eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › "Usługa kompleksowego ubezpieczenia dla Miasta i Gminy Morawica na lata 2023-2026."



Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa kompleksowego ubezpieczenia dla Miasta i Gminy Morawica
na lata 2023-2026.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Morawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 0 41 31-14-692

1.5.8.) Numer faksu: 0 41 31-14-690

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efd510d3-5230-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa kompleksowego ubezpieczenia dla Miasta i Gminy Morawica
na lata 2023-2026.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efd510d3-5230-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055686/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa kompleksowego ubezpieczenia dla Miasta i Gminy Morawica na lata 2023-2026.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396532

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Fn.271.2.2023.EJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 298500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I obejmuje poniższe zadania:
a) Zadanie I: Objęcie ochroną ubezpieczeniową wszystkich szkód w mieniu Zamawiającego, powstałych w okresie i miejscu ubezpieczenia w wyniku jakichkolwiek zdarzeń losowych w tym dewastacji i wandalizmu, z wyjątkiem wyłączonych w ogólnych warunkach ubezpieczenia Wykonawcy z zastrzeżeniem pkt. 4 zał. nr 1 do SWZ
b) Zadanie II: Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.
c) Zadanie III: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności przez Zamawiającego,
d) Zadanie IV – ubezpieczenie kosztów leczenia za granicą.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (wszystkich części) zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 202500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II obejmuje zadanie:
Zadanie V - Ubezpieczenie komunikacyjne samochodów będących własnością lub w posiadaniu Zamawiającego: ubezpieczenie Auto Casco, obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych w kraju i za granicą, ubezpieczanie NNW kierowcy i pasażerów, ubezpieczenie Assistance komunikacyjne.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (wszystkich części) zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 66000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III obejmuje zadanie:
Zadanie VI – Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) członków Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP)

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (wszystkich części) zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 256 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu składania ofert, ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. Zamawiający posiada Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) dla członków Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) które jest ważne do 02.11.2024 r. w związku z czym dalsze procedowanie postępowania jest niezasadne i generowałoby u Zamawiającego niepotrzebne koszty, co stanowi naruszeniem dyscypliny finansów publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.