Og³oszenie z dnia 2022-10-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00413438/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-27
- 2023/BZP 00085735/01 - Wynik z dnia 2023-02-08
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia dla kadry dydaktycznej Uczelni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Pi³sudskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327830
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Marymoncka 32
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-968
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.stepniewska@awf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.awf.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia dla kadry dydaktycznej Uczelni.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ca255ead-506c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00402630
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00266296/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.9 Szkolenia kadry dydaktycznej i kierowniczej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Doskona³o¶æ dydaktyczna uczelni” nr umowy MEiN/2022/DIR/1958. w ramach Dzia³ania 3.4 Zarz±dzanie w instytucjach szkolnictwa wy¿szego okre¶lony we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.03.04.00-00-P023/21;
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://awf.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: anna.stepniewska@awf.edu.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8. Niezbêdne wymagania sprzêtowoaplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
8.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 50 Mb/s;
8.2. Komputer klasy PC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 4 GB Ram, procesor
Intel i3, system operacyjny - MS Windows 7/8/10;
8.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
8.4. W³±czona obs³uga JavaScript;
8.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
9. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 25 MB w formatach:
rtf, pdf , doc, xls, docx, xlsx, jpg, jpeg, tif, zip, 7z, XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES, ASIC,
XMLenc.
10. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Instytutu Miar.
11. Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:
11.1. W przypadku sk³adania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadaæ:
• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie;
• W³±czona w przegl±darce obs³uga JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host
• Pod³±czony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawid³owo¶æ zainstalowania w/w komponentów mo¿na zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
11.2. W przypadku sk³adania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), wykonawca musi posiadaæ:
• E-dowód osobisty osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie;
• W³±czona w przegl±darce opcja obs³ugi JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
• Zainstalowane oprogramowanie do obs³ugi e-dowodu E-dowód menad¿er dostêpne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod;
• Pod³±czony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód. Prawid³owo¶æ zainstalowania w/w komponentów mo¿na zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
11.3. W przypadku sk³adania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym), wykonawca musi posiadaæ:
• Profil zaufany osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie.
12. Pozosta³± korespondencjê (tj. o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, wyja¶nienia oraz informacje) zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, nale¿y przekazywaæ drog± mailow± na adres anna.stepniewska@awf.edu.pl ze wskazaniem w tytule wiadomo¶ci numeru postêpowania, którego dotyczy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest AWF Warszawa ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa nr tel. 22 834 04 31.
inspektorem ochrony danych osobowych w AWF Warszawa jest Pan Rafa³ Nalewajko, mail: iodo@awf.edu.pl, numer tel: 22 834 04 31 w. 429
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego zapytania ofertowego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy AWF Warszawa oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której AWF Warszawa prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://awf.ezamawiajacy.pl/
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SSZP 371/ 44 / 2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia dla kadry dydaktycznej Uczelni z zakresu przygotowywania innowacyjnych materia³ów dydaktycznych na platformê edukacyjn± WF z AWF wg standardów i schematów kszta³cenia e-learningowego na platformie.
CPV - 80000000-4 Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe,
80510000-2 Us³ugi szkolenia specjalistycznego
2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych i wariantowych.
Wszystkie prace sk³adaj±ce siê na przedmiot zamówienia, s± ze sob± ¶ci¶le zwi±zane. Podzia³ na czê¶ci, prowadz±cy do mo¿liwo¶ci wyboru wiêcej ni¿ jednego wykonawcy wi±¿e siê z mo¿liwo¶ci± wyst±pienia nieprzewidzianych kolizji, co mog³oby naraziæ Zamawiaj±cego na ra¿±ce straty ekonomiczne oraz nadmierne trudno¶ci techniczne zwi±zane z potrzeb± skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 1A do SWZ.
