eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Modernizacja części pomieszczeń nowej siedziby Wydziału Zamiejscowego w Ostrołęce Okręgowego Urzędu Miar w Białymstoku - pomieszczenia nr 01-12 i 19



Ogłoszenie z dnia 2023-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja części pomieszczeń nowej siedziby Wydziału Zamiejscowego w Ostrołęce Okręgowego Urzędu Miar w Białymstoku – pomieszczenia nr 01-12 i 19

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Urząd Miar w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381542616

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 89

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-396

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.oum.bialystok@poczta.gum.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.gum.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/794209

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja części pomieszczeń nowej siedziby Wydziału Zamiejscowego w Ostrołęce Okręgowego Urzędu Miar w Białymstoku – pomieszczenia nr 01-12 i 19

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6507b20-22fa-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00144804/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja pomieszczeń nowej siedziby Wydziału Zamiejscowego w Ostrołęce Okręgowego Urzędu Miar w Białymstoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311085

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OUM10.WO.RAG.263.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211382,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń nr 01-12 i 19 zlokalizowanych przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa "Nila" 15, 07- 410 Ostrołęka. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) opracowanie, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) udostępnionego przez Zamawiającego, a opracowanego przez: Studio Architektury GAMMA sp. z o.o., 15-136 Białystok, ul. k. Zygmunta Augusta 24/31 dokumentacji projektowej. Szczegółowe wymagania do zakresu ilościowego dokumentacji projektowej określa załącznik nr 1 do PFU. Planowany zakres prac projektowych obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, której zakres obejmował będzie wykonanie:
a) koncepcji projektowej,
b) projektu zagospodarowania terenu lub szkicu sytuacyjnego (PZ),
c) projektu architektoniczno-budowlanego (PA),
d) projektu technicznego (PT),
e) projektu wykonawczego (PW),
f) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
g) przedmiarów i kosztorysów,
h) dokumentacji powykonawczej;
Wykonawca w zakresie prac projektowych przedstawi Zamawiającemu do akceptacji 2 wersje koncepcji określające standard wykończenia i wykonania wnętrz budynku nr 01-07:
- standard wykończenia pomieszczenia biurowego,
- standard wykończenia pomieszczenia higieniczno-sanitarnego,
- standard wykończenia punktu obsługi klienta.
Po akceptacji koncepcji przez Zamawiającego zostanie przedstawiona 1 wizualizacja pomieszczeń. Ostateczne rozstrzygnięcia, co do sposobu realizacji przedmiotu zamówienia określać będzie dokumentacja projektowa opracowana na podstawie PFU: projekty budowlane, projekty wykonawcze, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które muszą zostać pozytywnie uzgodnione z Zamawiającym oraz jego Nadzorem Inwestorskim - jeżeli zajdzie taka konieczność oraz uzyskać prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę (jeżeli zaistnieje konieczność). Planowane prace projektowe obejmują również dokumentację powykonawczą.
2) wykonanie remontu pomieszczeń. Planowane prace mają za zadanie zapewnienie pomieszczeń użytkowych dla Wydziału Zamiejscowego w Ostrołęce Okręgowego Urzędu Miar w Białymstoku. Zakres prac wynikał będzie z przyjętej koncepcji projektowej i obejmował będzie w szczególności:
a) wykonanie prac w zakresie budowlanym, w tym:
- przygotowanie terenu inwestycji,
- wykonanie prac murowych,
- wykonanie prac instalacyjnych elektrycznych,
- wykonanie prac instalacyjnych sanitarnych,
b) wykonanie prac instalacyjnych. Planowane prace w zakresie instalacyjnym mają na celu wykonanie niezbędnych instalacji technicznych i technologicznych, w tym:
- instalacji wodociągowych (wody zimnej, c.w.u.),
- instalacji kanalizacji sanitarnej,
- instalacji elektrycznych,
- instalacji oświetlenia,
- instalacji teletechnicznych – sieci okablowania strukturalnego LAN wraz z dedykowaną instalacją elektryczną,
- wprowadzenie systemu kontroli dostępu,
a) wykonanie prac wykończeniowych,
b) dostawę oraz montaż niezbędnego sprzętu,
c) demontaż sprzętu i wyposażenia z obecnej siedziby, transport i montaż/ustawienie w pomieszczeniach nowej siedziby według wskazań Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, podwykonawcy i dalszego podwykonawcy aby przy realizacji przedmiotu zamówienia, stosownie do dyspozycji art. 95 ust. 1 ustawy, na cały okres realizacji przedmiotu Zamówienia Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca skierował do wykonywania Zamówienia, w zakresie czynności polegających na remoncie pomieszczeń, osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w wymiarze co najmniej ½ etatu, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040, 1043 i1495).
4. Termin realizacji zamówienia: przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: od dnia podpisania umowy nie dłużej jednak niż do dnia 21 grudnia 2023 r., w tym:
1) przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji 2 wersji koncepcji określającej standard wykończenia poszczególnych wnętrz budynku w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy;
2) opracowanie dokumentacji projektowej, o której mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1 lit. b-g w terminie do 45 dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego koncepcji określającej standard wykończenia poszczególnych wnętrz budynku;
3) wykonanie remontu pomieszczeń oraz dokumentacji powykonawczej od dnia odbioru dokumentacji projektowej do dnia 21 grudnia 2023 r.
5. Zamawiający może polecić Wykonawcy podjęcie stosownych działań celem przyspieszenia lub zwiększenia intensywności prowadzenia prac projektowych/remontowych objętych niniejszą umową, jeżeli z jakichkolwiek przyczyn, które nie uprawniają Wykonawcy do przedłużenia terminu wykonania, ich stopień zaawansowania w ocenie Zamawiającego, nie pozwoli na terminowe wykonanie umowy. Wszystkie koszty związane z podjęciem na polecenie Zamawiającego działaniami obciążają Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45421112-2 - Instalowanie ram okiennych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259945,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259945,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259945,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROLENDER Firma Budowlana Anna Olender

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140797790

7.3.3) Ulica: ul. St. Wyspiańskiego 38

7.3.4) Miejscowość: Olszewo-Borki

7.3.5) Kod pocztowy: 07-415

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Wykonanie dokumentacji projektowej;
2. Wykonanie prac instalacyjnych elektrycznych i instalacji teletechnicznych – sieci okablowania
strukturalnego LAN wraz z dedykowaną instalacją elektryczną.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259945,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.