Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00328189/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
- 2023/BZP 00400760/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oraz modernizacja istniejącego placu zabaw w miejscowości Siedlec_2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOCHNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 26
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bochnia-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/id,240546.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7980611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa oraz modernizacja istniejącego placu zabaw w miejscowości Siedlec_22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e26f032f-2c61-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056336/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Rozbudowa oraz modernizacja istniejącego placu zabaw w miejscowości Siedlec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328189
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IFS.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oraz modernizacja istniejącego placu zabaw w miejscowości Siedlec w następującym zakresie: demontaż starych/zniszczonych urządzeń, wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod 4 urządzeniami (na dwóch obszarach) oraz przestrzenie między nimi o łącznej powierzchni 271 m2, dostawa i montaż urządzeń zabawowych (zestaw zręcznościowy, zestaw zabawowy, huśtawka wahadłowa podwójna (2szt.), bujak koniczynka, bujak autko, bujak motyl, bujak skuter, pionizator; urządzenia uzupełniające (ławka z oparciem (4szt), kosz na śmieci (2 szt.)); remont (malowanie 242,88 m2) istniejącego ogrodzenia placu zabaw, malowanie istniejących urządzeń – zestawów zabawowych - 2 urządzeń (o łącznej powierzchni do malowania 40m2), wykonanie i montaż tablicy informacyjnej z regulaminem – 1 szt., wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o walorach gminy o wymiarach 120 x 80 cm z materiału dibond, na konstrukcji metalowej.
Zakres robót szczegółowo określają przedmiar robót, Opis Techniczny i projekt zagospodarowania działki.
Wszystkie urządzenia muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski i Unii Europejskiej, tj. posiadających znak CE, albo deklaracji zgodności ze znakiem CE lub certyfikaty wystawione przez producenta oraz winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do dostarczenia certyfikatów lub deklaracji zgodności dla każdego urządzenia.
Zamawiający dopuszcza możliwość odstępstw od podanych wszystkich wymiarów urządzeń opisanych w dokumentacji, (wyłącznie w przypadku jeżeli wymiary danego urządzenia nie mają podanych tzw. „widełek od - do”) +/- 20cm z jednoczesnym zachowaniem wymiarów strefy bezpiecznej dla każdego urządzenia podanych w Opisie Technicznym - nie dotyczy wymiaru paneli tablic informacyjnych, ogrodzenia.
Zamawiający zastrzega, że na etapie realizacji zamówienia od Wykonawcy zostaną odebrane tylko i wyłącznie te urządzenia dostarczone na plac rekreacji, które w całości będą zgodne z wymaganiami określonymi w Opisie Technicznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318564,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318564,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORA JAMER I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8690005917
7.3.4) Miejscowość: Biadoliny Szlacheckie 190
7.3.5) Kod pocztowy: 32-828
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KORA JAMER I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KORA JAMER I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318564,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa soli drogowej dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
- Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i suchymi grysami bazaltowymi dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
- Wykonanie placów zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 4 oraz Szkole Podstawowej Nr 1 w Bochni
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Zakup i dostawa kruszywa kamiennego łamanego o uziarnieniu z przeznaczeniem do wykonania remontów/bieżącej konserwacji dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na drodze gminnej w Wińsku poprzez modernizację przejścia dla pieszych i pieszociągu wzdłuż drogi gminnej osiedlowej wraz z oświetleniem
- Przebudowa ul. 3 Maja
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
- Budowa chodnika w ul. Kąckiej w Wiązownie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.