eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Wykonanie remontu Pomnika Katyńskiego wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu na cmentarzu komunalnym w Nowym Targu przy ul. Skotnica.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu Pomnika Katyńskiego wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu na cmentarzu komunalnym w Nowym Targu przy ul. Skotnica.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnt@um.nowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej – Komisji Ścigania Zbrodni p-ko Narodowi Polskiemu w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762200166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reformacka

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-012

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.mazur@ipn.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu Pomnika Katyńskiego wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu na cmentarzu komunalnym w Nowym Targu przy ul. Skotnica.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21f94bf4-26eb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004169/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont Pomnika Katyńskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320993

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Pomnika Katyńskiego wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu na cmentarzu komunalnym w Nowym Targu przy ul. Skotnica, zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Pracownię Konserwacji Zabytków „ARKONA” Sp. z o. o. oraz Programem prac konserwatorskich opracowanym przez dr Agatę Mamoń, w szczególności:
1/ konserwacja pomnika – miedzianej rzeźby orła oraz krzyża z płyt piaskowca z osadzonym w nim krzyżem żeliwnym,
2/ wykonanie nowej stopy fundamentowej pomnika,
3/ wbudowanie pod krzyż urny z ziemią z mogił katyńskich,
4/ zbudowanie murków kwietnikowych o szer. 60 cm, z bokami osłoniętymi blachami Corten g = 4 mm,
5/ wykonanie trzech stalowych tablic z tekstami wyciętymi w blasze Corten g = 5 mm,
a) tablica lewa (ok. 350 znaków),
b) tablica środkowa (ok. 250 znaków),
c) tablica prawa (ok. 550 znaków),
6/ wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia pomnika,
7/ obsadzenie kwietników i terenu kwatery zielenią,
8/ wykonanie schodów terenowych i wybrukowanie nawierzchni od strony płd-wsch,
9/ opracowanie dokumentacji powykonawczej.
2. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1/ wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia w formie rozliczenia ryczałtowego, przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ i ma charakter pomocniczy,
2/ postępowanie jest realizowane wspólnie z Oddziałem Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Krakowie, z siedzibą przy ul. Reformackiej 3, 31-012 Kraków, NIP: 676-22-00-166 (art. 38 ust. 2 PZP) (zwanym dalej IPN), zgodnie z Porozumieniem z dnia 26 maja 2023 r.
3/ IPN zobowiązuje się do poniesienia kosztów wykonania tablicy prawej (ok. 550 znaków),
o której mowa w Rozdziale II ust. 1 pkt 5 c,
4/ zamawiający zobowiązuje się do poniesienia kosztów związanych z wykonaniem pozostałego zakresu objętego umową,
5/ wykonawca, po zrealizowaniu przedmiotu umowy, zobowiązany będzie wystawić na rzecz zamawiającego i IPN odrębnie faktury (rachunki w przypadku przedsiębiorców nie będących aktywnymi płatnikami podatku VAT), na kwoty określone w umowie, z terminem płatności 30 dni od dnia wpływu faktur do zamawiających,
6/ wszelkie niezbędne materiały posiadające certyfikaty jakości lub deklaracje zgodności potwierdzające stosowanie w budownictwie zabezpiecza wykonawca,
7/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, SST z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej,
8/ prowadzone prace remontowe należy prowadzić w uzgodnieniu z zamawiającym i Administratorem Cmentarza Komunalnego,
9/ zaplecze i teren prowadzenia robót budowlanych należy zorganizować w uzgodnieniu z Administratorem Cmentarza Komunalnego,
10/ wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót budowlanych i umożliwi bezpieczne funkcjonowanie cmentarza a także powiadomi Administrację Cmentarza Komunalnego o ewentualnych utrudnieniach podczas wykonywanych prac,
11/ realizując przedmiot umowy wykonawca nie może zakłócać ceremonii pogrzebowych,
12/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót przedstawiony w przedmiocie zamówienia, także tych niewymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do realizacji zamówienia,
13/ wywóz lub składowanie elementów z rozbiórki Pomnika w uzgodnieniu z Administratorem Cmentarza Komunalnego na miejsce wskazane przez zamawiającego do 10 km;
14/ wywóz i składowanie ziemi i gruzu w zakresie wykonawcy robót,
15/ wykonawca zapewni bezpieczne warunki na placu prowadzenia robót budowlanych i w jego otoczeniu,
16/ wykonawca zachowa szczególną staranność i wykona dzieło na wysokim poziomie artystyczno – konserwatorskim,
17/ wykonawca ubezpieczy roboty z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej,
18/ wykonawca poinformuje zamawiającego o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie odbioru robót zanikowych; jeżeli wykonawca nie poinformował o tych faktach zamawiającego, zobowiązany jest na jego żądanie odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu pierwotnego;
19/ wykonawca w wypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót lub ich części w toku realizacji zobowiązany jest do naprawienia ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego,
20/ wykonawca wykonana i umieści na obiekcie w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, tabliczkę z informacją o źródłach finansowania zadania;
21/ dane osobowe osób realizujących przedmiot umowy zostaną przekazane pomiotom współfinansującym, tj. Ministrowi Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Marszałkowi Województwa Małopolskiego,
21/ wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotowych robót budowlanych, w tym między innymi: koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, koszty zaopatrzenia w konieczne media, itd. i muszą one być uwzględnione w oferowanej przez wykonawcę cenie,
22/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac,
23/ wszelkie niezbędne materiały posiadające certyfikaty jakości lub deklaracje zgodności potwierdzające stosowanie w budownictwie zabezpiecza wykonawca na własny koszt,
24/ wykonawca udzieli minimum 3 letniego okresu rękojmi i gwarancji na wykonane roboty i na roboty budowlane i wbudowane materiały,
25/ w specyfikacji warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, specyfikacje, systemy należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”.
Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji warunków zamówienia oraz jej załącznikach zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą  wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215400-1 - Roboty na cmentarzach

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KATANGA Grzegorz Kwapisiewicz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6642144844

7.3.3) Ulica: Złotoglin 128

7.3.4) Miejscowość: Parszów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-215

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.