eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › "Budowa Krośnieńskiej Winoteki"(3) w formule zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa Krośnieńskiej Winoteki”(3) w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68/4109700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krosnoodrzanskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krosnoodrzanskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosnoodrzanskie/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa Krośnieńskiej Winoteki”(3) w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4f977c3-464d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032646/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa Krosnieńskiej Winoteki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371622

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.19.2023.RS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie kontenerowego pawilonu użyteczności publicznej pod nazwą „Krośnieńska Winoteka”. Pawilon będzie służył jako miejsce degustacji i zakupu lokalnych win oraz umożliwi zapoznanie się z historią tradycji winiarskich w regionie. Realizacja obiektu przewidziana jest na działce nr 1075/3 w Krośnie Odrzańskim w rejonie Parku Miejskiego. Zamówienie obejmuje także zagospodarowanie terenu oraz urządzenia budowlane związane z tym obiektem. Części składowe inwestycji: wykonanie projektu budowlanego we wszystkich branżach wraz z uzgodnieniami opiniami oraz pozwoleniem na budowę, sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzenie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, budowa parterowego pawilonu kontenerowego Krośnieńska Winoteka o wymiarach w planie 5,0m x 6,0 m, zagospodarowanie terenu obejmujące budowę przyłącza wodociągowego kanalizacyjnego i energetycznego, budowę ogrodzenia , tarasu przy pawilonie oraz chodnika z kostki betonowej, budowę ewentualnej pochylni dla osób niepełnosprawnych. 2. Zamawiający przewiduje dwa etapy realizacji zadania. 1) Realizacja Etapu I obejmuje niżej wymienione opracowania i usługi: a) opracowanie map do celów projektowych, b) opracowanie wielobranżowego projektu koncepcyjnego – 2 egz., c) opracowanie projektu budowlanego – 4 egz., d) opracowanie projektów wykonawczych wielobranżowych – 4 egz., e) Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – 4 egz., f) Opracowanie przedmiarów robót – 3 egz., g) Opracowanie kosztorysów inwestorskich – 3 egz., h) Zamawiający określa, formy opracowania dokumentacji technicznej: W wersji papierowej w ilościach j.w., W wersji elektronicznej po (2 egz.) na nośniku elektronicznym CD lub DVD, w tym: • dokumentację projektową: wielobranżowy projekt koncepcyjny, projekt budowlany, projekty wykonawcze w formacie (*.pdf), dla tekstu (*.pdf), • przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie w formacie (*.xls) oraz (*.pdf), • Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – w formacie (*.pdf), • załączniki formalno-prawne w tym: decyzje, opinie, ekspertyzy, pozwolenia i uzgodnienia Wykonawca przekaże w oryginałach i na nośniku elektronicznym CD lub DVD w formacie (*.pdf). i) W ramach opracowania dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do: uwzględnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy zaleceń Zamawiającego, konsultowanie z Zamawiającym na każdym etapie projektowania dokumentacji rozwiązań dotyczących istotnych elementów mających wpływ na koszty, usunięcia na koszt własny ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej w najkrótszym uzasadnionym terminie natychmiast po ich wykryciu w okresie realizacji robót wykonywanych na podstawie projektu, aby nie dochodziło do nieuzasadnionego ich przerywania lub przedłużania czasu ich ukończenia, uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień i pozwoleń na budowę i użytkowanie dla zamierzenia inwestycyjnego obiektów określonych w PFU, przekazanie na rzecz Zamawiającego majątkowych praw autorskich, Wykonawca odpowiada za wady dokumentacji projektowej do czasu odbioru pogwarancyjnego. Ujawnione w tym okresie wady dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązana poprawić w trybie awaryjnym niezwłocznie po ich ujawnieniu (otrzymanym zawiadomieniu); 2) Realizacja Etapu II obejmuje prace budowlane mające na celu realizację przedmiotowej zadania zgodnie ze sporządzoną przez Wykonawcę dokumentacją techniczną oraz uzyskaniem po realizacji zadania prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie. Przewidziany do wykonania zakres prac obejmuje: a) niwelację terenu oraz fundamentowanie obiektu b) roboty budowlano-montażowe i wykończeniowe, c) zagospodarowanie otoczenia obiektu w tym: wykonanie przyłączy wody, kanalizacji oraz wewnętrznej linii zasilającej, budowa szczelnego zbiornika na wody opadowe, wykonanie dojścia od strony promenady spacerowej, wykonanie ogrodzenia terenu, wykonanie chodnika od ogrodzenia do obiektu, wykonanie (w razie potrzeby) pochylni dla niepełnosprawnych oraz schodów wejściowych do pawilonu , wykonanie tarasu widokowego oraz zasiew trawy. d) Inwestor proponuje, aby wejście do budynku było pozbawione schodów (zamiast schodów chodnik o nachyleniu max. 5%, e) sporządzenie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, f ) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3) Parametry wielkościowe inwestycji: powierzchnia zabudowy: ok. 30,0 m², powierzchnia użytkowa: ok. 21,50 m², kubatura netto: ok. 65,0 m³, wysokość obiektu netto: 2,60 m, wysokość obiektu brutto: ok. 3,20 m, liczba kondygnacji: 1, powierzchnia terenów utwardzonych: 40 m², ogrodzenie panelowe: ok. 38 mb,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212600-2 - Roboty budowlane w zakresie pawilonów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na ogłoszone postępowanie nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczeniu udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.