eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Budowa tężni solankowej w Olkuszu wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego



Ogłoszenie z dnia 2023-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa tężni solankowej w Olkuszu wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326260100

1.5.8.) Numer faksu: 326260217

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa tężni solankowej w Olkuszu wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-492667dc-1a30-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024945/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa tężni w Olkuszu wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289295

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4434846,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: „Budowa tężni solankowej w Olkuszu wraz z
zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego” wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę nr 1169/2021 z dnia 10.12.2021 r. na inwestycję pn. „Budowa tężni solankowej, kontenera sanitarnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na terenie MOSiR w Olkuszu przy ulicy Żuradzkiej na dz. nr ew. gr. 2195/11”.
Zakres inwestycji obejmuje wykonanie robót budowlanych według załączonej dokumentacji technicznej, a w szczególności:
a) prace rozbiórkowe w zakresie usunięcia istniejącego kortu tenisowego oraz muru z funkcją ścianki do odbijania,
b) usunięcie kolizji sieci elektroenergetycznej zgodnie z warunkami technicznymi Tauron Dystrybucja,
c) usunięcie drzew kolidujących z inwestycją w zakresie decyzji nr WS.613.1.119.2021 wydanej przez Starostwo Powiatowe w Olkuszu, wykonanie nasadzeń drzew i zieleni ozdobnej,
d) budowę tężni solankowej składającej się z niecek żelbetowych oraz konstrukcji drewnianej wypełnionej wiązkami tarniny.
Parametry obiektu: średnica ściany z tarniną 23 m, średnica niecek solankowych 25,24 m, średnica pergoli do zewnętrznych krawędzi słupów 32,35 m, Do wypełnienia konstrukcji ramowej wykonanej z drzewa modrzewiowego, certyfikowanego w klasie C24, należy użyć wiązek śliwy tarniny (Prunus spinosa). Średnica wiązek tarniny może być dowolna. Długości wiązek
od 110 do 130 cm. Tarninę pozyskuje się poza okresem wegetacyjnym. Kryterium jest brak liści i pąków. Ścinać się ją powinno od listopada do końca marca. Tarnina powinna być pozyskiwana z terenów górskich z potwierdzeniem świadectwa pochodzenia. Tężnia posiada górny pomost technologiczny zapewniający dostęp do sieci rozprowadzającej solankę (rynna, koryta, zawory) oraz dolny pomost technologiczny umożliwiający dostęp do tablicy rozdzielczej elektrycznej oraz zejścia do niecek tężni i wejścia na górny pomost.
Konstrukcja pergoli z drewna modrzewiowego z rdzeniem stalowym,
e) montaż kontenera sanitarnego, wolnostojącego, prefabrykowanego, z wrzutnikiem monet wraz ze sterownikiem drzwi (konstrukcja stalowa, skręcana), przystosowanego do pełnienia funkcji toalety publicznej,
f) budowę infrastruktury technicznej obiektu ( w tym instalacji wod.-kan., instalacji elektroenergetycznej zasilającej obiekt)
g) montaż elementów małej architektury,
h) budowę instalacji monitoringu CCTV,
i) montaż oświetlenia zewnętrznego oraz iluminacyjnego obiektu
Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- wykonania kompleksowej dokumentacji powykonawczej zawierającej wymagane pozwolenia administracyjne, dziennik budowy / robót, odbiory częściowe i końcowe oraz rysunki techniczne, tworzące dokumentację powykonawczą wraz z naniesionymi zmianami jakie wystąpiły w toku prac, jak również karty zatwierdzenia materiałów, tabele elementów wytworzonych i likwidowanych,
- opracowania instrukcji utrzymania i konserwacji obiektu i urządzeń, a w okresie gwarancji utrzymanie i konserwacja tężni wraz z wymianą solanki.
- opracowania bilansu powykonawczego robót związanych z urządzeniem terenów zieleni wraz z instrukcją pielęgnacyjną,
- wykonanie kompleksowej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu, obiektu budowlanego, urządzeń małej architektury, nawierzchni i innych elementów wytworzonych w formie graficznej (pdf) i opisowej - tabele określające ich liczbę / ilość oraz ceny jednostkowe,
- zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do powiatowego ośrodka geodezyjnego i kartograficznego,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy i wbudowane materiały – min. 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych.
W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca przez pierwsze dwa lata obowiązywania gwarancji będzie ponosił koszty serwisowania wybudowanej tężni solankowej wraz z otoczeniem. Zakres serwisowania obejmuje:
- przeprowadzenie rozruchu technicznego tężni przed sezonem i zamknięcie instalacji solankowej po sezonie (w zależności od warunków pogodowych sezon będzie trwał od początku marca lub kwietnia do końca października lub listopada danego roku kalendarzowego),
- wymianę solanki 3 razy w sezonie (w tym: czyszczenie zbiorników przed napełnieniem solanką, dostawa nowej solanki oraz wywóz zużytej),
- przegląd okresowy, w tym konserwacja, regulacja i serwis instalacji technologicznych tężni zapewniające bezawaryjną pracę co 4-6 tygodni podczas sezonu,
- pielęgnację zieleni i nasadzeń zapewniającej prawidłowy wzrost i rozwój – na bieżąco,
- przeszkolenie dwóch przedstawicieli Zamawiającego w zakresie czyszczenia oraz napełniania zbiornika solanki oraz w zakresie eksploatacji i zamknięcia instalacji solankowej po sezonie.
W przypadku, gdy zamontowane materiały i/lub urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Konserwacja ławek, leżaków, koszy w okresie gwarancji - po stronie Wykonawcy.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określony jest w „dokumentacji projektowej” (Załącznik nr 11 do SWZ) oraz w przedmiarach robót (Załącznik nr 10 do SWZ). Natomiast opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający informuje, że nie posiada wersji edytowalnej załącznika nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4783610,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4786131,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4783610,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Goniwiecha Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ADAGON

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751622420

7.3.3) Ulica: ul. Opiełki

7.3.4) Miejscowość: Koszęcin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-286

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dostawa i montaż konstrukcji tężni. Dostawa i montaż tarniny.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4783610,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.