eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › Zagospodarowanie terenu działki nr 1816/2 w Tuchowie w zakresie budowy elementów małej architektury związanej z terenami rekreacyjnymi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu działki nr 1816/2 w Tuchowie w zakresie budowy elementów małej architektury związanej z terenami rekreacyjnymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-170

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@tuchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu działki nr 1816/2 w Tuchowie w zakresie budowy elementów małej architektury związanej z terenami rekreacyjnymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-377225f2-4cea-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065217/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Zagospodarowanie terenu działki nr 1816/2 w Tuchowie w zakresie budowy elementów małej architektury związanej z terenami rekreacyjnymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowano ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386241

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowi, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 przesłanki odrzucenia oferty ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W analizowanej sytuacji występuje następujący stan faktyczny i prawny:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, pn.: „Zagospodarowanie terenu działki nr 1816/2 w Tuchowie w zakresie budowy elementów małej architektury związanej z terenami rekreacyjnymi” - ZP-271-14/2023 wystąpił brak złożonych ofert, co zaskutkowało koniecznością unieważnienia ww. postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271-15/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące zadania pn. „Zagospodarowanie terenu działki nr 1816/2 w Tuchowie w zakresie budowy elementów małej architektury związanej z terenami rekreacyjnymi”
2. Zakres zamówienia obejmuje budowę obiektów małej architektury w miejscu publicznym na działce nr 1816/2 położonej w miejscowości Tuchów, w pobliżu terenów rekreacyjnych SKAŁKA.
3. Teren na którym zlokalizowane zostaną obiekty małej architektury oddalony jest o 2,50 m od ścieżki spacerowej i zostanie utwardzony kruszywem naturalnym na którym zostaną zamontowane następujące obiekty:
3.1. huśtawka z bali drewnianych - szt. 1,
3.2. donica drewniana, pergola trójprzęsłowa - szt. 2,
3.3. stół z ławkami z bali drewnianych - szt. 3,
3.4. kosz na śmieci metalowy o pojemności 35 l. - szt. 3,
3.5. grill murowany z okładziną kamienną i rusztem metalowym - szt. 3,
3.6. pergola drewniana jednoprzęsłowa - szt. 1,
3.7. stojak na rowery pięciostanowiskowy - szt. 2.
4. Powierzchnia działki nr 1816/2 wynosi (0,1353 ha) - 1353,00 m2
5. Powierzchnie utwardzone – plac pod obiekty małej architektury - 502,50 m2
6. Powierzchnia biologicznie czynna - 850,50 m2
7. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany m. in. do:
7.1. poniesienia wszelkich kosztów związanych z wykonywania robót remontowo – budowlanych,
7.2. prowadzenia pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami Specyfikacji Technicznych (ST),
7.3. sporządzenia protokołów odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
7.4. sporządzenia dokumentacji powykonawczej (zawierającej wszelkie protokoły, certyfikaty, próby itp.),
7.5. dostarczenia polisy ubezpieczeniowej,
7.6. sporządzenia karty gwarancyjnej po wykonaniu przedmiotu umowy,
7.7. sporządzenia kosztorysu powykonawczego z uwzględnieniem nazw wbudowanych materiałów i urządzeń,
7.8. przedstawienia i dostarczenia dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie zastosowanych wyrobów i materiałów budowlanych.
7.9. dostarczenia atestów i certyfikatów zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną wbudowanych materiałów i urządzeń.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, itp.) zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, oraz udokumentowania tych czynności na każdorazowe żądanie Zamawiającego.
9. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót powinien opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury, z dnia 13 czerwca 2003 r. (Dz. U. 2003 nr 120 poz. 126).
10. Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały muszą posiadać parametry techniczne i użytkowe nie gorsze niż wskazano w dokumentacji a zatem do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2013 z późn. zm.) oraz wymaganiom określonym w STWiOR.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do zaproszenia do negocjacji.
12.1. Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do zaproszenia do negocjacji.
12.2. Dokumentacji technicznej - załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji.
12.3. Przedmiarze robót - załącznik nr 6 do zaproszenia do negocjacji.
12.4. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych– załącznik nr 5 do zaproszenia do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA KIPIEL S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7382094511

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 54

7.3.4) Miejscowość: Bobowa

7.3.5) Kod pocztowy: 38-350

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 59 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.