eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchowola › Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i technologii sceny do Centrum Aktywności Artystycznej w Suchowoli



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i technologii sceny do Centrum Aktywności Artystycznej w Suchowoli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchowola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Suchowola

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-150

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@suchowola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i technologii sceny do Centrum Aktywności Artystycznej w Suchowoli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f262a87-3d78-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008663/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa multimediów do Centrum Aktywności Artystycznej w Suchowoli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja dofinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363599/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: „Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i technologii sceny do Centrum Aktywności Artystycznej w Suchowoli”
2) W ramach zamówienia wykonanych zostanie:
A) Konstrukcje stalowe, okotarowanie
B) System oświetlenia reflektorowego/scenicznego
C) System projekcji obrazów
D) System nagłośnienia
E) Dokumentacja powykonawcza

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:

dokumentacja projektowa, przedmiary robót, oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej i przedmiar robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia.

Dodatkowe informacje:

Wyposażenie multimedialne i technologii sceny Centrum Aktywności Artystycznej w Suchowoli stanowi kolejny etap większego przedsięwzięcia polegającego na remoncie kina KOMETA na potrzeby stworzenia Centrum Aktywności Artystycznej. W zakres niniejszego postępowania wchodzi jedynie część robót wskazanych w dokumentacji projektowej „Wyposażenie multimedialne i technologia sceny w Sali kinowej Centrum Aktywności Artystycznej w Suchowoli”, opisanych w przedmiarze robót (Etap II – dostawa i montaż urządzeń).
4) Gwarancja i rękojmia

a) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na cały zakres zamówienia.

b) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia przez wskazany przez siebie okres, stanowiący kryterium oceny ofert. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego.

c) Okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na cały przedmiot zamówienia.

d) W okresie rękojmi i gwarancji koszty związane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek ponosić będzie Wykonawca.

e) Wykonawca zobowiązany będzie, na własny koszt w okresie gwarancyjnym, do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację urządzeń.

5) Wykonanie przedmiotu zamówienia.

a) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych.
b) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie.
c) Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem postanowień zawartych we wzorze umowy o roboty budowlane.

6) Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia.

a) Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wynikającą swoim zakresem z niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacji projektowej oraz przedmiarów robót. Jakikolwiek błąd w obliczeniu ceny nie ma znaczenia na poprawność oceny oferty.
b) Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarami robót (które stanowią dokumenty pomocnicze dla wykonawcy), do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie.
c) Ceną oferty jest kwota wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Do oferty nie należy załączać kosztorysu ofertowego. Zamawiający wymaga kosztorysu ofertowego od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w postępowaniu na etapie przed podpisaniem umowy.
d) Zamawiający będzie wymagał aby dostawy wykonane w oparciu o dokumentację projektową dotyczącą „Wyposażenia multimedialnego i technologii sceny w sali kinowej Centrum Aktywności Artystycznej w Suchowoli”, opisane w przedmiarze robót – etap II (dostawa i montaż urządzeń) były rozliczone jedną fakturą VAT.
e) Warunkiem zapłaty należności dla Wykonawcy za wykonane dostawy będzie otrzymanie przez Zamawiającego podpisanych przez podwykonawców potwierdzeń otrzymania zapłaty zgodnie z zawartymi z nimi umowami. Jeżeli pojawią się uzasadnione roszczenia podwykonawcy, to Zamawiający dokona zapłaty dla podwykonawcy i pomniejszy należne wynagrodzenie dla wykonawcy o kwotę zapłaconą podwykonawcy. Szczegółowe postanowienia dotyczące regulacji obejmujących podwykonawstwo zawarte są we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32321000-9 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny

31527000-6 - Reflektory punktowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożono trzy oferty. Oferta Nr 1 zostaje odrzucona. Biorąc pod uwagę, że oferta najkorzystniejsza została odrzucona, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (237 800,00 zł brutto) do ceny kolejnej najkorzystniejszej oferty, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307582,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.