eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Budowa wybiegów dla psów na terenie miasta Gliwice w systemie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wybiegów dla psów na terenie miasta Gliwice w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323350410

1.5.8.) Numer faksu: 322310032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wybiegów dla psów na terenie miasta Gliwice w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-838392db-09b2-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Budowa wybiegu dla psów na skwerze Nacka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273095/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.72.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165085,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wybieg dla psów na terenie działek nr 1153/3, 1152 obręb Szobiszowice w Gliwicach

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu pod ogrodzony wybieg dla psów o powierzchni około 715 m2 na działkach nr 1153/3 oraz 1152 obręb Szobiszowice w Gliwicach - rekultywacja i przygotowanie terenu, zabudowa śluzy wejściowej i ogrodzenia oraz montaż urządzeń do ćwiczeń. Zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj".

Na realizację zadania składa się:

Wykonanie dwóch wstępnych koncepcji zagospodarowania terenu do wyboru przez Zamawiającego.
Wykonanie mapy do celów projektowych.
Wykonanie projektu budowlanego, wykonawczego oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - po 4 egzemplarze.
Wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu - po 2 egzemplarze.
Wykonanie pełnej dokumentacji (projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne, przedmiar robót, kosztorys inwestorki) w formie elektronicznej w formacie PDF zapisane na nośniku CD - 2 szt. Ponadto kosztorys i przedmiar robót w formacie edytowalnym.
Zgłoszenie robót budowlanych lub uzyskanie pozwolenia na budowę, jeżeli takie będzie wymagane do realizacji robót według sporządzonego projektu.
Operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziały Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Gliwicach.

Przewidywane wyposażenie wybiegu:

Kładka treningowa - urządzenie rekreacyjne - 1 szt.;
Ławka bez oparcia - 2 szt.;
Estetyczny kosz na psie odchody zawierający podajniki z woreczkami - 1 szt.;
Kosz na śmieci z możliwością segregowania - 1 szt.;
Miska na wodę dla psów - 1 szt.;
Sprzęt do zabaw i treningów - 1 komplet;
Piesuar - 1 szt.;
Tablica informacyjna z regulaminem korzystania - 1 szt.
Utwardzony ciąg pieszy wewnątrz wybiegu i na zewnątrz łączący się z chodnikiem do ul. Sztabu Powstańczego.

Zamawiający przekaże Wykonawcy treść regulaminu obiektu.

Przygotowanie terenu, tj. koszenie trawy i uporządkowanie śmieci wykona Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 43134,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wybieg dla psów na terenie działek nr 1, 2 i 839 obręb Zatorze w Gliwicach

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu pod ogrodzony wybieg dla psów o powierzchni około 1 200 m2 na działkach nr 1, 2, 839 obręb Zatorze w Gliwicach - rekultywacja i przygotowanie terenu, zabudowa dwóch śluz wejściowych i ogrodzenia oraz montaż urządzeń do ćwiczeń. Zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj".

Na realizację zadania składa się:

Wykonanie dwóch wstępnych koncepcji zagospodarowania terenu do wyboru przez Zamawiającego.
Wykonanie mapy do celów projektowych.
Wykonanie projektu budowlanego, wykonawczego oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - po 4 egzemplarze.
Wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu - po 2 egzemplarze.
Wykonanie pełnej dokumentacji (projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne, przedmiar robót, kosztorys inwestorki) w formie elektronicznej w formacie PDF zapisane na nośniku CD - 2 szt. Ponadto kosztorys i przedmiar robót w formacie edytowalnym.
Zgłoszenie robót budowlanych lub uzyskanie pozwolenia na budowę, jeżeli takie będzie wymagane do realizacji robót według sporządzonego projektu.
Operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziały Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Gliwicach.

Przewidywane wyposażenie wybiegu:

Estetyczny kosz na psie odchody zawierający podajniki z woreczkami - 2 szt.;
Kosz na śmieci z możliwością segregowania - 2 szt.;
Miska na wodę dla psów - 3 szt.;
Sprzęt do zabaw i treningów - 1 komplet;
Ławka dla właścicieli zwierząt - 3 szt.;
Tablica informacyjna z regulaminem korzystania - 2 szt. Zamawiający przekaże Wykonawcy treść regulaminu obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do 16 sierpnia 2022 r. do godz. 11:30 do części 1 wpłynęły dwie oferty. Oferta z najniższą ceną przewyższa o 94 544.80 zł kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172890,28 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Roboty Ziemne Marcin Gold

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9691092600

7.3.3) Ulica: Kościuszki 119

7.3.4) Miejscowość: Bojszów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-160

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.