eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie Miasta i Gminy Morawica



Ogłoszenie z dnia 2022-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie Miasta i Gminy Morawica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Morawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413114692

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania, http://www.morawica.eobip.pl/bip_morawica/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=11&layout=1&page=0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie Miasta i Gminy Morawica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73acb153-2f5b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016789/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie Miasta i Gminy Morawica,

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339764/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.56.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203862 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny:
1. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z obowiązującym prawem w formie i zakresie wymaganym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, przepisy prawa miejscowego a także zgodnie z wymaganiami organu nadzoru prawnego.
2. W przypadku zmian w przepisach wykonawca jest zobowiązany do dostosowania w/w opracowań do tych zmian .
3. Opracowania winny uwzględniać ustalenia m.in. Planu przestrzennego zagospodarowania kraju oraz Planu zagospodarowania przestrzennego województwa Świętokrzyskiego.
4. W ramach wykonania poszczególnych opracować wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
 pozyskania wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy (pozyskanie map zasadniczych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia jest po stronie Zamawiającego,
natomiast Wykonawca przygotuje niezbędne w tym celu wnioski),
 ustalenia szczegółowego zakresu prac,
 oceny istniejącego stanu zagospodarowania, ustalenia celów, jakie ma spełniać zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
 analizy wniosków do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
 opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
 wykonania opracowania ekofizjograficznego,
 wykonania prognozy oddziaływania na środowisko zmiany planu, o której mowa w art. 17 pkt. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w art. 51 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
 opracowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
 przygotowania projektu zmiany planu w ilości niezbędnej celem udostępnienia go do uzgodnień i opiniowania,  opracowanie projektu planu miejscowego musi być poprzedzone konsultacjami oraz dyskusją z radnymi z Komisją Konsultacyjną przy Radzie Miejskiej oraz Burmistrzem Miasta i Gminy,
 uzyskania uzgodnień i opinii, w tym pozytywnej opinii Komisji Urbanistyczno –Architektonicznej,
 wprowadzenia zmian do projektu zmiany planu wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
 opracowania wniosku o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,
 zapewni obsługę merytoryczną oraz uczestnictwo w publicznej dyskusji zorganizowanej podczas wyłożenia projektu zmiany planu miejscowego do publicznego wglądu,
 analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu oraz dokonanie zmian w projekcie zmiany planu w związku z uwzględnieniem uwag,
 sporządzenia projektu rozstrzygnięcia w sprawie nieuwzględnionych uwag do projektu zmiany planu wniesionych w trakcie ich wyłożenia do publicznego wglądu,
 ewentualnego ponownego uzgodnienia projektu planu,
 sporządzenia projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy, oraz zasadach ich finansowania,
 przygotowania projektu zmiany planu do uchwalenia i publikacji,
5. Powyższe wyliczenie zakresu prac stanowiących przedmiot opracowania nie ma charakteru wyczerpującego. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia wymaganego rezultatu, którym jest sporządzenie opracowania odpowiadającego stanowi prawnemu na dzień wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Ostateczne i uchwalone przez Radę Miejską w Morawicy, zmiany planu miejscowego tj. teksty uchwał wraz ze wszystkimi załącznikami Wykonawca zobowiązuje się wykonać:
 4 egz. części kartograficznej sporządzonej na mapie w skali 1: 2000 w technice barwnej,
 2 egz. wersji papierowej formatu A-4,
 część opisową 4 egz.
 część opisową /rozszerzenie .pdf, .doc/ i kartograficzna /rozszerzenie dxf, dwg, jpeg, pdf/ na płycie CD / DVD ,
 bazę do programu EWMAPA
Treść uchwały należy sporządzić wykorzystując oprogramowanie do tworzenia aktów prawnych w formacie XML zgodnie z obowiązującymi przepisami
Uchwałę należy przygotować wraz z załącznikami gotowymi do publikacji.
7. W przypadku zgłoszenia przez organu nadzoru uwag i zastrzeżeń do uchwalonych opracowań Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić te opracowania do zgodności z przepisami w terminie wskazanym przez Zamawiającego w ramach określonego w umowie wynagrodzenia
8. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z następującymi dokumentami:
9. Ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 741 ze zm.) - dotyczy Części 1,2 i 3 przedmiotu zamówienia
10. Uchwała Nr XVIII/237/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny.”- dotyczy Części 1
11. Uchwała Nr XVIII/234/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole.” - dotyczy Części 2
12. Uchwała Nr XLV/444/22 Rady Miejskiej w Morawicy z dnia 17 lutego 2022r. w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki.” - dotyczy Części 3
13. Uchwała Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki”
14. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny. - dotyczy Części 1
15. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole. - dotyczy Części 2
16. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki. - dotyczy Części 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 85990,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole:
1. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z obowiązującym prawem w formie i zakresie wymaganym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, przepisy prawa miejscowego a także zgodnie z wymaganiami organu nadzoru prawnego.
2. W przypadku zmian w przepisach wykonawca jest zobowiązany do dostosowania w/w opracowań do tych zmian .
3. Opracowania winny uwzględniać ustalenia m.in. Planu przestrzennego zagospodarowania kraju oraz Planu zagospodarowania przestrzennego województwa Świętokrzyskiego.
4. W ramach wykonania poszczególnych opracować wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
pozyskania wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy (pozyskanie map zasadniczych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia jest po stronie Zamawiającego,
natomiast Wykonawca przygotuje niezbędne w tym celu wnioski),
 ustalenia szczegółowego zakresu prac,
 oceny istniejącego stanu zagospodarowania, ustalenia celów, jakie ma spełniać zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
 analizy wniosków do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
 opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
 wykonania opracowania ekofizjograficznego,
 wykonania prognozy oddziaływania na środowisko zmiany planu, o której mowa w art. 17 pkt. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w art. 51 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
 opracowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
 przygotowania projektu zmiany planu w ilości niezbędnej celem udostępnienia go do uzgodnień i opiniowania,  opracowanie projektu planu miejscowego musi być poprzedzone konsultacjami oraz dyskusją z radnymi z Komisją Konsultacyjną przy Radzie Miejskiej oraz Burmistrzem Miasta i Gminy,
 uzyskania uzgodnień i opinii, w tym pozytywnej opinii Komisji Urbanistyczno –Architektonicznej,
 wprowadzenia zmian do projektu zmiany planu wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
 opracowania wniosku o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,
 zapewni obsługę merytoryczną oraz uczestnictwo w publicznej dyskusji zorganizowanej podczas wyłożenia projektu zmiany planu miejscowego do publicznego wglądu,
 analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu oraz dokonanie zmian w projekcie zmiany planu w związku z uwzględnieniem uwag,
 sporządzenia projektu rozstrzygnięcia w sprawie nieuwzględnionych uwag do projektu zmiany planu wniesionych w trakcie ich wyłożenia do publicznego wglądu,
 ewentualnego ponownego uzgodnienia projektu planu,
 sporządzenia projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy, oraz zasadach ich finansowania,
 przygotowania projektu zmiany planu do uchwalenia i publikacji,
5. Powyższe wyliczenie zakresu prac stanowiących przedmiot opracowania nie ma charakteru wyczerpującego. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia wymaganego rezultatu, którym jest sporządzenie opracowania odpowiadającego stanowi prawnemu na dzień wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Ostateczne i uchwalone przez Radę Miejską w Morawicy, zmiany planu miejscowego tj. teksty uchwał wraz ze wszystkimi załącznikami Wykonawca zobowiązuje się wykonać:
 4 egz. części kartograficznej sporządzonej na mapie w skali 1: 2000 w technice barwnej,
 2 egz. wersji papierowej formatu A-4,
 część opisową 4 egz.
 część opisową /rozszerzenie .pdf, .doc/ i kartograficzna /rozszerzenie dxf, dwg, jpeg, pdf/ na płycie CD / DVD ,
 bazę do programu EWMAPA
Treść uchwały należy sporządzić wykorzystując oprogramowanie do tworzenia aktów prawnych w formacie XML zgodnie z obowiązującymi przepisami
Uchwałę należy przygotować wraz z załącznikami gotowymi do publikacji.
7. W przypadku zgłoszenia przez organu nadzoru uwag i zastrzeżeń do uchwalonych opracowań Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić te opracowania do zgodności z przepisami w terminie wskazanym przez Zamawiającego w ramach określonego w umowie wynagrodzenia
8. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z następującymi dokumentami:
9. Ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 741 ze zm.) - dotyczy Części 1,2 i 3 przedmiotu zamówienia
10. Uchwała Nr XVIII/237/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny.”- dotyczy Części 1
11. Uchwała Nr XVIII/234/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole.” - dotyczy Części 2
12. Uchwała Nr XLV/444/22 Rady Miejskiej w Morawicy z dnia 17 lutego 2022r. w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki.” - dotyczy Części 3
13. Uchwała Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki”
14. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny. - dotyczy Części 1
15. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole. - dotyczy Części 2
16. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki. - dotyczy Części 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 85990,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych:
Morawica, Wola Morawicka i Chałupki – część II:
1. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z obowiązującym prawem w formie i zakresie wymaganym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, przepisy prawa miejscowego a także zgodnie z wymaganiami organu nadzoru prawnego.
