eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › Remont schodów wejściowych zewnętrznych do budynku leśniczówki leśnictwa Kąśna Górna



Ogłoszenie z dnia 2023-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont schodów wejściowych zewnętrznych do budynku leśniczówki leśnictwa Kąśna Górna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GROMNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545576

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: GENERAŁA ANDERSA 1

1.5.2.) Miejscowość: Gromnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gromnik@krakow.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gromnik.krakow.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gromnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont schodów wejściowych zewnętrznych do budynku leśniczówki leśnictwa Kąśna Górna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8ff16c8-27cb-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400373

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00446884/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont schodów wejściowych zewnętrznych do budynku leśniczówki Kąśna Górna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320611

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont schodów wejściowych zewnętrznych do budynku leśniczówki leśnictwa Kąśna Górna
zakres robót, związanych z remontem schodów wejściowych zewnętrznych do budynku leśniczówki Kąśna Górna:
- rozebranie istniejącego uszkodzonego licowania z płytek gresowych,
- odbicie tynków schodów od spodu konstrukcji,
- oczyszczenie konstrukcji schodów,
- uzupełnienie braków w betonie,
- odtworzenie okładziny z płytek,
- prace wykończeniowe,
- remont barierek i poręczy
1) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową i
poleceniami Inspektora Nadzoru. Zamawiający zastrzega, że wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robot objętych przedmiotem zamówienia jest zobowiązany do opracowania i dostarczenia zamawiającemu harmonogramu
realizacji robot.
2) Wszystkie roboty objęte kontraktem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną,
dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami na budowę, przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o
ochronie środowiska a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w
przedmiarze i zaleceniami Zamawiającego. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robot
wchodzących w skład zadań w całości ponosi Wykonawca
3) Odpady i nadmiar materiałów pochodzący z prac budowlanych przechodzą na własność Wykonawcy i jest on
zobowiązany usunąć je z terenu budowy oraz postąpić z nimi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca
zobowiązuje się do usuwania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 14
grudnia 2012 r. o odpadach ( tj. Dz. U. 2021 r. poz. 779 ze zm. ) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony
środowiska ( tj. Dz. U. 2020 r. poz. 1219 ze zm.). Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu dowód
utylizacji odpadów.
4) Materiały stosowane do wykonywania robót powinny być zgodne z dokumentacją projektową
i obowiązującymi normami, posiadać odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczenia do użycia, oraz akceptację inspektora
nadzoru. Przechowywanie i składowanie materiałów odbywa się w sposób zapewniający ich właściwą jakość i przydatność
do robót. Składanie materiałów wg. asortymentu z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa i umożliwieniem pobrania
reprezentatywnych próbek.
5) Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na
jakość wykonywanych robót.
6) Do obowiązków Wykonawcy należy:
- na własny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót.
- opracowanie projektu zagospodarowania placu budowy, projektu organizacji i zabezpieczenia robot w czasie trwania
budowy.
- przejęcie placu budowy, zabezpieczenie i oznakowanie zgodnie z wymogami prawa budowlanego. Treść tablic i miejsce
ustawienia należy uzgodnić z inwestorem. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie placu budowy, od
momentu przejęcia placu budowy do odbioru końcowego. W miarę postępu robot, plac budowy powinien być
porządkowany, usuwane zbędne materiały, sprzęt i zanieczyszczenia.
- zorganizowanie terenu budowy
- zabezpieczenie dostawy mediów
- ochrona środowiska na placu budowy i poza jego obrębem powinna polegać na zabezpieczeniach przed:
a) zanieczyszczeniem gleby przed szkodliwymi substancjami, a w szczególności: paliwem, olejem, chemikaliami.
b) zanieczyszczeniem powietrza gazami i pyłami,
c) możliwością powstania pożaru,
- niszczeniem drzewostanu na terenie budowy i na terenie przyległym
- ochrona istniejących urządzeń podziemnych i naziemnych. Przed rozpoczęciem robot budowlanych wykonawca ma
obowiązek zabezpieczyć wszelkie instalacje przed uszkodzeniem.
7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za:
- opiekę nad wykonywanymi robotami, materiałami oraz sprzętem znajdującym się na placu budowy (od przejęcia placu do
odbioru końcowego robot).
- odpowiedzialność za wszelkie zniszczenia i uszkodzenia własności publicznej i prywatnej.
- zapewnienie zatrudnionym na budowie pracownikom odpowiedniego zaplecza socjalno-sanitarnego, (nie dopuszczać do
pracy w warunkach niebezpiecznych i szkodliwych dla zdrowia).
8) Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do
SWZ.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę . Oferta złożona musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10838,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10838,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10838,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Jan Marek Stanuch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730223840

7.3.3) Ulica: Rynek 16

7.3.4) Miejscowość: Ciężkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-190

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10838,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.