eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ulicy Przemysłowej 14 B, w celu utworzenia Placówki Wsparcia Dziennego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ulicy Przemysłowej 14 B, w celu utworzenia Placówki Wsparcia Dziennego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MORĄG

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Morągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 9

1.5.2.) Miejscowość: Morąg

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 757 22 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@morag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.morag.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zp.morag.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ulicy Przemysłowej 14 B, w celu utworzenia Placówki Wsparcia Dziennego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29a52724-31cd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043973/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ulicy Przemysłowej 14 B, w celu utworzenia Placówki Wsparcia Dziennego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347642

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KI.271.11.2023.DL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z przebudowę istniejącego budynku biurowego na Placówkę Wsparcia Dziennego oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku: od strony południowej utwardzenie dojść i dojazdów, miejsc postojowych dla samochodów i rowerów, zaś od strony północnej do wykonania jest kameralny park dla wychowanków placówki ze ścieżkami spacerowymi, placem zabaw, małą architekturą i altaną, uzupełnionymi zielenią niską i wysoką. Przewiduje się przebudowę istniejącego przyłącza wodociągowego (wg odrębnego opracowania).
Budynek przeznaczony będzie na cele wspierania rodziny w zakresie pomocy w opiece i wychowaniu dzieci z rodzin przeżywających trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo–wychowawczych. Placówka zapewniać będzie wychowankom wszechstronne wsparcie: począwszy od potrzeb podstawowych, jak opieka, bezpieczeństwo, wyżywienie, poprzez pomoc w nauce, wsparcie emocjonalne w sytuacjach trudnych, aż po zajęcia terapeutyczne i sportowe.
Budynek mieści pomieszczenia edukacyjne, salkę sportową, gabinety terapeutyczne, pomieszczenia administracyjne, socjalne, higieniczno-sanitarne i gospodarcze.

Przedmiot zamówienia obejmuje między w szczególności:
wykonanie robót budowlanych i usługę dostawy (wraz z montażem) wyposażenia obiektu Placówki Wsparcia Dziennego zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową:
- przebudowę obiektu budowlanego wraz z zagospodarowaniem terenu i nasadzeniami zieleni zewnętrznej, miejscami postojowymi i niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wyposażeniem.
- wykonanie instalacji ogrzewania podłogowego z powietrzną pompą ciepła, wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, instalację wody oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem wodociągowym,
- wykonanie instalacji elektrycznej i fotowoltaicznej,
- uruchomienie wszystkich zamontowanych urządzeń wraz z wymaganymi odbiorami, badaniami oraz przekazanie obiektu do użytkowania,
- uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie
- opracowania instrukcji użytkowania, instrukcji postępowania w przypadku pożaru,
- przeszkolenia personelu Zamawiającego zakresie obsługi obiektu i wszystkich zainstalowanych urządzeń.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 i 8 do SWZ.

Informacja:
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za kompletne, wysokiej jakości i terminowe wykonanie przedmiotu umowy oraz za jego zgodność z przepisami dotyczącymi realizacji tego typu prac, w tym w szczególności z przepisami BHP, ppoż, ochrony środowiska oraz obowiązującymi certyfikatami i aprobatami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej.
Pod pojęciem ,,uzyskania pozwolenia na użytkowanie" Zamawiający rozumie:
- zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy lub uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie - odpowiednio do obowiązujących przepisów prawa,
- reprezentowanie Zamawiającego w kontrolach przeprowadzonych przez instytucje zewnętrzne,
- inne niezbędne czynności wynikające z przepisów prawa celem dopuszczenia Placówki Wsparcia Dziennego do użytkowania.

UWAGA:
W ramach porozumienia Gminy Morąg z firmą zewnętrzną do 30 września 2023 r. zostaną wykonane prace których nie należy ujmować w swojej wycenie tj.:
1) rozbiórka oraz wywóz płyt drogowych typu MON o wymiarach 300x100 cm do 300x200 cm na działce o numerze ewidencyjnym 281508_4.0003.10/2
2) rozbiórka oraz wywóz do miejsc ich utylizacji mniejszych płyt chodnikowych o wymiarach 30x50 cm do 70x70 cm,
3) rozbiórka oraz wywóz do miejsca utylizacji budynku budki wagowej,
4) wyciągnięcie i wywóz wagi,
5) uzupełnienie i zagęszczenia miejsca po wadze najazdowej (głębokość około 1,2 m; wypełnienie gruz, kruszywo grube, kruszywo drobne).
6) wywóz pozostałego gruzu, uprzątnięcia i wyrównanie terenu

Informacje dodatkowe:

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarach robót, SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.
2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i obowiązującymi przepisami prawa, oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są dokumentacje projektowe, STWiORB oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
4. W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, Zamawiający wymaga w związku z art. 100 ustawy Pzp, by przedmiot zamówienia był wykonany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych (jeżeli dotyczy).
5. Rozwiązania równoważne:
1) równoważność - rozwiązanie o tym samym przeznaczeniu, cechach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym i funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, lub lepszych, oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem;
2) W przypadku wskazania w dokumentacjach projektowych, STWIORB, przedmiarach, SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacjach projektowych, STWIORB, przedmiarach oraz SWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacjami projektowymi, STWiORB, przedmiarami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacjach projektowych, STWIORB, przedmiarach, oraz SWZ oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych,
g) izolacyjności cieplnej;
3) rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych;
4) użycie w dokumentacjach projektowych, STWIORB, przedmiarach, SWZ nazw rozwiązań, materiałów i urządzeń służy ustaleniu minimalnego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacjach projektowych, STWIORB, przedmiarach, SWZ dla projektowanych rozwiązań;
5) Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełnią zakładane wymagania minimalne;
6) użycie w dokumencie słowa „lub” oznacza, że przedmiot zamówienia musi posiadać wymaganą funkcjonalność, natomiast to Zamawiający czy użytkownik będzie miał wybór korzystania z tej funkcjonalności;
7) możliwość zaoferowania funkcji w sposób równoważny jest określone słowem „ewentualnie” albo w jasny sposób zakomunikowane przez Zamawiającego;
9) brak określenia „minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a Wykonawca może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach;
10) w celu zachowania zasad neutralności technologicznej i konkurencyjności dopuszcza się rozwiązania równoważne do wyspecyfikowanych, przy czym za rozwiązanie równoważne uważa się takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności nie odbiega lub jest lepsze od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym;
11) nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym. W związku z tym, Wykonawca może zaproponować rozwiązania, które realizują takie same funkcjonalności wyspecyfikowane przez Zamawiającego w inny, niż podany sposób;
12) Z uwagi na ograniczoną ilość znaków jakie można wpisać w tym polu, informujemy iż opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale 3.3 SWZ.

Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty kosztorysów.
(Kosztorys szczegółowy Zamawiający będzie wymagał dopiero przed zawarciem umowy z wybranym wykonawcą a także ma prawo żądania takiego kosztorysu od wykonawców, których oferty mogą zawierać rażąco niską cenę).
10. Wynagrodzenie za wykonany przedmiot umowy zostanie opłacone w roku 2023, 2024 i 2025 - z możliwością zmiany ostatniej płatności (opis we wzorze/projekcie umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45321000-3 - Izolacja cieplna

45262300-4 - Betonowanie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262310-7 - Zbrojenie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45312310-3 - Ochrona odgromowa

32240000-7 - Kamery telewizyjne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3689781,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4677368,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3689781,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „ELMIR” Emilian Sienkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411287219

7.3.3) Ulica: Gubity 18

7.3.4) Miejscowość: Morąg

7.3.5) Kod pocztowy: 14-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3689781,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.