2. W przypadku zmian w przepisach wykonawca jest zobowiązany do dostosowania w/w opracowań do tych zmian .
3. Opracowania winny uwzględniać ustalenia m.in. Planu przestrzennego zagospodarowania kraju oraz Planu zagospodarowania przestrzennego województwa Świętokrzyskiego.
4. W ramach wykonania poszczególnych opracować wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
 pozyskania wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy (pozyskanie map zasadniczych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia jest po stronie Zamawiającego,
natomiast Wykonawca przygotuje niezbędne w tym celu wnioski),
 ustalenia szczegółowego zakresu prac,
 oceny istniejącego stanu zagospodarowania, ustalenia celów, jakie ma spełniać zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
 analizy wniosków do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
 opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
 wykonania opracowania ekofizjograficznego,
 wykonania prognozy oddziaływania na środowisko zmiany planu, o której mowa w art. 17 pkt. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w art. 51 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
 opracowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
 przygotowania projektu zmiany planu w ilości niezbędnej celem udostępnienia go do uzgodnień i opiniowania,  opracowanie projektu planu miejscowego musi być poprzedzone konsultacjami oraz dyskusją z radnymi z Komisją Konsultacyjną przy Radzie Miejskiej oraz Burmistrzem Miasta i Gminy,
 uzyskania uzgodnień i opinii, w tym pozytywnej opinii Komisji Urbanistyczno –Architektonicznej,
 wprowadzenia zmian do projektu zmiany planu wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
 opracowania wniosku o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,
 zapewni obsługę merytoryczną oraz uczestnictwo w publicznej dyskusji zorganizowanej podczas wyłożenia projektu zmiany planu miejscowego do publicznego wglądu,
 analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu oraz dokonanie zmian w projekcie zmiany planu w związku z uwzględnieniem uwag,
 sporządzenia projektu rozstrzygnięcia w sprawie nieuwzględnionych uwag do projektu zmiany planu wniesionych w trakcie ich wyłożenia do publicznego wglądu,
 ewentualnego ponownego uzgodnienia projektu planu,
 sporządzenia projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy, oraz zasadach ich finansowania,
 przygotowania projektu zmiany planu do uchwalenia i publikacji,
5. Powyższe wyliczenie zakresu prac stanowiących przedmiot opracowania nie ma charakteru wyczerpującego. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia wymaganego rezultatu, którym jest sporządzenie opracowania odpowiadającego stanowi prawnemu na dzień wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Ostateczne i uchwalone przez Radę Miejską w Morawicy, zmiany planu miejscowego tj. teksty uchwał wraz ze wszystkimi załącznikami Wykonawca zobowiązuje się wykonać:
 4 egz. części kartograficznej sporządzonej na mapie w skali 1: 2000 w technice barwnej,
 2 egz. wersji papierowej formatu A-4,
 część opisową 4 egz.
 część opisową /rozszerzenie .pdf, .doc/ i kartograficzna /rozszerzenie dxf, dwg, jpeg, pdf/ na płycie CD / DVD ,
 bazę do programu EWMAPA
Treść uchwały należy sporządzić wykorzystując oprogramowanie do tworzenia aktów prawnych w formacie XML zgodnie z obowiązującymi przepisami
Uchwałę należy przygotować wraz z załącznikami gotowymi do publikacji.
7. W przypadku zgłoszenia przez organu nadzoru uwag i zastrzeżeń do uchwalonych opracowań Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić te opracowania do zgodności z przepisami w terminie wskazanym przez Zamawiającego w ramach określonego w umowie wynagrodzenia
8. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z następującymi dokumentami:
9. Ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 741 ze zm.) - dotyczy Części 1,2 i 3 przedmiotu zamówienia
10. Uchwała Nr XVIII/237/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny.”- dotyczy Części 1
11. Uchwała Nr XVIII/234/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole.” - dotyczy Części 2
12. Uchwała Nr XLV/444/22 Rady Miejskiej w Morawicy z dnia 17 lutego 2022r. w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki.” - dotyczy Części 3
13. Uchwała Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki”
14. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny. - dotyczy Części 1
15. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole. - dotyczy Części 2
16. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki. - dotyczy Części 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 78770,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masterplan Rafał Kozieł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260065736

7.3.3) Ulica: Warszawska 30/9

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-312

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8599000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masterplan Rafał Kozieł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260065736

7.3.3) Ulica: Warszawska 30/9

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-312

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8599000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masterplan Rafał Kozieł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260065736

7.3.3) Ulica: Warszawska 30/9

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-312

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7877000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.