Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00380651/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
- 2023/BZP 00390594/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-11
- 2023/BZP 00466518/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-27
- 2023/BZP 00454031/01 - Wynik z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Budowa kwatery składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne oraz budowa kwatery składowiska odpadów azbestowych".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060012278
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Żołnierzy WiN 22
1.4.2.) Miejscowość: Włodawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.4.7.) Numer telefonu: 82 57 25 856
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzcwlodawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzcwlodawa.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401425
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00380651
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Budowa kwatery składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne oraz budowa kwatery składowiska odpadów azbestowych”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej (przedmiar robót) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Budowa kwatery składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne oraz budowa kwatery składowiska odpadów azbestowych”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej (przedmiar robót) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do zmiany treści SWZ z dnia 18.09.2023 r., znak sprawy: ZZO.2.8.2023.ZP.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych we wzorze umowy, będącej załącznikiem nr 10 do SWZ.
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadkach określonych w art. 455 Pzp, w innych zapisach niniejszej umowy, a także, jeżeli nastąpi:
1)zmiana obowiązujących przepisów – w tym przypadku Zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na prawa i obowiązki stron umowy, w szczególności zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do wynagrodzenia, w takim przypadku nie może ulec zwiększeniu wartość wynagrodzenia brutto,
2)zmiana lub rezygnacja z podwykonawców,
3)zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na inną przewidzianą w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp,
4)zmiana wynagrodzenia, w wyniku: prac zamiennych lub zmiany technologii, materiałów lub urządzeń, jeżeli są konieczne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia lub innych robót (dodatkowych) nieujętych w zamówieniu. Dostrzegając celowość rozważenia ww. zmian Zamawiający może polecić Wykonawcy sporządzenie na koszt Wykonawcy odpowiednich kosztorysów. Wymagają one zatwierdzenia przez Zamawiającego Kosztorysy te będą opracowane na podstawie następujących założeń: ceny jednostkowe na roboty/technologie tego samego rodzaju co w pierwotnym zamówieniu oraz niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego, ale nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, dla robót niewystępujących w zamówieniu podstawowym, zostaną określone na podstawie średnich aktualnych cen rynkowych. Zamawiający każdorazowo dokona szczegółowej weryfikacji kalkulacji. Zaakceptowane kosztorysy mogą być podstawą do sporządzenia protokołu konieczności, w którym strony określą rodzaj i zakres planowanych, ewentualnych zmian. Zarówno protokoły konieczności, jak i kosztorysy są traktowane wyłącznie jako dokumenty robocze. Do czasu zawarcia stosownego aneksu do umowy nie stanowią źródła zobowiązania dla żadnej ze stron, jak również podstawy do zmian w realizacji umowy. Dla wprowadzenia ww. zmian konieczne jest zawarcie aneksu do umowy.
2.W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 Zamawiający może wezwać Wykonawcę do zawarcia stosownego aneksu, za wynagrodzeniem ustalonym przez strony na zasadach określonych w ust. 1 pkt 4 i przy odpowiedniej zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy, a Wykonawca jest zobowiązany taki aneks zawrzeć niezwłocznie, przy czym nie później niż w terminie 7 dni od otrzymania wezwania, o ile wykonanie tych prac nie przekracza jego zdolności technicznej lub zawodowej. Naruszenie przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w poprzednim zdaniu, uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
Zamawiający informuje, że zmiany umowy zostały szczegółowo opisane w § 17 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
Po zmianie:
Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych we wzorze umowy, będącej załącznikiem nr 1 do zmiany treści SWZ z dnia 18.09.2023 r., znak sprawy: ZZO.2.8.2023.ZP.
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadkach określonych w art. 455 Pzp, w innych zapisach niniejszej umowy, a także, jeżeli nastąpi:
1)zmiana obowiązujących przepisów – w tym przypadku Zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na prawa i obowiązki stron umowy, w szczególności zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do wynagrodzenia, w takim przypadku nie może ulec zwiększeniu wartość wynagrodzenia brutto,
2)zmiana lub rezygnacja z podwykonawców,
3)zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na inną przewidzianą w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp,
4)zmiana wynagrodzenia, w wyniku: prac zamiennych lub zmiany technologii, materiałów lub urządzeń, jeżeli są konieczne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia lub innych robót (dodatkowych) nieujętych w zamówieniu. Dostrzegając celowość rozważenia ww. zmian Zamawiający może polecić Wykonawcy sporządzenie na koszt Wykonawcy odpowiednich kosztorysów. Wymagają one zatwierdzenia przez Zamawiającego Kosztorysy te będą opracowane na podstawie następujących założeń: ceny jednostkowe na roboty/technologie tego samego rodzaju co w pierwotnym zamówieniu oraz niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego, ale nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, dla robót niewystępujących w zamówieniu podstawowym, zostaną określone na podstawie średnich aktualnych cen rynkowych. Zamawiający każdorazowo dokona szczegółowej weryfikacji kalkulacji. Zaakceptowane kosztorysy mogą być podstawą do sporządzenia protokołu konieczności, w którym strony określą rodzaj i zakres planowanych, ewentualnych zmian. Zarówno protokoły konieczności, jak i kosztorysy są traktowane wyłącznie jako dokumenty robocze. Do czasu zawarcia stosownego aneksu do umowy nie stanowią źródła zobowiązania dla żadnej ze stron, jak również podstawy do zmian w realizacji umowy. Dla wprowadzenia ww. zmian konieczne jest zawarcie aneksu do umowy.
2.W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 Zamawiający może wezwać Wykonawcę do zawarcia stosownego aneksu, za wynagrodzeniem ustalonym przez strony na zasadach określonych w ust. 1 pkt 4 i przy odpowiedniej zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy, a Wykonawca jest zobowiązany taki aneks zawrzeć niezwłocznie, przy czym nie później niż w terminie 7 dni od otrzymania wezwania, o ile wykonanie tych prac nie przekracza jego zdolności technicznej lub zawodowej. Naruszenie przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w poprzednim zdaniu, uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
Zamawiający informuje, że zmiany umowy zostały szczegółowo opisane w § 17 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 1 do zmiany treści SWZ z dnia 18.09.2023 r., znak sprawy: ZZO.2.8.2023.ZP.
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- "Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów".
- Rozbudowa drogi leśnej Energetyczna od km 0+585,00 do km 1+733,94.
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.