eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa oraz wywóz kontenerów i worków Big Bag na odpady wraz z utylizacją zgodnie z ich klasyfikacją w BDO.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa oraz wywóz kontenerów i worków Big Bag na odpady wraz z utylizacją zgodnie z ich klasyfikacją w BDO.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96712bac-1a32-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oraz wywóz kontenerów i worków Big Bag na odpady wraz z utylizacją zgodnie z ich klasyfikacją w BDO.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96712bac-1a32-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060126/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Usuwanie odpadów z terenów zewnętrznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.59.2023.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawienia kontenerów o pojemności od 3,5m3 do 7 m3 i worków Big Bag o pojemności 1m3 do miejsc administrowanych i wskazanych przez Zamawiającego, ich odbiór oraz wywóz wypełnionych kontenerów I worków Big Bag na wysypisko wraz z utylizacją odpadów.
Przewidziany rodzaj wywozu odpadów zgodnie z klasyfikacją odpadów w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami wraz z określeniem wielkości kontenera i worków Big Bag do podstawienia:
 kod odpadu 170107- zmieszane odpady budowlane ( beton, cegła, ceramika budowlana, kafle, tynki, gładzie, zaprawy, cement, i-tong, pustaki, gazobeton) Big Bag 1 m3 lub kontener 7 m3,
 kod odpadu 170101- gruz betonowy Big Bag 1 m3 lub kontener 5 m3,
 kod odpadu 170102- gruz ceramiczny Big Bag 1 m3 lub kontener 5 m3,
 kod odpadu 200201 A- odpady ulegające biodegradacji luz: Big Bag 1 m3 lub kontener 7 m3
 kod odpadu 160103- zużyte opony - kontener 7 m3,
 kod odpadu 160119- tworzywa sztuczne: zabawki, butelki, obuwie, szczoteczki do zębów, sprzęt sportowy, opakowania po produktach spożywczych, grzebienie, przybory szkolne, rury, obudowy telefonów/tabletów, sprzęt AGD, miski, meble, części samochodowe, zderzaki-Big Bag 1 m3 lub kontener 7 m3
 kod odpadu 170904- zmieszane odpady budowlane (wełna, karton-gips, wiadra plastikowe po gładzi szpachlowo- gipsowej, worki po cemencie, złom, taśmy samoprzylepne, siatki elewacyjne) - Big Bag 1 m3 lub kontener od 3,5m3 do 28 m3,
 kod odpadu 200307 odpady wielkogabarytowe kontener od 7 do 28 m3,
 kod odpadu 170380- odpadowa papa Big Bag 1 m3 lub kontener 3,5 m3,
 kod odpadu 170202- szkło budowlane Big Bag 1m3 lub 3,5 m3,
 kod odpadu 170203- tworzywa sztuczne budowlane - Big Bag 1 m3 lub kontener 7 m3,
 kod odpadu 170201- drewno budowlane: płyta meblowa, OSB, sklejka, meble nietapicerowane, drewno rozbiórkowe itp. Big Bag 1m3 lub kontener od 7 do 28 m3,
 kod odpadu 150110 - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone- odbiór na paletach,
 kod odpadu 160303- nieorganiczne odpady zawierające substancje niebezpieczne - odbiór na paletach,
 kod odpadu 200121- lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć Big bab 1 m3 lub kontener do 7m3,
 kod odpadu 200113, rozpuszczalniki, kwasy – odbiór na paletach,
 kod odpadu 200127- żywice, kleje- odbiór na paletach,
 kod odpadu 200102 – szkło butelki – Big Bag 1 m3 lub kontener 7 m3,
 kod odpadu 200110- odzież - Big Bag 1 m3 lub kontener 7 m3,
 kod odpadu 080112- farby emulsyjne – odbiór na paletach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 220000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawienia kontenerów o pojemności 7 m3 i worków Big Bag o pojemności 1m3 do miejsc administrowanych i wskazanych przez Zamawiającego, ich odbiór oraz wywóz wypełnionych kontenerów i worków Big Bag wraz z utylizacją odpadów.
Przewidziany rodzaj wywozu odpadów zgodnie z klasyfikacją odpadów w Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami wraz z określeniem wielkości kontenera i worków Big Bag do podstawienia:
 kod odpadu 160214- zużyte urządzenia inne niż wymienione w 160209 do 160213 zgodnie z aktualną listą kodów odpadów niezbędna w BDO- 7m3,
 kod odpadu 160214- zużyte urządzenia inne niż wymienione w 160209 do 160213 zgodnie z aktualną listą kodów odpadów niezbędna w BDO. - Big Bag 1 m3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 52550,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstawienia kontenerów o pojemności 5 m3 i worków Big- Bag o pojemności 1m3 do miejsc administrowanych i wskazanych przez Zamawiającego, ich odbiór oraz wywóz wypełnionych kontenerów i worków Big Bag wraz z utylizacją odpadów.
Przewidziany rodzaj wywozu odpadów zgodnie z klasyfikacją odpadów w Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami wraz z określeniem wielkości kontenera i worków Big Bag do podstawienia:
 kod odpadu 170504- gleba, ziemia w tym kamienie -5 m3,
 kod odpadu 170504- gleba, ziemia w tym kamienie -Big Bag 1 m3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Clean-Bud Sp.J. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220156750

7.3.3) Ulica: Halicka, 10

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-506

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2420 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREZERO SERVICE PÓŁNOC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190943843

7.3.3) Ulica: RÓWNA 17B

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-067

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52550 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Clean-Bud Sp.J. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220156750

7.3.3) Ulica: Halicka, 10

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-506

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.