eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa sprzętu w ramach 8 części realizowane w ramach projektu pn. "Razem dla zdrowia - etap II.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu w ramach 8 części realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151536730

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 7A

1.4.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmach@matkadziecko.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.matkadziecko.com.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


podmiot leczniczy

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392984

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00381782

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1) Część nr 1: Stołki tapicerowane lekarskie (stomatologiczne, okulistyczne) – 16 szt.; o parametrach technicznych nie gorszych niż:

1. Stołki tapicerowane lekarskie (stomatologiczne, okulistyczne) – 16 szt.
1) Podstawa osadzona na 5 kółkach jezdnych: (8szt.) z kółkami powlekanymi kauczukiem, (8 szt.) na stopkach.
2) Regulacja za pomocą siłownika gazowego
3) Materiał, z którego wykonane jest siedzisko powinien być łatwy w pielęgnacji, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych grubość siedziska minimum 5 cm
4) Wysokość regulowana za pomocą sprężyny gazowej:
stołek na kółkach w zakresie 53-71 cm;
stołek na stopkach w zakresie 44-57 cm.
5) Wymiar siedziska: średnica min. 35 (+/- 10%)
6) Dopuszczalne obciążenie: min.120 kg
7) Waga: do 9 kg
8) Średnica podstawy: Ø 62 (+/- 10%)
9) Kolorystyka do wyboru – min.4 kolory
10) Fabrycznie nowy/e
11) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

Po zmianie:
1) Część nr 1: Stołki tapicerowane lekarskie (stomatologiczne, okulistyczne) – 16 szt.; o parametrach technicznych nie gorszych niż:

1) Podstawa osadzona na 5 kółkach jezdnych: (8szt.) z kółkami powlekanymi kauczukiem, (8 szt.) na stopkach.
2) Regulacja za pomocą siłownika gazowego
3) Materiał, z którego wykonane jest siedzisko powinien być łatwy w pielęgnacji, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych grubość siedziska minimum 5 cm
4) Wysokość regulowana za pomocą sprężyny gazowej:
stołek na kółkach w zakresie 53-71 cm;
stołek na stopkach w zakresie 44-57 cm.
5) Wymiar siedziska: średnica min. 35
6) Dopuszczalne obciążenie: min.120 kg
7) Waga: do 9 kg
8) Średnica podstawy: Ø 62 (+/- 10%)
9) Kolorystyka do wyboru – min.4 kolory
10) Fabrycznie nowy/e
11) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
3) Część nr 3: Fotel okulistyczny do unitu okulistycznego – 1 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:

1. Fotel okulistyczny do unitu okulistycznego – 1 szt.
1) Wolnostojący fotela okulistycznego z możliwością sterowania podnoszeniem i opuszczeniem fotela, podudzia i oparcia z pilota przewodowego i panelu nożnego.
2) Regulowany zagłówek i odchylane podłokietniki z możliwością demontażu bez użycia narzędzi.

3) Fotel wyposażony w sterowanie z indywidualnym programem. System umożliwia realizowanie wybranych funkcji jednym przyciskiem jak np. pozycja wyjściowa, Trendelenburga oraz zaprogramowanie pozycji ulubionej.

4) Podstawa z gumowymi kołami, układ jezdny fotela wyposażony w podwozie z centralną blokadą kół.
zapewniające stabilność i bezpieczeństwo.
5) Tapicerka wytrzymała i odporna na środki dezynfekcyjne
Podstawa fotela, segment oparcia pleców, segment siedziska, posiadające osłony wykonane z tworzywa ABS.

6) Zakres regulacji wysokości (siedziska/ leża)
575 mm do 925 mm ± 10 mm

7) maksymalne dopuszczalne obciążenie 250kg

8) Możliwość ustawienia kąta oparcia fotela : 80°(+/- 5%)
9) Kątowa regulacja segmentu podudzia 70° (± 5°)
10) Szerokość siedziska 620 mm ± 20 mm
11) Całkowita szerokość fotela 875 mm ± 20 mm
12) Całkowita maksymalna długość rozłożonego fotela 2180 mm ± 20 mm
13) Fabrycznie nowy/e
14) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

Po zmianie:
3) Część nr 3: Fotel okulistyczny do unitu okulistycznego – 1 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:
1) Wolnostojący fotela okulistycznego z możliwością sterowania podnoszeniem i opuszczeniem fotela, podudzia i oparcia z pilota przewodowego i panelu nożnego.
2) Regulowany zagłówek i odchylane podłokietniki z możliwością demontażu bez użycia narzędzi.

