eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnojnik › Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Gnojnik do szkół i placówek w roku szkolnym 2023/2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Gnojnik do szkół i placówek w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 363

1.5.2.) Miejscowość: Gnojnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-864

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gnojnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gnojnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl (https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f346d5c6-e570-4aae-88e4-cb872f5d179a); www.gnojnik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Gnojnik do szkół i placówek w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78825ac1-3518-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343770

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiD.271.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Gnojnik do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Konopnickiej w Złotej (adres: 32-859 Złota 292) wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu w terminie od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r.

- ilość dowożonych uczniów - 11,
- szczegółowy zakres rzeczowy: dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz) na trasie Uszew – Gnojnik – Gosprzydowa – Lewniowa – Biesiadki – Żerków – Złota; długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 35 km dziennie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w dni uczęszczania uczniów do placówki:

Uczniowie dowożeni z miejscowości:
Gnojnik: 5
Gosprzydowa : 3
Lewniowa: 2
Żerków: 2

• wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą;
• dowóz uczniów powinien być realizowany za pomocą sprawnego technicznie pojazdu dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych z liczbą miejsc siedzących odpowiednią do ilości przewożonych osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 65444,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Gnojnik do Zespołu Szkół Specjalnych dla Niesłyszących i Słabo Słyszących w Tarnowie ul. Lippóczy'ego 4a wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu w terminie od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r.

- ilość dowożonych uczniów - 2,
- szczegółowy zakres rzeczowy: dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz) na trasie Gnojnik – Lewniowa – Tarnów; długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 45 km dziennie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w dni uczęszczania uczniów do szkoły:
Uczniowie dowożeni z miejscowości:
Gnojnik: 1
Lewniowa: 1

• wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą;
• dowóz uczniów powinien być realizowany za pomocą sprawnego technicznie pojazdu dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych z liczbą miejsc siedzących odpowiednią do ilości przewożonych osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 65444,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów z Żerkowa do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Stanisława Kostki w Biesiadkach (adres: Biesiadki 58) w okresie od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r.

- ilość dowożonych uczniów - 17,
- szczegółowy zakres rzeczowy: dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz) na trasie Biesiadki - Żerków; długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 5 km dziennie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w dni uczęszczania uczniów do szkoły:
• wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą;
• dowóz uczniów powinien być realizowany za pomocą sprawnego technicznie pojazdu z liczbą miejsc siedzących odpowiednią do ilości przewożonych osób.
• Opiekunkę w czasie dowozu zapewnia Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 60277,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w wyznaczonym terminie wpłynęły 3 oferty, wszystkie z ceną znacznie przewyższającą kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.