eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Papowo Biskupie › Rozwój niekomercyjnej infrastruktury kulturalnej poprzez termomodernizację budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Papowie Biskupim



Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój niekomercyjnej infrastruktury kulturalnej poprzez termomodernizację budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Papowie Biskupim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Papowo Biskupie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Papowo Biskupie 128

1.5.2.) Miejscowość: Papowo Biskupie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-221

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566768101

1.5.8.) Numer faksu: 566768101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@papowobiskupie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowobiskupie.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/papowobiskupie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój niekomercyjnej infrastruktury kulturalnej poprzez termomodernizację budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Papowie Biskupim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da39ee0a-2233-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053206/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Papowie Biskupim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poddziałania 19.2: Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność objętego PROW na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308316

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.1.6.2023.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 119453,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój niekomercyjnej infrastruktury kulturalnej poprzez termomodernizację budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Papowie Biskupim”

I. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,

 drzwi wejściowe główne o wymiarach 157x287 cm dwuskrzydłowe wykonane z ciepłego aluminium. Światło przejścia skrzydła 1,0 m. Drzwi wyposażone są w trzy zawiasy, dwa zamki, klamkę w kolorze stolarki, stópkę. Naświetlenie z szyby bezpiecznej. Współczynnik przenikania ciepła całych drzwi U max 1,3 W/(m2*K);
 drzwi wejściowe boczne (do części budynku administracyjno – szkoleniowej) o wymiarach 100x250 cm jednoskrzydłowe wykonane z ciepłego aluminium. Drzwi wyposażone są w trzy zawiasy, dwa zamki, klamkę w kolorze stolarki. Naświetlenie z szyby bezpiecznej. Współczynnik przenikania ciepła całych drzwi U max 1,3 W/(m2*K) ;
 klapa wejścia na strych (części budynku administracyjno – szkoleniowego) o wymiarach 106x225 cm jednoskrzydłowe wykonane z ciepłego aluminium. Drzwi wyposażone są w trzy zawiasy, pochwyt w kolorze stolarki, dwa siłowniki ułatwiające podnoszenie i opuszczanie klapy oraz uchwyt zabezpieczający przed samo opadnięciem klapy otworzonej. Współczynnik przenikania ciepła klapy U max 1,3 W/(m2*K)

Uwaga: Podane wymiary są orientacyjne, przed produkcją i montażem stolarki sprawdzić wymiary otworów na budowie. II. Izolacja cieplną połaci dachu nad strychem części budynku administracyjno- szkoleniowej wraz ze wzmocnieniem konstrukcji; Projektuje się w pierwszej kolejności wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachu przez nabicie jednostronne krokwi deską 32x150 mm, wymianę istniejących słupów na słupy drewniane 140x140 mm, wymianę płatwi na płatwie drewniane o wymiarach 120 x 17 mm, wykonanie nowych mieczy i jętek o wymiarach 50x150 mm. Zastosowane i istniejące drewno dachu zabezpieczyć środkami impregnacyjnymi owado i grzybobójczymi oraz ogniochronnymi. Zgodnie z Audytem energetycznym zastosowano jako izolację termiczną dachu zastosowano wełnę mineralną grubości 27 cm. Zabezpieczenie zaprojektowanej izolacji stanowi folia paroizolacyjna od dołu oraz płyta G-K na ruszcie stalowym.
III. Izolacja ścian kolankowych i szczytowej od środka budynku;

Zgodnie z audytem energetycznym przyjęto izolację termiczną ze styropianu gr. 16 cm w systemie BSO zastosowany od środka ścian.

a) Dobór systemu wykonania docieplenia ściany szczytowej i kolankowych:

Przyjęto wykonanie izolacji cieplnej przedmiotowego budynku metodą lekką mokrą z użyciem płyt styropianowych w przyjętym przez Inwestora rozwiązaniu systemowym posiadającym właściwą aprobatę techniczną jako system NRO, z zachowaniem następujących warunków:
 stosowane materiały dociepleniowe tj. kleje, siatki, masa tynkarska itd. Stosować z jednego wybranego sytemu.
 stosować styropian samogasnący odmiany EPS 70-036
 zaleca się stosowanie płyt styropianowych o wym. 100x50cm,

b) Dobór typu, długości i ilości kołków mocujących termoizolację:

Projektuje się zastosowanie kołków rozprężnych, z trzpieniem metalowym, wkręcanych, , z długą strefą rozpierania, długości l =220 mm, średnica 10,0 mm, z talerzykiem 6 cm; wpuszczanych w ocieplenie (z zastosowaniem styropianowej zaślepki).

Kolejność i warunki techniczne wykonania prac są następujące:
 oczyścić ścianę z odspojonych i głuchych tynków;
 zmyć ścianę wodą;
 uzupełnić ubytku tynku;
 przyklejenie płyt styropianowych.


IV. Usprawnienie wentylacji grawitacyjnej budynku w części administracyjno -szkoleniowej;

Zaprojektowano połączenie istniejących kanałów wentylacyjnych poprzez połączenie izolowaną rurą spiro z kominkami wentylacyjnymi w systemie pokrycia dachu. Wentylację strychu wykonać jako dwie kratki wentylacyjne zlokalizowane w podbitce z G-G stropu połączone izolowaną rurą spiro z kominkami wentylacyjnymi w systemie pokrycia dachu .

V. Wykonanie naprawy posadzki strychu oraz części posadzki pomieszczenia garderoby;

Zaprojektowano naprawę posadzki w pomieszczeniu 1,7 – garderoba oraz posadzki strychu.
a) Posadzka garderoby w miejscu po schowku pod schodami naprawę. Posadzkę z płytek o wymiarze 30x30 cm ,klasa ścieralności 5, klasa antypoślizgowości 11 spoina gr. do 3 mm, po obwodzie posadzki wykonać cokoliki o wysokości 10 cm. Posadkę należy wykonać z płytek gres w wymiarze i kolorze zbliżonym do istniejących płytek pozostałej części posadzki w pomieszczeniu po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym.
b) Posadzka strychu

Istniejącą posadzkę należy wyrównać za pomocą masy samopoziomującej, zagruntować oraz ułożyć wykładzinę rulowaną gr. 2,0 mm na klej cokoły wywinąć na ściany min. 10 cm.

VI. Wymiana balustrady stalowej schodów z parteru na strych;

W ramach opracowania planuje się wymianę istniejącej balustrady stalowej na nową. Istniejąca balustrada jest uszkodzona i nie zapewnia bezpieczeństwa użytkownikom.

VII. Roboty rozbiórkowe ścianki drewnianej pod schodami;

W ramach poprawy walorów estetycznych należy rozebrać drewnianą zabudowę schowka pod schodami

VIII. Roboty malarskie strychu i pomieszczenia garderoby

Przewidziano malowanie pomieszczeń ( pom. 1,7 i 2,0) po wykonanych pracach remontowych i termomodernizacyjnych farbami emulsyjnymi zmywalnymi. Kolory należy ustalić z zamawiającym

Wszystkie roboty objęte zakresem przedsięwzięcia należy realizować w sposób zgodny z przepisami prawa, wymaganiami określonymi w odpowiednich normach branżowych oraz zasadami wiedzy technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199496,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249244,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199496,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowo- Wykonawcza OBIEKT Gabriela Sala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761109424

7.3.3) Ulica: Szosa Toruńska 49

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199496,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.