eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowi zewnętrznych na terenie gminy Pisz



Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowi zewnętrznych na terenie gminy Pisz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874241226

1.5.8.) Numer faksu: 874241238

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowi zewnętrznych na terenie gminy Pisz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d0062a9-0cb6-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029361/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277390/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Org.271.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68775,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
1. Zadanie nr 1 – Dostawa i montaż elementów placu zabaw na działce o nr geod. 102/2 w miejscowości Bogumiły, obręb Bogumiły w urządzenia typu:
- huśtawka podwójna bocianie gniazdo + siedzisko płaskie – 1 szt.,
- sprężynowiec auto – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 6133,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
1. Zadanie nr 2 – Dostawa i montaż elementu placu zabaw na działce o nr geod. 33/2 w miejscowości Jeże, obręb Jeże zestawu zabawowego typu dwie wieże z daszkiem – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 7815,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
1. Zadanie nr 3 – Dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznej na działce o nr geod. 33 w miejscowości Maldanin, obręb Maldanin w urządzenia typu:
- street workout, drążek do podciągania – 1 szt.
- twister + słup + surfer – 1 szt.
- wyciąg górny + słup + prasa nożna – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 11277,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
1. Zadanie nr 4 – Dostawa i montaż elementu placu zabaw na działce o nr geod. 92/1 w miejscowości Pogobie Średnie, obręb Pogobie Średnie zestawu zabawowego typu dwie wieże z daszkiem – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 7815,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
1. Zadanie nr 5 - Dostawa i montaż elementów placu zabaw na działce o nr geod. 15/7 w miejscowości Rakowo, obręb Rakowo Piskie w urządzenia typu:
- sprężynowiec żyrafa – 1 szt.,
- sprężynowiec auto – 1 szt.,
- huśtawka wagowa ważka – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 5853,32 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
1. Zadanie nr 6 - Dostawa i montaż elementu placu zabaw na działce o nr geod. 15/1 w miejscowości Rakowo Piskie, obręb Rakowo Piskie w urządzenie typu sprężynowiec żyrafa – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 1525,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
1. Zadanie nr 7 - Dostawa i montaż elementu placu zabaw na działce o nr geod. 9/3 w miejscowości Turowo Duże, obręb Turowo zestawu zabawowego typu jedna wieża z daszkiem – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 6016,26 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
1. Zadanie nr 8 - Dostawa i montaż elementów placu zabaw na działce
o nr geod. 18/1 w miejscowości Wąglik, obręb Wąglik:
- w urządzenie typu zestawu zabawowego typu dwie wieże z daszkiem 1 szt.
- w urządzenie gra w kółko i krzyżyk – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 9851,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
1. Zdanie nr 9 – Dostawa i montaż elementu placu zabaw na działce
o nr geod. 26/106 w miejscowości Wiartel, obręb Wiartel w urządzenie typu huśtawka bocianie gniazdo – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 4024,39 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
1. Zadanie nr 10 – Dostawa i montaż elementu placu zabaw na działce
o nr geod. 11/2 w miejscowości Wielki Las, obręb Wielki Las w urządzenie typu huśtawka podwójna bocianie gniazdo + siedzisko płaskie – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 4333,33 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
1. Zadanie nr 11 – Dostawa i montaż elementu placu zabaw na działce
o nr geod. 4/3 w miejscowości Jagodne, obręb Jagodne w urządzenie stół betonowy do gry w tenisa stołowego przeznaczony do wkopania w podłożu gruntowym – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne, jakościowe oraz parametry urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych określone zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej zakupu i montażu elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie gminy Pisz, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 4132,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 lipca 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 11 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 lipca 2022 r. pod nr 2022/BZP 00277390/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 4 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00, wpłynęły trzy oferty na zadanie nr 1. Ceny wszystkich złożonych trzech ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 1 zamierza przeznaczyć 7.544,00 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty
z najniższą ceną wyniosła 8.000,00 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 1 zostało unieważnione.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 lipca 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 11 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 lipca 2022 r. pod nr 2022/BZP 00277390/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 4 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00, wpłynęły trzy oferty na zadanie nr 2. Ceny wszystkich złożonych trzech ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 2 zamierza przeznaczyć 9.612,45 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 10.500,00 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 2 zostało unieważnione.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12951,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14996,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12951,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fit Park Sp. z o. o. – Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562310727

7.3.3) Ulica: Turkusowej 60

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12951,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 lipca 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 11 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 lipca 2022 r. pod nr 2022/BZP 00277390/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 4 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00, wpłynęły trzy oferty na zadanie nr 4, w tym jedna niepodlegająca odrzuceniu. Cena złożonej oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 4 zamierza przeznaczyć 9.612,45 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 30.135,00 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym,
że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 4 zostało unieważnione.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 lipca 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 11 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 lipca 2022 r. pod nr 2022/BZP 00277390/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 4 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00, wpłynęły trzy oferty na zadanie nr 5. Wszystkie złożone w postępowaniu oferty na zadanie nr 5, zostały odrzucone.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 2 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 5 zostało unieważnione.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 lipca 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 11 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 lipca 2022 r. pod nr 2022/BZP 00277390/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 4 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00, wpłynęły trzy oferty na zadanie nr 6. Wszystkie złożone w postępowaniu oferty na zadanie nr 6, zostały odrzucone.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 2 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 6 zostało unieważnione.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 lipca 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 11 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 lipca 2022 r. pod nr 2022/BZP 00277390/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 4 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00, wpłynęły trzy oferty na zadanie nr 7. Ceny wszystkich złożonych trzech ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 7 zamierza przeznaczyć 7.400,00 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty
z najniższą ceną wyniosła 8.600,00 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 7 zostało unieważnione.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 lipca 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 11 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 lipca 2022 r. pod nr 2022/BZP 00277390/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 4 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00, wpłynęły trzy oferty na zadanie nr 8, w tym jedna niepodlegająca odrzuceniu. Cena złożonej oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 8 zamierza przeznaczyć 12.116,73 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 31.242,00 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 8 zostało unieważnione.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 lipca 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 11 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 lipca 2022 r. pod nr 2022/BZP 00277390/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 4 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00, wpłynęły trzy oferty na zadanie nr 9, w tym jedna niepodlegająca odrzuceniu. Cena złożonej oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 9 zamierza przeznaczyć 4.950,00 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 5.535,00 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 9 zostało unieważnione.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 lipca 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 11 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 lipca 2022 r. pod nr 2022/BZP 00277390/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 4 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00, wpłynęły trzy oferty na zadanie nr 10, w tym jedna niepodlegająca odrzuceniu. Cena złożonej oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 10 zamierza przeznaczyć 5.330,00 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 7.626,00 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym,
że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 10 zostało unieważnione.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 lipca 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 11 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 lipca 2022 r. pod nr 2022/BZP 00277390/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 4 sierpnia 2022 r. do godz. 10:00, wpłynęły trzy oferty na zadanie nr 11. Ceny wszystkich złożonych trzech ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 11 zamierza przeznaczyć 5.082,67 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 5.950,00 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 11 zostało unieważnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.