4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych wariantowych i równowa¿nych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: £¡CZNA LICZBA OTRZYMANYCH PUNKTÓW BÊDZIE SUM¡ PUNKTÓW UZYSKANYCH ZA POSZCZEGÓLNE KRYTERIA.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolno¶cizawodowej:
1. w zakresie do¶wiadczenia – wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu
sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie wykonali co
najmniej 7 us³ug polegaj±cych na przeprowadzeniu szkoleñ lub warsztatów z zakresu przygotowania innowacyjnych materia³ów dydaktycznych o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej, ni¿ 100 ty¶ z³. brutto.
2. w zakresie kwalifikacji zawodowych – wyka¿± osoby skierowane przez wykonawcê do
realizacji zamówienia spe³niaj±ce ni¿ej okre¶lone wymagania:
Trener z do¶wiadczeniem w prowadzeniu szkoleñ stacjonarnych z zakresu przygotowania materia³ów na platformê e-learningow± dla wyk³adowców – jedna osoba,
Trener posiadaj±cy minimum 10 letnie do¶wiadczenie w e-learningu w tym jako kierownik dzia³ów metodycznych – jedna osoba.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy brak podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie
przes³anek okre¶lonych w art. 108 ust. 1 Ustawy PZP oraz na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z dn. 15 kwietnia 2022 poz. 835) (wzór druku za³±cznik nr 2 do SWZ).
2. O¶wiadczenie wykonawcy dotycz±ce podstaw wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 Ustawy (wzór druku za³±cznik nr 4 do SWZ)
3. Potwierdzenie aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w czê¶ci VIII pkt 1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego (wzór druku za³±cznik nr 7 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postepowaniu, okre¶lone w pkt VII SWZ (wzór druku za³±cznik nr 3 do SWZ).
2. Wykaz us³ug potwierdzaj±cy spe³nienie warunku w zakresie zdolno¶ci zawodowej
(wzór druku za³±cznik nr 8 do SWZ).
3. Dowody okre¶laj±ce, czy wykazane us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy;
4. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia (wzór druku za³±cznik nr 9 do SWZ).
5.W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (wzór druku za³±cznik nr 5 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z pó¼n. zm.) - (wzór druku za³±cznik nr 6 do SWZ)2. Pe³nomocnictwo (o ile dotyczy).
3. Wype³niony i podpisany formularz oferty stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.
4. Wype³niony i podpisany formularz warto¶ciowy (opis przedmiotu zamówienia) stanowi±cy za³±cznik nr 1A do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia maj± obowi±zek ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie nale¿ytego jej zabezpieczenia.W ka¿dym przypadku gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (wzór druku za³±cznik nr 5 do SWZ).
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa powy¿ej, musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci:
zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
5. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z pó¼n. zm.) - (wzór druku za³±cznik nr 6 do SWZ)
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust 1 pkt 2 lit. b i c, 3, 4 oraz ust 2 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotycz±cych:1) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego),
2) zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na warunki realizacji umowy,
3) przesuniêcia terminu realizacji zamówienia na termin pó¼niejszy o kilka tygodni w przypadku przesuniêcia terminu szkoleñ w zwi±zku z rozprzestrzenianiem siê koronawirusa lub stanu zagro¿enia spowodowanego wojn± na Ukrainie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://awf.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-28 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-25
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów ustawy przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w Dziale IX Ustawy.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzêtu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielañskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciê¿arowego z adaptacj± na cele wywrotki"
- Wyposa¿enie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzêt do prowadzenia do¶wiadczeñ
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla FINA
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie alpejskie ratowników górskich - przygotowanie do transgranicznych dzia³añ ratowniczych w okresie zimy, organizowanego w ramach wspó³pracy transgranicznej GOPR i Horskiej S³u¿by
- Udzielnie wsparcia specjalistycznego w formie szkoleñ i warsztatów dla uczniów i nauczycieli Zespo³u Szkó³ Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbiñskiego w Radomsku.
- Us³ugi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleñ/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Us³ugi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleñ/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Us³ugi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleñ/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejêtno¶ci w transformacji"
- Cyberbezpieczna Gmina Ko³biel
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





