaworem- 1 szt.
15) Napęd EZ-IO do wkłuć doszpikowych- 2 szt.
16) Stół konferencyjny składany EASY- 6 szt.
17) Apteczka pierwszej pomocy na ścianę- 2 szt.
18) Pompa do żywienia dojelitowego- 4 szt.
19) AMBU manometr- 2 szt.
20) Materac gimnastyczny składany- 6 szt.
21) Lampa Wooda- 1 szt.
22) Stolik chirurgiczny do instrumentowania- 4 szt.
23) Stojak do kroplówek- 4 szt.
24) Wózek do przewożenia leków- 4 szt.
25) Pompa infuzyjna przepływowa- 1 szt.
26) Statyw do pomp infuzyjnych- 2 szt.
27) Stolik medyczny zabiegowy- 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33196000-0 - Pomoce medyczne

33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 80353,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181671,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181671,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181671,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Laerdal Medical Poland Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542460470

7.3.3) Ulica: Hutnicza 6

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-241

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18167100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80353,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79995,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80353,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MW MEDICAL Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571923133

7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 16/24

7.3.4) Miejscowość: Świeszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 72-306

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80353,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.