3) Fotel wyposażony w sterowanie z indywidualnym programem. System umożliwia realizowanie wybranych funkcji jednym przyciskiem jak np. pozycja wyjściowa, Trendelenburga oraz zaprogramowanie pozycji ulubionej.

4) Podstawa z gumowymi kołami, układ jezdny fotela wyposażony w podwozie z centralną blokadą kół.
zapewniające stabilność i bezpieczeństwo.
5) Tapicerka wytrzymała i odporna na środki dezynfekcyjne
Podstawa fotela, segment oparcia pleców, segment siedziska, posiadające osłony wykonane z tworzywa ABS.

6) Zakres regulacji wysokości (siedziska/ leża)
575 mm do 925 mm ± 10 mm

7) maksymalne dopuszczalne obciążenie 250kg

8) Możliwość ustawienia kąta oparcia fotela : 80°(+/- 5%)
9) Kątowa regulacja segmentu podudzia 70° (± 5°)
10) Szerokość siedziska 620 mm ± 20 mm
11) Całkowita szerokość fotela 875 mm ± 20 mm
12)
Całkowita maksymalna długość rozłożonego fotela 2200 mm

13) Fabrycznie nowy/e
14) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
4) Część nr 4: Skaner(iluminator) do żył na statywie – 2 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:

1. Skaner(iluminator) do żył na statywie – 2 szt.
1) Działanie skanera żył oparte na świetle podczerwonym oraz promieniowaniu laserowym (widzialny i niewidzialnym).
2) Odległość projekcji na skórze : min. 29 cm ~31 cm
3) Możliwość odwrócenia mapowania kolorów
4) min. 5 kolorów projekcji do wyboru dla dorosłych, dzieci i noworodków
5) Wskaźnik stanu naładowania baterii.
6) Tryb oszczędności baterii z możliwością uśpienia urządzenia.
7) Głębokość wykrywania do 8mm
8) Typ światła: bliska podczerwień
9) Projekcja światła: min. 300lux ~1000lux
10) Aktywne promieniowanie - światło o długości fali: min.750 nm ~ 980 nm
11) Zasilanie: polimerowa bateria litowo-jonowa
Napięcie: d.c. min.3,0 V ~ 4,2 V
12) Czas pracy: min. 1h

13) Waga urządzenia: min. 300g max. 480g
14) Statyw z podstawą jezdną
15) W komplecie z urządzeniem Pilot, Marker do znaczenia żył, Zasilacz do ładowania baterii
16) Wymiary: min. 152mm – max 228 mm, szer. Min. 63mm do max 83,2 mm, gł. Min.62mm max.75,7mm.

17) Fabrycznie nowy/e
18) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

Po zmianie:
4) Część nr 4: Skaner(iluminator) do żył na statywie – 2 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:

1) Działanie skanera żył oparte na świetle podczerwonym oraz promieniowaniu laserowym (widzialny i niewidzialnym).
2) Odległość projekcji na skórze : min. 29 cm ~31 cm
3) Możliwość odwrócenia mapowania kolorów
4) min. 5 kolorów projekcji do wyboru dla dorosłych, dzieci i noworodków
5) Wskaźnik stanu naładowania baterii.
6) Tryb oszczędności baterii z możliwością uśpienia urządzenia.
7) Głębokość wykrywania do 10mm
8) Typ światła: bliska podczerwień
9) Projekcja światła: min. 300lux ~1000lux
10) Aktywne promieniowanie - światło o długości fali: min.750 nm ~ 980 nm
11) Zasilanie: polimerowa bateria litowo-jonowa
Napięcie: d.c. min.3,0 V ~ 4,2 V
12) Czas pracy: min. 1h

13) Waga urządzenia: min. 300g max. 480g
14) Statyw z podstawą jezdną
15) W komplecie z urządzeniem co najmniej Marker do znaczenia żył, Zasilacz do ładowania baterii
16) Wymiary: min. 152mm – max 240 mm, szer. Min. 60mm do max 83,2 mm, gł. Min.62mm max.75,7mm.

