eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Rozbudowa oraz modernizacja istniejącego placu zabaw w miejscowości Siedlec_2



Ogłoszenie z dnia 2023-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oraz modernizacja istniejącego placu zabaw w miejscowości Siedlec_2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 26

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bochnia-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/id,240546.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/798061

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oraz modernizacja istniejącego placu zabaw w miejscowości Siedlec_2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e26f032f-2c61-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400682

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056336/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Rozbudowa oraz modernizacja istniejącego placu zabaw w miejscowości Siedlec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328189

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IFS.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oraz modernizacja istniejącego placu zabaw w miejscowości Siedlec w następującym zakresie: demontaż starych/zniszczonych urządzeń, wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod 4 urządzeniami (na dwóch obszarach) oraz przestrzenie między nimi o łącznej powierzchni 271 m2, dostawa i montaż urządzeń zabawowych (zestaw zręcznościowy, zestaw zabawowy, huśtawka wahadłowa podwójna (2szt.), bujak koniczynka, bujak autko, bujak motyl, bujak skuter, pionizator; urządzenia uzupełniające (ławka z oparciem (4szt), kosz na śmieci (2 szt.)); remont (malowanie 242,88 m2) istniejącego ogrodzenia placu zabaw, malowanie istniejących urządzeń – zestawów zabawowych - 2 urządzeń (o łącznej powierzchni do malowania 40m2), wykonanie i montaż tablicy informacyjnej z regulaminem – 1 szt., wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o walorach gminy o wymiarach 120 x 80 cm z materiału dibond, na konstrukcji metalowej.
Zakres robót szczegółowo określają przedmiar robót, Opis Techniczny i projekt zagospodarowania działki.
Wszystkie urządzenia muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski i Unii Europejskiej, tj. posiadających znak CE, albo deklaracji zgodności ze znakiem CE lub certyfikaty wystawione przez producenta oraz winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do dostarczenia certyfikatów lub deklaracji zgodności dla każdego urządzenia.

Zamawiający dopuszcza możliwość odstępstw od podanych wszystkich wymiarów urządzeń opisanych w dokumentacji, (wyłącznie w przypadku jeżeli wymiary danego urządzenia nie mają podanych tzw. „widełek od - do”) +/- 20cm z jednoczesnym zachowaniem wymiarów strefy bezpiecznej dla każdego urządzenia podanych w Opisie Technicznym - nie dotyczy wymiaru paneli tablic informacyjnych, ogrodzenia.
Zamawiający zastrzega, że na etapie realizacji zamówienia od Wykonawcy zostaną odebrane tylko i wyłącznie te urządzenia dostarczone na plac rekreacji, które w całości będą zgodne z wymaganiami określonymi w Opisie Technicznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318564,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318564,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORA JAMER I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8690005917

7.3.4) Miejscowość: Biadoliny Szlacheckie 190

7.3.5) Kod pocztowy: 32-828

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318564,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.