eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuczno › "Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Tuczno"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Tuczno”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO TUCZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Klasztorna 36

1.5.2.) Miejscowość: Tuczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-640

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 0672593147

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tuczno@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tuczno.pila.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Tuczno”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d374ae16-1b10-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00414314/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290562

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na „Utrzymaniu i konserwacji dróg w Nadleśnictwie Tuczno”.
Prace będą wykonywane na następujących drogach:
- pożarowa nr 20, 97 (nr inw. 220/1696) w leśnictwie Miłogoszcz,
- pożarowa nr 63 (nr inw. IIA 86) w leśnictwie Martew,
- oraz leśna (nr inw. IB38) do punktu czerpania wody w leśnictwie Strzaliny.
Powyższe drogi, na których planuje się przeprowadzenie robót utrzymaniowych, posiadają liczne nierówności, odkształcenia trwałe, wyboje i wysadziny, powstałe w wyniku wieloletniej eksploatacji. W związku z powyższym konieczne jest przeprowadzenie prac konserwacyjnych w celu uzyskania prawidłowych spadków poprzecznych oraz podłużnych, naprawy nawierzchni oraz prawidłowego odwodnienia. Zakres robót utrzymaniowych obejmuje wykonanie:
- profilowania i zagęszczania istniejącej nawierzchni,
- remontów cząstkowych nawierzchni poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni w miejscach uszkodzeń na głębokość 7-10 cm, dogęszczenie podłoża oraz wykonanie cząstkowej nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu,
- odcinkowych napraw nawierzchni na całej szerokości poprzez wykonanie koryta, zagęszczenie oraz wykonanie dolnej warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego 0-31,5 mm grubości 15 cm i wykonanie górnej warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego 0-31,5 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu,
- warstwy wierzchniej/wyrównawczej na całej szerokości poprzez wykonanie profilowania i zagęszczenia istniejącej nawierzchni oraz wykonanie warstwy wierzchniej/wyrównawczej
nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 10 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach: nr 8 (przedmiary robót) nr 9 (STWiOR), nr 10 (Dokumentacja Techniczna) do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 701809,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 930873,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 746130,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Jaworski Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812012675

7.3.3) Ulica: Św. Michała

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-005

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 746130,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.