eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni związanych z realizacją zadania pn.: "Plac zabaw Klub Soboniowice", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni związanych z realizacją zadania pn.: „Plac zabaw Klub Soboniowice”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12-20-10-240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni związanych z realizacją zadania pn.: „Plac zabaw Klub Soboniowice”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdf896dc-0bff-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018518/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.59 Wykonanie placu zabaw przy Klubie Soboniowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275245/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.42.22.JC1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 446117,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni związanych z realizacją zadania pn.: „Plac zabaw Klub Soboniowice”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.42.22.JC1.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadania pn.: realizacją zadania pn.: „Plac zabaw Klub Soboniowice”, na terenie działki 536/3 obręb 108 j. ewid. Podgórze., na podstawie dokumentacji projektowej: „Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w ramach zagospodarowania terenu przy ul. Jerzego Kuryłowicza w Krakowie, na dz. 177, obr. 96, jedn. ewid. Podgórze jednostka projektowa: Magdalena Przebinda Vogt Studio, ul. ks. Skorupki 20/1, 31-519 Kraków, główny projektant: mgr inż. arch. Agnieszka Kotarba, nr upr. MPOIA/047/2006, zespół projektowy: mgr inż. arch. kraj. Magdalena Przebinda, mgr inż. arch. kraj. Izabela Latacz, mgr inż. arch. kraj. Klaudia Małyjurek, sprawdzający: mgr inż. arch. Anna Olszowska-Pajdo, Nr upr. MPOIA/048/2008 Kategoria obiektu budowlanego: VIII – inne budowle zaświadczeniem o braku sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych znak sprawy AU-01-7.6743.1665.2021.AMA z dnia 24.11.2021r.
1.3 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji (w całości lub części) przysługującym Zamawiającemu.
1.4 Zamówienie w zakresie podstawowym obejmuje między innymi budowę obiektów małej architektury w miejscu publicznym w ramach zagospodarowania terenu przy ul. Jerzego Kuryłowicza w Krakowie, na dz. 177,obr. 96, jedn. ewid. Podgórze - etap 1, w tym demontaż istniejących obiektów małej architektury, rozbiórka nawierzchni betonowej wraz z obrzeżem betonowym oraz podbudową, budowę nawierzchni z kostki betonowej, nawierzchni ze żwiru płukanego, na wierzchni bezpiecznej EPDM, budowę elementów zagospodarowania terenu z zakresu małej architektury, roboty ogrodnicze przygotowawcze, sadzenie drzew i krzewów, bylin traw ozdobnych, pnączy, realizację trawników.
1.5 W zakresie zamówienia objętego prawem opcji nr 1 są roboty budowlane etap 2 w tym rozbiórka istniejących schodów terenowych oraz budowa pochylni.
1.6 W zakresie zamówienia objętego prawem opcji nr 2 są roboty budowlane etap 3 w tym demontaż obiektów małej architektury, obniżenie poziomu pokrywy studni - zrównanie z poziomem terenu, rozebranie nawierzchni betonowej wraz z obrzeżem betonowym oraz podbudową, rozebranie nawierzchni z kostki betonowej wraz z obrzeżem betonowym oraz podbudową, budowa nawierzchni z kostki betonowej, nawierzchni ze żwiru płukanego, budowa obiektów małej architektury.
1.7 W zakresie zamówienia objętego prawem opcji nr 3 są prace ogrodnicze etap 3 w tym roboty ogrodnicze przygotowawcze, sadzenie drzew, krzewów, bylin traw ozdobnych, pnączy, ułożenie obrzeży rabat, rekultywacja terenu.
1.8 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętej prawem opcji w całości lub w części. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, w całości lub w części, żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni w całości lub w części. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 14.10.2022r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji, w całości lub w części, po zakładanym dniu 14.10.2022r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni.
1.7 Prace należy realizować zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB).
1.8 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.9 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.10 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) 7. SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45232460-4 - Roboty sanitarne

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 859052,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1131450,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 859052,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa STAR-KOP Krzysztof Urbańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441489354

7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 1

7.3.4) Miejscowość: Czernichów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-070

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85905221 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-14

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podana wartość umowy łącznie: 859 052,21 PLN zawiera wartość za wykonanie robót budowlanych w podstawowym zakresie zamówienia brutto: 493 209,19 PLN, wartość zakresu objętego prawem opcji 1 wynosi: 186 874,70 PLN, wartość zakresu objętego prawem opcji 2 wynosi: 128 376,63 PLN oraz wartość zakresu objętego prawem opcji 3 wynosi: 50 591,69
PLN. Dodatkowy zakres objęty prawem opcji, został przewidziany w ogłoszeniu o zamówieniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.