eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Rozbudowa budynku szatniowo-sanitarnego na stadionie Sygnał przy ul. Zemborzyckiej 3 w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku szatniowo-sanitarnego na stadionie Sygnał przy ul. Zemborzyckiej 3 w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku szatniowo-sanitarnego na stadionie Sygnał przy ul. Zemborzyckiej 3 w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c27d97c-fc3c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337941/49/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa stadionu Sygnał oraz rozbudowa budynku szatniowo-sanitarnego na stadionie Sygnał przy ul. Zemborzyckiej 3 w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288522/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.58.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2219596,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
1. zakres robót budowlanych:
a) roboty fundamentowe;
b) dobudowa dodatkowych pomieszczeń;
c) przebudowa pomieszczenia biurowego i trenera;
d) ocieplenie ścian zewnętrznych;
e) obróbki blacharskie, parapety zewnętrzne istniejących okien;
f) naprawa istniejącego pokrycia dachowego ( nowe pokrycie z papy);
g) ocieplenie istniejących kominów, malowanie;
h) pomieszczenia szatni, natrysków, wc na poziomie parteru (malowanie, wymiana nawierzchni posadzek, nowa izolacja przeciw wilgociowa w pom. natrysków, wentylacja);
i) w części przyziemia remont pomieszczeń gospodarczych (wyburzenia ścianek działowych, naprawa tynków, malowanie ścian, nowe posadzki,
j) tablica informacyjna (tablica ma być oznakowana symbolem graficznym Budżetu Obywatelskiego – sposób oznakowanie musi być skonsultowany z Zamawiającym)
k) wycięcie drzewa (z wywozem drewna poza teren budowy i zagospodarowaniem go lub utylizacją).
2. zakres robót sanitarnych
a) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej w rozbudowanej części budynku
b) remont instalacji wodno-kanalizacyjnej w istniejącej części budynku objętej opracowaniem
c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego w rozbudowanej części budynku i w istniejącej części budynku objętej opracowaniem
d) remont instalacji centralnego ogrzewania w istniejącej części budynku objętej opracowaniem
e) wykonanie instalacji wentylacyjnej w rozbudowanej części budynku i w istniejącej części budynku objętej opracowaniem
f) remont istniejącej kotłowni
g) wymiana armatury w istniejącej głównej studni wodomierzowej
h) przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej w nawiązaniu do rozbudowywanego budynku
i) przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej w nawiązaniu do rozbudowywanego budynku
3. W zakresie robót elektrycznych
a) przeniesienie po modernizacji z doposażeniem tablicy głównej TG
b) wykonać tablice rozdzielcze oddziałowe,
c)wykonać wewnętrzne linie zasilające (WLZ) do zaprojektowanych tablic
d) Instalacje elektryczne wewnętrzne:
1. wykonać oświetlenie ogólne,
2. wykonać oświetlenie awaryjno - ewakuacyjne o autonomii 1h zasilanego z własnych źródeł,
3. wykonać instalację gniazd wtyczkowych 230V AC ogólnego użytku,
4. wykonać instalację gniazd wtyczkowych 230V AC zasilających urządzenia technologiczne,
5. wykonać instalację zasilania wentylacji mechanicznej,
6. wykonać instalację sterowania wyłącznikiem p.poż.,
7. wykonać instalację zasilania pompy do ścieków,
8. wykonać instalację głównych i lokalnych połączeń wyrównawczych,
9. wykonać instalację dodatkowej ochrony przed dotykiem pośrednim,
10. wykonać instalację ochrony przed przepięciami atmosferycznymi i łączeniowymi kat. IV (kl. B+C),
11. wykonać instalację odgromową budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2637120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3970936,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2637120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JUR-BUD Usługi Budowlane Jerzy Syroka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461422040

7.3.3) Ulica: ul. Iwaszkiewicza 21

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-448

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2637120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.