eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi polegające na oczyszczeniu stawu, ukształtowaniu skarpy i wykonaniu nasadzeń roślin, przy ulicy Kaczeńcowej w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi polegające na oczyszczeniu stawu, ukształtowaniu skarpy i wykonaniu nasadzeń roślin, przy ulicy Kaczeńcowej w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi polegające na oczyszczeniu stawu, ukształtowaniu skarpy i wykonaniu nasadzeń roślin, przy ulicy Kaczeńcowej w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e1c6791-2529-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322313/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.60.22.BT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 179426,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług polegających na oczyszczeniu stawu, ukształtowaniu skarpy i wykonaniu nasadzeń roślin, przy ulicy Kaczeńcowej w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.60.22.BT.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem zamówienia jest w szczególności oczyszczenie stawu na terenie użytku ekologicznego „Staw przy Kaczeńcowej” w Krakowie z nadmiaru szybko odkładającego się mułu i śmieci na powierzchni 2000 m2 wraz z wykonaniem nasadzeń roślin zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2, na działce nr 63/5, obręb NH-9, jednostka ewidencyjna Nowa Huta, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Lokalizacja stawu została przedstawiona w Załączniku nr 9 do SWZ – Mapa do celów projektowych.
1.3 Zamawiający wymaga zastosowania nieinwazyjnej technologii usuwania osadów organicznych, umożliwiającej precyzyjne wydobycie, bez niepożądanego przemieszania oraz wzruszania urobku w toni wodnej. Zastosowana w urządzeniu głowica (pługo-zgarniarka) powinna w pierwszej kolejności zgarniać osad a następnie go zasysać. Składowanie celem odwodnienia urobku powinno odbywać się w geotekstylnych deponatorach, a odzyskana woda powinna wrócić do akwenu lub Młynówki.
1.4 Prace mają zostać wykonane na powierzchni roboczej około 2000 m2 i na głębokości maksymalnej 60 cm oraz miąższości materii organicznej wynoszącej 40-60 cm.
1.5 Zakres prac obejmuje w szczególności:
1.5.1 usunięcie warstwy organicznej na głębokości 40-60 cm z dna stawu - wybierany muł przy użyciu koparki należy kontrolować pod kątem ewentualnego znajdowania się w nim zwierząt, znalezione zwierzęta należy odłowić ręcznie i przenieść do stawu w bezpieczne miejsce wskazane przez pracowników Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie;
1.5.2 wybudowanie drogi technicznej do składowanego osadu;
1.5.3 wywiezienie nadmiaru urobku i zagospodarowanie we własnym zakresie lub utylizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi zagospodarowania odpadów;
1.5.4 ukształtowanie dna oraz skarp zbiornika;
1.5.5 wykonanie rabaty zgodnie z projektem wraz z zabezpieczeniem powierzchni korą; nasadzenia dereń świdwa: pojemnik C2, ilość pędów minimum 3, ilość sztuki 24, parzydło leśne: pojemnik C2, ilość sztuk 100.
1.6 Wykonawca na czas trwania prac zobowiązany jest zabezpieczyć teren otaczający zbiornik, przy czym Zamawiający zaznacza, iż:
1.6.1 na dnie stawu mogą znajdować się elementy ciał stałych, które powinny zostać wywiezione i zutylizować na koszt Wykonawcy, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 20220r., poz. 699 z późn. zm.),
1.6.2 rekultywację terenu oraz wszystkie powstałe uszkodzenia w trakcie wykonywania prac pokrywa Wykonawca, teren wokół stawu należy przywrócić do stanu pierwotnego zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
1.7 Planowane prace, będą prowadzone pod nadzorem przyrodniczym przez osobę oddelegowaną i reprezentującą Zamawiającego.
1.8 Zamawiający nie zapewnia dostępu do sieci elektrycznej ani wodociągowej.
1.9 Zamawiający nie zapewnia zezwolenia na przejazd pojazdów o masie większej niż jest przewidywana dla danej drogi.
1.10 Niezależnie od planowanego terminu prace mogą być przerwane w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez prowadzącego nadzór, a w takim przypadku termin ich realizacji może zostać przesunięty o stosowną liczbę dni.
1.11 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.
1.12 Kwota wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy jakie poniesie lub może ponieść w związku z realizacją prac lub innych czynności związanych z ich realizacją, w tym w szczególności, wyposażenie ekip roboczych, należyte oznakowanie i zabezpieczenie prac, ewentualną rekultywację terenu i uporządkowanie miejsca pracy, koszty organizacji i zabezpieczenia ruchu.
1.13 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt muszą być oznakowani nazwą firmy Wykonawcy.
1.14 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90722200-6 - Usługi usuwania zanieczyszczeń ze środowiska

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90722300-7 - Usługi rekultywacji gruntu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA STAR-KOP KRZYSZTOF URBAŃCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441489354

7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 1

7.3.4) Miejscowość: Czernichów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-070

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 62 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.