eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › Remont nawierzchni Placu Zamkowego oraz ul. Kościelnej w Ujeździe.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni Placu Zamkowego oraz ul. Kościelnej w Ujeździe.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ujazd

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sławięcicka

1.5.2.) Miejscowość: Ujazd

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-143

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774048758

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ujazd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni Placu Zamkowego oraz ul. Kościelnej w Ujeździe.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4d2d916-4652-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037125/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont nawierzchni Placu Zamkowego oraz ul. Kościelnej w Ujeździe.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371665

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GT.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1069349,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie remontu nawierzchni Placu Zamkowego oraz ul. Kościelnej w Ujeździe. Zakres prac obejmuje w głównej mierze następujące działania: remont nawierzchni drogowej, nasadzenia drzew i innych prac współistniejących.
ZAMÓWIENIE NIE OBEJMUJE REMONTU ISTNIEJĄCEGO MURU CEGLANEGO, KTÓRY OPISANY JEST W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ!
Inwestycja lokalizuje się w Ujeździe przy Placu Zamkowym, w województwie opolskim, w powiecie strzeleckim. Na terenie przyległym do planowanego obszaru inwestycji dostępne są wszystkie niezbędne media do samodzielnej eksploatacji, takie jak woda, energia elektryczna, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa oraz sieć teletechniczna. Powierzchnia inwestycyjna obejmuje działki o numerach: 536, 539/1, 538, 539/2, 561/5 oraz 534/1, będące własnością Gminy Ujazd, oraz działkę 541 będącą własnością Powiatu Strzeleckiego.
Dodatkowe aspekty
W cenie ofertowej winno być zawarte również wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej, w dniu rozpoczęcia robót. Tablicy informacyjnej wolnostojącej, jednostronnej, umieszczonej na podkładzie znaku drogowego o wymiarach 180 cm x 120 cm. Tablica informacyjna ma informować o dofinansowaniu inwestycji.
Szczegółowe parametry tablicy informacyjnej:
• Materiał: Blacha ocynkowana o grubości minimum 1,25 mm, malowana proszkowo.
• Wydruk: Folia monomeryczna z wydrukiem solwentowym, zabezpieczona przed uszkodzeniami mechanicznymi laminatem z filtrem UV, dodatkowo chroniącym przed blaknięciem w wyniku ekspozycji na czynniki słoneczne.
• Montaż: Montaż tablicy będzie obejmować słupki mocujące (2 sztuki) oraz rurę ocynkowaną zabezpieczoną od góry kapturkiem plastikowym.
• Gwarancja: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną tablicę przez okres minimum 5 lat.
• Treść tablicy: Zamawiający dostarczy Wykonawcy treść do umieszczenia na tablicy informacyjnej po przekazaniu placu budowy. Wzór treści stanowi załącznik nr 12 do niniejszego zamówienia.
Cena oferty powinna uwzględniać wszystkie powyższe elementy i wymagania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, w skład której wchodzą: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. o Prawie Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605), Zamawiający niniejszym unieważnia przetarg ze względu na istnienie okoliczności uzasadniających takie działanie. W toku postępowania przetargowego, Zamawiający zauważył istnienie nieaktualnych warunków technicznych dostarczonych przez firmy Tauron i Orange. Te nieaktualne warunki techniczne były częścią dokumentacji przetargowej i stanowiły integralną część specyfikacji technicznej.
Ponadto, po wystąpieniu przez Gminę Ujazd o aktualizację warunków technicznych, pojawiła się kolizja między nowymi warunkami a projektem. Firma Tauron, odpowiedzialna za dostarczanie energii elektrycznej, zgłosiła obiekcje co do lokalizacji drzew, co spowodowało, że Zamawiający nie jest w stanie przedłożyć wykonawcy aktualnych warunków technicznych przed dniem podpisania umowy.
W związku z powyższym, Zamawiający stwierdza, że istnieją okoliczności uniemożliwiające wykonawcy wykonanie robót w terminie i zgodnie z dokumentacją przetargową. Jest to sprzeczne z zasadami uczciwej konkurencji oraz z zasadami określonymi w ustawie o Prawie Zamówień Publicznych. Art. 255 pkt 6 Ustawy o Prawie Zamówień Publicznych stanowi, że Zamawiający może unieważnić przetarg, jeżeli okoliczności uzasadniają takie działanie, w szczególności jeżeli nie można spełnić warunków umowy lub jeżeli ich spełnienie jest niemożliwe.
Na podstawie powyższego, Zamawiający uznał, że nie ma możliwości zabezpieczenia interesów stron umowy oraz zapewnienia terminowej i zgodnej z dokumentacją realizacji zamówienia, co stanowi uzasadnioną przyczynę do unieważnienia przetargu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1139926,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1423525,35 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.