Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00290727/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00320043/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Adamowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Adamów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000532464
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kleeberga 5
1.5.2.) Miejscowość: Adamów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-412
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 25 7553140
1.5.8.) Numer faksu: 25 7553167
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adamow@adamow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.adamow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://adamow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Adamowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc14308c-1afe-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012551/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Adamów - zadanie 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4 Energia przyjazna środowisku, Działanie 4.1 Wsparcie wykorzystania OZE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Konkurs nr: RPLU.04.01.00-IZ.00-06-001/19, Numer projektu:RPLU.04.01.00-06-0073/19.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GRl.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 64000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania dotycząca dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Gminnej Biblioteki Publicznej
w Adamowie w ramach realizowanego projektu pn.: „Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Adamów - zadanie 2”.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności:
1) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min 22,14 kWp (0,02214 MW) na dachu budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Adamowie,
2) montaż konstrukcji pod panele fotowoltaiczne
3) instalację paneli fotowoltaicznych o jednostkowej mocy min. 410 Wp,
4) montaż inwertera o mocy min. 20 kW,
5) montaż tablic zabezpieczeniowych instalacji PV,
6) instalację ochronników przepięć,
7) instalację połączeń wyrównawczych i ochrony porażeń,
8) próbny rozruch całości instalacji po podłączeniu jej do sieci dystrybucyjnej,
9) przeszkolenie wszystkich użytkowników z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji i bezpieczeństwa związanych z użytkowaniem zainstalowanej instalacji PV,
10) opracowanie szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
11) zgłoszenie gotowości instalacji fotowoltaicznej do podłączenia do sieci dystrybucyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90650 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUNWISE SOLUTIONS SP. Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213902195
7.3.4) Miejscowość: HABDZIN 14B
7.3.5) Kod pocztowy: 05-520
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego, drogowego na majątku Gminy Kołobrzeg z sodowych na oprawy w technologii LED
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w Parku Centralnym na Felinie w Lublinie w ramach D-15 Budżetu Obywatelskiego X ...
- Wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w budynku Delegatury NIK w Kielcach.
- Modernizacja Przedszkola w Wielowsi wraz z zagospodarowaniem terenu i doposażeniem placu zabaw.
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Mielcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.