Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00328016/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
- 2023/BZP 00329258/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-27
- 2023/BZP 00341472/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00346953/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-09
- 2023/BZP 00358950/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w Gminie Garwolin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GARWOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 16
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 256820560
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garwolin-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://garwolin-gmina.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w Gminie Garwolin”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c3d0f3c-2c59-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033327/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w Gminie Garwolin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie publiczne dofinansowane w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328016
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TIP.271.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185404,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do obiektów pełniących funkcje kulturalne
w Gminie Garwolin, szczegółowo opisanego w Wykazie wyposażenia stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ, w ramach zadania pn.: „Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne
w Gminie Garwolin”.
2) Miejscem dostarczenia wyposażenia wskazanego w rozbiciu w Załączniku nr 2 do SWZ są:
a) GCAK (gminne Centrum Animacji Kultury) w Sulbinach, ul. Wspólna 46, 08-400 Garwolin;
b) Świetlica Wiejska w Górkach, ul.; Ks. S. Pasionka 10, 08-400 Garwolin;
c) Świetlica Wiejska w Nowym Puznowie, Nowy Puznów 46, 08-400 Garwolin.
3) Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostało złożonych sześć ofert:Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena brutto oferty w zł Okres gwarancji
(w latach)
1. Tronus Polska Sp. z o.o.,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa 380.082,51 3
2. PH ENERGIA S.C.
P.WIELGO H.WIDOMSKI,
ul. Warszawska 151, 25-547 Kielce 287.818,84 3
3. PHU RIVAGIS Paweł Król,
ul. Krańcowa 1, 82-500 Kwidzyn 227.921,24 3
4. FHU INTERSELL Waldemar Płonka
ul. Jesionowa 17a, 41-300 Dąbrowa Górnicza 324.590,85 3
5. GASTROTEKA ANNA WIRKUS
ul. 3 Maja 17/L1, 84-200 Wejherowo
228.016,06
3
6. Toro Jasnosz Joanna,
Breń 64a, 33-140 Lisia Góra 324.547,80 3
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 228.047,00 zł brutto. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 25.08.2023 r.
W toku weryfikacji i oceny ofert zostały odrzucone następujące oferty firm:
1. PHU RIVAGIS Paweł Król, ul. Krańcowa 1, 82-500 Kwidzyn
Podstawa prawna odrzucenia oferty: art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W toku badania oferty stwierdzono brak pozycji wyliczenia
i wskazania modelu urządzenia dotyczącego podstawki pod piec konwekcyjno – parowy pozycja nr. 16 w ZMIANA I Załącznik nr 9 – Formularz cenowy.
2. GASTROTEKA ANNA WIRKUS, ul. 3 Maja 17/L1, 84-200 Wejherowo
Podstawa prawna odrzucenia oferty: art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, określił wymagania dotyczące wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł. Wykonawca nie wniósł wymaganego wadium.
3. Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa
Podstawa prawna odrzucenia oferty: art. 226 ust. 1 pkt. 5 i 14
Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca nie złożył wraz z ofertą wymaganego formularza cenowego – ZMIANA I Załącznik nr 9, oraz nie wniósł wymaganego wadium w wysokości 2000,00 zł.
Wobec tego, że kolejna oferta nie podlegająca odrzuceniu z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287818,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324590,85 PLN
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia pomieszczenia kuchennego w Gminnym Klubie Seniora w Trzcianie i Dziennym Domu Pomocy w Bratkowicach
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
- Wyposażenie budynku gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu, gm. Kosakowo - Umeblowanie i pomoce dydaktyczne
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2024 roku"
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i sanitarnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.