eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa 2 ambulansów sanitarnych z podstawowym wyposażenie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 2 ambulansów sanitarnych z podstawowym wyposażenie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351564854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Łazarza 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-530

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: tel. (012) 42-44-200 wew. 272

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kpr.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/kpr_med

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 2 ambulansów sanitarnych z podstawowym wyposażenie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f83d5ab0-4d40-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044016/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Dostawa 2 ambulansów sanitarnych z podstawowym wyposażeniem ...

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384957

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 23/AMB/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 871766,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa do wskazanej siedziby Zamawiającego 2 szt. fabrycznie nowych, nie używanych i nie będących pojazdami demonstracyjnymi, ambulansów sanitarnych typu B , wyprodukowanych: pojazdy bazowe nie wcześniej niż w 2022 r, ambulanse kompletne nie wcześniej jak w 2023 roku, zgodnych z aktualnymi wersjami normy PN-EN 1789 (lub równoważnej) dla ambulansu i PN-EN 1865 (lub równoważnej) dla urządzeń do transportu pacjenta (nosze), posiadających podstawowe wyposażenie specjalistyczne opisane w niniejszej SWZ.
2. Szczegółowe wymagania techniczne opisane zostały w załączniku nr 1d do SWZ (tabele: 5, 5a, 6).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114100-0 - Pojazdy pogotowia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255
ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1107998,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1153776,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Odrzucenie ofert:
1. W.A.S. WIETMARSCHER POLSKA SP. Z O.O. OSASZEWO 57A,87-148 ŁYSOMICE,NIP: 9561879075
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca w pozycji 19 formularza ofertowego wskazał termin realizacji zamówienia (70 dni), niezgodny z terminem wskazanym przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania (65 dni przed zmianą ogłoszenia - 60 dni po zmianie) . Wykonawca winien zwrócić uwagę, że Zamawiający dokonał zmiany ogłoszenia 12.09.2023 wskazując nowy termin realizacji całości zamówienia (60 dni). Zamawiający dokonując zmiany ogłoszenia poinformował Wykonawców na platformie toczącego się postępowania
o dokonanej zmianie poprzez samo ogłoszenie oraz poprzez załączenie do odpowiedzi na pytania skorygowanego dokumentu SWZ, w którym w pkt. V. wpisano termin 60 dni. Wykonawca miał dostateczną ilość czasu by zaznajomić się z dokonaną zmianą i zaktualizować ją w składanej ofercie.
Uzasadnienie prawne:
Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli (…) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

2. ZESZUTA SP. Z O.O., UL. TUŻYCKA 8, 03-683 WARSZAWA, NIP 8681291817
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca w pozycji 19 formularza ofertowego wskazał termin realizacji zamówienia (65 dni), niezgodny z terminem wskazanym przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania (65 dni przed zmianą ogłoszenia - 60 dni po zmianie). Wykonawca winien zwrócić uwagę, że Zamawiający dokonał zmiany ogłoszenia 12.09.2023 wskazując nowy termin realizacji całości zamówienia (60 dni). Zamawiający dokonując zmiany ogłoszenia poinformował Wykonawców na platformie toczącego się postępowania o dokonanej zmianie poprzez samo ogłoszenie oraz poprzez załączenie do odpowiedzi na pytania skorygowanego dokumentu SWZ, w którym w pkt. V. wpisano termin 60 dni . Wykonawca miał dostateczną ilość czasu by zaznajomić się z dokonaną zmianą i zaktualizować ją w składanej ofercie.
Uzasadnienie prawne:
Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli (…) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.