eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlina-Zdrój › Zrównoważona mobilność lokalna w Jedlinie-Zdroju (Zadanie 1 Budowa punktu przesiadkowego przy ul. Piastowskiej 16 w Jedlinie-Zdroju)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zrównoważona mobilność lokalna w Jedlinie-Zdroju (Zadanie 1 Budowa punktu przesiadkowego przy ul. Piastowskiej 16 w Jedlinie-Zdroju)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jedlina-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718202

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 2

1.5.2.) Miejscowość: Jedlina-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 0748455215

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@jedlinazdroj.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jedlinazdroj.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jedlinazdroj.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zrównoważona mobilność lokalna w Jedlinie-Zdroju (Zadanie 1 Budowa punktu przesiadkowego przy ul. Piastowskiej 16 w Jedlinie-Zdroju)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16ce8deb-a3ca-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064489/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zrównoważona mobilność lokalna w Jedlinie-Zdroju (Zadanie 1 Budowa punktu przesiadkowego przy ul. Piastowskiej 16 w Jedlinie-Zdroju)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083163

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OEL.271.1.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196987,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2.SWZ.Przedmiotem zamówienia jest remont parkingu wraz z przebudową ściany oporowej w ramach zadania pn.: „Zrównoważona mobilność lokalna w Jedlinie-Zdroju (Zadanie 1 Budowa punktu przesiadkowego przy ul. Piastowskiej 16 w Jedlinie-Zdroju)”.
2.3.SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 13 do SWZ, oraz:
a)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SWZ,
b)Projekt wykonawczy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ,
c)Projekt zagospodarowania terenu, stanowiący Załącznik Nr 3 do SWZ,
d)Przedmiar robót i kosztorys ślepy, stanowiące Załącznik Nr 4 do SWZ.
Wszystkie wskazane załączniki stanowią integralną część SWZ.
2.4.SWZ. Inwestycja realizowana na podstawie decyzji nr 79/2022 z dn. 7.03.2022 r. pozwolenia na budowę obejmującego „Zagospodarowanie terenu przy ul. Piastowskiej w Jedlinie-Zdroju w ramach rewitalizacji przestrzeni publicznej i niezagospodarowanych podwórek w mieście Jedlina-Zdrój, dz. nr 249/1, 249/5 obręb 0004 Jedlina-Zdrój.
W/w decyzja dotyczy:
a) remont parkingu wraz z przebudową ściany oporowej
b) wyznaczenie ścieżek pieszych
c) montaż ławek i koszy na odpady
d) budowa placu zabaw wraz z niskim ogrodzeniem
e) projekt zieleni – nasadzenia.
Uwaga: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłącznie zakres określony w punkcie a) – tj. remont parkingu wraz z przebudową ściany oporowej, natomiast zakres wymieniony w punktach od b) do e) jest realizowany na podstawie umowy zawartej z firmą CONCEPT Sp. z o. o. z terminem wykonania do 30.06.2023 r., wyłonionej w ramach postępowania nr OEL.271.1.15.2022 pn.: „Rewitalizacja przestrzeni publicznej - teren przy ul. Piastowskiej 16 w Jedlinie-Zdroju”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196987,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196987,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196987,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe mgr inż. Krzysztof Zając

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8861009107

7.3.3) Ulica: ul. kard. Stefana Wyszyńskiego, nr 26, lok. 1a

7.3.4) Miejscowość: Walim

7.3.5) Kod pocztowy: 58-320

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196987,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zakończenie w terminie: do 130 dni od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.