Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00360524/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
- 2022/BZP 00430954/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji przyzywowo-domofonowej
w oddziałach mieszkalnych IV – VI w Zakładzie Karnym w Wierzchowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W WIERZCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000601969
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 8
1.5.2.) Miejscowość: Wierzchowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-530
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 943400752
1.5.8.) Numer faksu: 943400707
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkw_wierzchowo@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-wierzchowo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zkwierzchowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji przyzywowo-domofonowejw oddziałach mieszkalnych IV – VI w Zakładzie Karnym w Wierzchowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7a3bd42-3a6e-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360524/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.3.2022.RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 256000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Demontaż uszkodzonych elementów systemu domofonowo-przyzywowego, wykonanie instalacji, dostarczenie wraz z montażem nowych urządzeń, uruchomienie systemu.
Konstrukcja paneli w celach w wykonaniu wandaloodpornym o wytrzymałości powyżej IK10. Komunikacja oraz zasilanie paneli z wykorzystaniem 4 zasilaczy buforowych. Panel zamontowany w celi musi umożliwiać dwukierunkową komunikację z stanowiskiem operatorskim. System musi zapewnić inicjowanie rozmowy z poziomu operatora. Chęć nawiązania komunikacji przez osadzonego powinna być sygnalizowana optycznie na korytarzu oddziału oraz optyczno-akustycznie w pomieszczeniu oddziałowego (na stanowisku operatorskim). Sygnalizatory i przyciski gaszenia zgłoszenia w celi w klasie wytrzymałości powyżej IK10. System powinien umożliwiać przejęcie kontroli nad oddziałem (obsługa zgłoszeń i rozmowy) z dowolnego punktu operatorskiego. Panel musi zapewnić pełną regulację głośności odsłuchu radiowęzła z poziomu celi. Podczas nawiązywania komunikacji powinna nastąpić blokada funkcji radiowęzła. System powinien umożliwiać monitorowanie audio (tryb nasłuchu) w sposób nieujawniający uruchomienia funkcji (nie słyszalny w celi). System powinien umożliwiać testowanie wszystkich funkcji ze stanowiska operatora.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.