eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Dostawa artykułów gastronomicznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów gastronomicznych jednorazowego użytku
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni
Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88c9740b-2d3e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów gastronomicznych jednorazowego użytku
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni
Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88c9740b-2d3e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065357/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa artykułów gastronomicznych jednorazowego użytku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ- 271-1-33/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 249464,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa artykułów gastronomicznych jednorazowego użytku (dalej jako Towar) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.

Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m Ilość j.m. zamawiana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4.
1. Gumki recepturki kg 2
2. Folia aluminiowa rolka 120
3. Folia PE spożywcza rolka 2
Papier do pieczenia brązowy rolka 11
4. Koperta papierowo-foliowa na frytki szt. 10000
5. Kubek papierowy na napoje gorące, wieczko szt. kubek 230000
6. szt. wieczko 230000
7. Kubek papierowy na napoje gorące, wieczko szt. kubek 1800
8. szt. wieczko 1800
9. Kubek papierowy na napoje gorące, wieczko szt. kubek 1300
10. szt. wieczko 1300
11. Łyżeczka mała wielorazowego użytku op. 2
12. Łyżka duża wielorazowego użytku szt. 200000
13. Mieszadełko drewniane szt. 3000
14. Nóż wielorazowego użytku szt. 110000
15. Pojemnik PP, pokrywka PP do pojemnika, szt., pojemnik 140000
16. szt., pokrywka 140000
17. Pojemnik APET szt. 360
18. Pojemnik polipropylenowy okragły, pokrywka z polistyrenu do pojemnika, szt., pojemnik 38000
19. szt., pokrywka 38000
20. Pojemni PP do zgrzewu, 2 - dzielny, szt. 82000
21. Pojemni PP do zgrzewu, niedzielony, szt. 54000
22. Pojemni PP do zgrzewu, 3 - dzielny, szt. 16000
23. Rękawice foliowe HDPE szt. 200
24. Serwetki gastronomiczne szt. 25000
25. Tacka zapiekanka szt. 2000
26. Tacka zapiekanka szt. 2500
27. Talerz papierowy szt. 10000
28. Torba foliowa szt. 1500
29. Torebki fałdowe papierowe szt. 1000
30. Torebki HDPE szt. 75000
31. FOLIA DO ZGRZEWU szt. 180
32. Słomka papierowa szt. 2500
33. Kubek PET Tulip na napoje, średni, wieczko PET do kubka kubek szt. 600
34. pokrywka szt. 600
35. Kubek PET Tulip na napoje, duży, wieczko PET do kubka kubek szt. 3000
36. pokrywka szt. 3000
37. Woreczki zrywki (reklamówki) rolka 60
38. Kartonik kubełek na frytki szt. 195
39. Pudełko rożek na frytki szt. 200
40. Pojemnik sałatkowy trójdzielny z pokrywką szt. 672
41. Reklamówka HDPE szt. 600
42. Pojemnik APET 1000 ml okrągły sałatkowy z przykrywką szt. 800
43. Pojemnik APET 750 ml okrągły sałatkowy z przykrywką szt. 1000
44. Widelec wielorazowego użytku szt. 70000

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234386,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245021,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234386,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930754160

7.3.3) Ulica: Kolejowa 3

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234386,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.3.) Wartość zamówienia: Podana wartość zamówienia jest łączną wartością szacunkową zamówienia z opcją.

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: Podana wartość umowy/umowy ramowej jest wartością podstawową dla Zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.