eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji dla pomieszczeń EA 057, EA 058, EA 059 laboratorium FUTURELAB zlokalizowanych w budynku nr 41 Wydziału ETI PG.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji dla pomieszczeń EA 057, EA 058, EA 059 laboratorium FUTURELAB zlokalizowanych w budynku nr 41 Wydziału ETI PG.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 583486152

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji dla pomieszczeń EA 057, EA 058, EA 059 laboratorium FUTURELAB zlokalizowanych w budynku nr 41 Wydziału ETI PG.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b38ed14f-35e8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346081

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/198/009/R/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 450000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58450,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zaprojektowanie, wykonanie, oraz wykonywanie serwisu w
okresie udzielonej gwarancji, instalacji klimatyzacji pomieszczeniach laboratoryjnych EA057,
EA058, EA059, laboratorium FUTURELAB znajdujących się w budynku Wydziału Elektroniki,
Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
2. Założenia inwestycyjne, dane wyjściowe do doboru rozwiązań projektowych
Celem inwestycji jest zaprojektowanie i wykonanie systemów klimatyzacji które umożliwią
utrzymanie stałej temperatury w trakcie wykonywania badań laboratoryjnych , oraz poprawią
komfort pracowników laboratorium. Projektowany systemy klimatyzacyjne powinny umożliwiać
zadanie i utrzymanie zadanej temperatury indywidualnie dla każdego pomieszczenia.
EA057 (pomieszczenie konstrukcyjno-pomiarowe) – 12 m2
Należy zaprojektować , dostarczyć i wykonać kompletny system klimatyzacji , który będzie
niwelował zyski cieplne od pracujących od urządzeń i sprzętu laboratoryjnego.
Sumaryczna moc elektryczna zainstalowanych urządzeń generujących zyski cieplnej wynosi
3,0 [kW]. Pomieszczenie obecnie jest wentylowane przez kanał wywiewny o wydajności 50
m3/h, należy sprawdzić czy wentylacja odpowiada wymogom pomieszczenia.
EA058 (sterownia komory) – 9 m2
W pomieszczeniu znajduje się sprzęt komputerowy oraz urządzenia diagnostyczne
wykorzystywane w trakcie badań, które są głównym źródłem zysków cieplnych. W trakcie
badań w pomieszczeniu serwerowni komory, przebywa do 2 osób obsługujących sprzęt
badawczy. Należy zaprojektować , dostarczyć i wykonać kompletny system klimatyzacji , który
będzie niwelował zyski cieplne od pracujących od urządzeń i sprzętu komputerowego
utrzymując temperaturę w pomieszczeniu w zakresie 20 +- 2ᵒC.
Sumaryczna moc elektryczna zainstalowanych urządzeń generujących zyski cieplnej wynosi 2
[kW], do obliczeń należy przyjąć wartość 3,5 [kW] na przyszłe urządzenia.
Pomieszczenie jest wentylowane przez system nawiewno-wywiewny , zapewniający nawiew
50 m3/h z istniejącej centrali nawiewnej , oraz wyciąg 50 m3/h przez system wyciągowy,
należy sprawdzić czy wentylacja odpowiada wymogom pomieszczenia.
EA059 (komora bezechowa) – 33 m2
W pomieszczeniu znajduje się sprzęt komputerowy oraz urządzenia diagnostyczne i
laboratoryjne wykorzystywane w trakcie badań, które są głównym źródłem zysków cieplnych .
Obecnie pomieszczenie komory nie jest wentylowane, w wyniku przegrzania powietrza przez
pracujące urządzenia , oraz ze względu na brak wentylacji pomieszczenia , panują w nim
bardzo uciążliwe warunki dla obsługi badań.
Należy zaprojektować , dostarczyć i wykonać kompletny system klimatyzacji , który będzie
niwelował zyski cieplne od pracujących od urządzeń i sprzętu laboratoryjnego i zapewniał
utrzymanie stałej temperatury około 20 +- 2ᵒC, oraz dostarczał świeże powietrze do
pomieszczenia. Ponadto , zamawiający wymaga aby projektowane urządzania znajdowały się
poza obrębem pomieszczenia EA059 z uwagi na możliwość wprowadzenia zakłóceń w trakcie
wykonywania badań. Projektowany system powinien mieć możliwość pracy w dwóch trybach :
a) z nawiewem powietrza zewnętrznego
b) praca wyłączenie w obiegu zamkniętym na powietrzu wewnętrznym
Sumaryczna moc elektryczna zainstalowanych urządzeń generujących zyski cieplnej wynosi
1,5 [kW]. Do obliczeń należy przyjąć wartość 3,5 [kW] na przyszłe urządzenia.
2.1. Zakres robót do realizacji obejmuje w szczególności:
2.1.1. Dla części projektowej c):
Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym (CT PG) dokumentacji technicznej
zawierającej rozwiązania dla zagadnień:
a. dobór jednostek urządzeń klimatyzacyjnych (wewnętrznych i zewnętrznych),
b. lokalizacji i sposobie montażu jednostek wewnętrznych i zewnętrznych , (dla jednostek
zewnętrznych usytuowanych na dachach, sprawdzenie ochrony odgromowej, oraz
nośności powierzchni montażu jednostki)
c. tras, materiału i średnicy przewodów freonowych oraz sposobu montażu,
d. uzgodnienie trasy przewodów instalacji freonowych, odprowadzenia skroplin,
wentylacyjnych, zasilenia energią elektryczną, oraz sterowniczych.
e. uzgodnienie z Centrum Technicznym miejsca odprowadzenie skroplin i włączenie
instalacji odprowadzenia skroplin do instalacji sanitarnych, oraz miejsca, z którego
urządzenia będą zasilane elektrycznie (na podstawie warunków technicznych
uzyskanych w Centrum Technicznym Politechniki Gdańskiej przed wybudowaniem,
koniecznie należy podać moc elektryczną planowanych urządzeń),
f. sterowania zaprojektowanego systemu chłodzenia
2.1.2. Dla części projektowej d)
Uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń i uzgodnień, bądź dokonania odpowiednich
zgłoszeń, jeśli są wymagane.
2.1.3. Dla części projektowej e)
Opracowanie specyfikacji technicznych w zakresie:
a. wymagań właściwości materiałów i wyrobów oraz sposób kontroli tych właściwości w
warunkach budowy,
b. reguł jakie powinny być przestrzegane przy wykonywaniu robót, stanowiące uzupełnienie i
uszczegółowienie opisów zawartych w projektach,
c. wymagań i podstawy techniczno-organizacyjne dla potrzeb odbiorów i rozliczeń
wykonanych robót.
2.1.4. Dla części wykonawczej:
a) Roboty przygotowawcze
a. Zabezpieczenie sprzętów i pomieszczeń przed uszkodzeniem, zapyleniem, zalaniem, itp
b. Demontaże itd.
c. Przygotowania odpowiednio ścian, sufitów, dachu do montażu urządzeń.
d. Wykonanie przewiertów (przepusty), bruzdowania na potrzeby wykonania instalacji.
e. Zakup i dostarczenie wszystkich potrzebnych elementów klimatyzacji zgodnie z
uzgodnioną dokumentacją projektową.
b) Roboty montażowe
a. montaż projektowanych instalacji i urządzeń wg. opracowanej dokumentacji
c) Odbiory częściowe
a. odbiór prac montażowych,
b. wykonanie próby szczelności instalacji freonowych i instalacji odprowadzenia
skroplin,
c. wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych.
d) Uruchomienie instalacji
a. rozruch urządzeń, próby,
b. ustawienie harmonogramów pracy itd.
e) Prace odtworzeniowe i porządkowe
f) Odbiór końcowy
a. odbiór wykonanych robót,
b. przekazanie dokumentacji powykonawczej.
2.1.5.Dla części serwisowej:
a) Wykonywanie serwisu urządzenia w trakcie trwania gwarancji, zgodnie z dostarczoną
dokumentacją i kartą gwarancyjną urządzenia.
3. Etapowanie:
a) ETAP I – Dokumentacja projektowa
a. wykonanie dokumentacji projektowej,
b. przekazanie Zamawiającemu do uzgodnienia i zatwierdzenia (Zamawiający przewiduje 3 dni
robocze na sprawdzenie i wniesienie ewentualnych uwag do dokumentacji),
c. opracowanie specyfikacji technicznych
d. opracowanie dokumentacji kosztorysowej (szczegółowej kalkulacji cenowej),
b) ETAP II – Roboty montażowe
a. Rozpoczęcie etapu II zostanie poprzedzone przekazaniem placu budowy wykonawcy,
b. Wykonanie zakresu projektu,
c. Przekazanie dokumentacji powykonawczej
d. Za zakończenie etapu II uznaje się przekazanie Zamawiającemu dokumentacji
powykonawczej, oraz odbiór wykonanych robót i przekazanie instalacji do eksploatacji.
c) ETAP III – okres konserwacji oraz okres gwarancji i rękojmi.
a. Rozpoczęcie etapu – po podpisaniu przez zamawiającego protokołu odbioru końcowego
przedmiotu zamówienia.
b. Usuwanie wad powstałych w okresie gwarancji i rękojmi
c. Konserwacja dostarczonych dźwigów przez okres trwania gwarancji i rękojmi zgodnie z
dostarczonym dokumentem gwarancyjnym określającym zakres gwarancji oraz niezbędne
warunki do utrzymania gwarancji.
Remont dotyczy prac instalacyjnych, instalowania urządzeń klimatyzacji i elektrycznych
4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Zamówienie jest zamówieniem
udzielanym w częściach, jako odrębna część zamówienia ujętego w planie zamówień publicznych
na roboty budowlane. Zakres i wielkość zamówienia daje możliwość udziału MŚP w rynku
zamówień publicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95325,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Westimus Zbigniew Westwalewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851138557

7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 38

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-855

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.