eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Usługi serwisowe: aparat RTG Arcoma Arco T1, mammograf Lorad Selenia w Szpitalu Powiatowym w Radomsku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisowe: aparat RTG Arcoma Arco T1, mammograf Lorad Selenia w Szpitalu Powiatowym w Radomsku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Radomsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 36

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.biz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpital.logintrade.net/zapytania_email,136218,2f96303406f108b12265b528cc024a6a.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi serwisowe: aparat RTG Arcoma Arco T1, mammograf Lorad Selenia w Szpitalu Powiatowym w Radomsku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62118384-2f78-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051837/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Serwisowanie mammografu i aparatu RTG Arcoma

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342611

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 768/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199456,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwis techniczny aparatu RTG Arcoma Arco T1:
a) wykonanie przeglądów okresowych aparatów objętych niniejszą umową, zgodnie z wymogami producenta,
b) jednorazowe kompleksowe usunięcie usterki związanej z pomiarem dawki,
c) wymianę części i zestawów serwisowych w ramach przeprowadzanych czynności przeglądowych aparatów objętych niniejszą umową,
d) diagnostykę sprzętu,
e) naprawę sprzętu,
f) dokumentowanie przeglądów i innych czynności serwisowych, wystawianie orzeczeń technicznych,
g) przeprowadzenie szkolenia z zakresu bezpiecznej eksploatacji sprzętu na życzenie Zamawiającego w trakcie wykonywanych czynności serwisowych,
h) kontroli znaków ostrzegawczych i oznaczeń numerów seryjnych,
i) sprawdzeniu wyświetlacza, kontrolek sygnalizacyjnych oraz sygnałów dźwiękowych,
j) kontroli płynności działania aparatu, zawieszenia, usadowienia, kabli, śrub, złącz itp.,
k) kontroli bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego,
l) przeprowadzeniu niezbędnych kalibracji systemu,
m) czyszczeniu dróg chłodzenia, odprowadzania ciepła,
n) smarowaniu zalecanych elementów,
o) sprawdzeniu działania wszystkich przycisków,
p) konserwacji systemu i aplikacji,
q) czyszczeniu konsoli operatora,
r) czyszczeniu jednostek komputerowych wchodzących w skład systemu,
s) sprawdzeniu, korekcie fizycznych parametrów ekspozycji,
t) kontroli jakości obrazów,
u) sprawdzeniu funkcjonalności aparatu oraz jego gotowości do pracy,
v) kontroli aparatu po przeprowadzonej naprawie,
w) wykonaniu modyfikacji i uaktualnień oprogramowania oraz aparatu,
x) wydawaniu orzeczeń technicznych,
c. Udzielanie konsultacji telefonicznych dotyczących funkcjonowania aparatury medycznej, w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwis techniczny mammograf Lorad Selenia 29412095289W, obejmuje w szczególności:
a) wykonanie przeglądów okresowych aparatów objętych niniejszą umową;
b) wymianę części i zestawów serwisowych w ramach przeprowadzanych czynności przeglądowych aparatów wymienionych w załączniku do umowy;
c) sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego;
d) kontrolę występowania usterek zewnętrznych;
e) inspekcję zużycia części;
sprawdzenie, pomiary i korekta fizycznych parametrów ekspozycji;
f) sprawdzenie i korekta geometrii wiązki promieniowania;
g) sprawdzenie i korekta systemu kompresji piersi;
h) sprawdzenie i korekta systemu automatycznej kontroli ekspozycji AEC;
i) kontrola jakości obrazów;
j) oczyszczanie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła,
k) smarowanie ruchomych części mechanicznych,
l) sprawdzanie bezpieczeństwa elektrycznego,
m) konserwację software'u systemowego i aplikacyjnego,
n) porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych,
o) sprawdzanie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy,
p) przeprowadzanie w razie potrzeby czynności korygujących-ustawienie i regulację wartości nastawień,
r) przeprowadzanie środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia,
s) przeprowadzenie szkolenia z zakresu bezpiecznej eksploatacji sprzętu na życzenie zamawiającego w trakcie wykonywanych czynności serwisowych,
t) przygotowanie szczegółowego protokół z przeglądu zawierającego wyniki pomiarów w odniesieniu do obowiązujących norm;
- wystawienie certyfikatu sprawności.
c. Udzielanie konsultacji telefonicznych dotyczących funkcjonowania aparatury medycznej, w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 129456,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23328,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23328,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H.U. Fortronik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6781017144

7.3.3) Ulica: Boh. Września 9 lok 12

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-620

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23328,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-01 do 2026-10-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208656,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208656,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208656,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIMKO SP. Z. O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-010-38-31

7.3.3) Ulica: ul. Syrokolmi 30

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-335

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208656,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-01 do 2026-10-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.