17) Fabrycznie nowy/e
18) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 6)

Przed zmianą:
6) Część nr 6: Lampy na statywie – 3 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:

1. Lampy na statywie – 3 szt.
1) Promieniowanie IR (żarówka E27 375W)
2) Statyw jezdny z regulacją wysokości za pomocą sprężyny gazowej wewnątrz statywu i regulacją kąta nachylenia głowicy z tubusem w zakresie 178o (+/-10%) oraz obrotu głowicy w osi pionowej w zakresie 60o (+/-10%) na 4 kołach skrętnych wyposażonych w blokadę
3) Tubus z wewnętrznym odblaskowym promiennikiem, siatką ochronną i systemem szybkiej wymiany filtrów barwnych
System chłodzenia lampy z wentylatorem
4) Programowanie czasu zabiegu i mocy promieniowania
Panel sterujący z przyciskami i regulacją jego wysokości
5) Filtry co najmniej: czerwony, niebieski, zielony i pomarańczowy
6) Penetracja tkanki – min. 30mm w głąb
7) Zegar zabiegowy 1-30 min.
8) Okulary ochronne – min. 2 szt.(dla pacjenta i terapeuty)
Kabel zasilający, zapasowe bezpieczniki po 1 szt., klucz imbusowy do wymiany filtra
9) Fabrycznie nowy/e
10) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

Po zmianie:
6) Część nr 6: Lampy na statywie – 3 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:

1) Promieniowanie IR (żarówka E27 375W)
2) Statyw jezdny z regulacją wysokości za pomocą sprężyny gazowej wewnątrz statywu i regulacją kąta nachylenia głowicy z tubusem w zakresie 178o (+/-10%) oraz obrotu głowicy w osi pionowej w zakresie 60o (+/-10%) na 4 kołach skrętnych wyposażonych w blokadę
3) Tubus z wewnętrznym odblaskowym promiennikiem, siatką ochronną i systemem szybkiej wymiany filtrów barwnych
System chłodzenia lampy z wentylatorem
4) Programowanie czasu zabiegu i mocy promieniowania
Panel sterujący z przyciskami i regulacją jego wysokości
5) Filtry co najmniej: czerwony, niebieski, zielony i pomarańczowy
6) Penetracja tkanki – min. 30mm w głąb
7) Zegar zabiegowy 1-30 min.
8) Okulary ochronne – min. 2 szt.(dla pacjenta i terapeuty)
Kabel zasilający, zapasowe bezpieczniki po 1 szt., klucz imbusowy do wymiany filtra
9) Fabrycznie nowy/e
10) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 7)

Przed zmianą:
7) Część nr 7: Wózek inwalidzki do transportu pacjentów – 1 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:

1. Wózek inwalidzki do transportu pacjentów – 1 szt.
1) składana rama stalowa o konstrukcji krzyżakowej ze stopów lekkich

2) Min. 4 regulacje wysokości siedziska od podłoża
3) regulacja środka ciężkości
4) Min. 2 wysokości regulacji głębokości siedziska
5) Min. 3 wysokości regulacji podparcia pod łokieć z możliwością odchylenia
6) opcja dla pacjentów po amputacji
7) Zmiana kąta siedzenia i płyty podnóżka
tylne koła wypinane - szybkozłączka
8) przednie koła małe 200/45 (+/- 10%) , tylne duże 24 x 13(+/- 10%)
9) ogumienie pełne bezobsługowe
10) miękka tekstylna tapicerka
11) pas podudzia
12) hamulce dociskowe
13) oparcie z delikatnym wygięciem
14) Obciążenie min. 130 kg
15) Fabrycznie nowy/e
16) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

Po zmianie:
7) Część nr 7: Wózek inwalidzki do transportu pacjentów – 1 szt.;
o parametrach technicznych nie gorszych niż:

1) składana rama o konstrukcji krzyżakowej ze stopów lekkich

2) Min. 4 regulacje wysokości siedziska od podłoża
3) regulacja środka ciężkości
4) Min. 2 wysokości regulacji głębokości siedziska
5) Min. 3 wysokości regulacji podparcia pod łokieć z możliwością odchylenia
6) opcja dla pacjentów po amputacji
7) Zmiana kąta siedzenia i płyty podnóżka
tylne koła wypinane - szybkozłączka
8) przednie koła małe 200/45 (+/- 10%) , tylne duże 24 x 13(+/- 10%)
9) ogumienie pełne bezobsługowe

11) pas podudzia
12) hamulce dociskowe
13) oparcie z delikatnym wygięciem
14) Obciążenie min. 130 kg
15) Fabrycznie nowy/e
16) Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Okres realizacji - dni

Po zmianie:
Data do

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
14

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
2023-10-18

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Okres realizacji - dni

Po zmianie:
Data do

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
14

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
2023-10-18

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
Okres realizacji - dni

Po zmianie:
Data do

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
14

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:

Po zmianie:
2023-10-18

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:
Okres realizacji - dni

Po zmianie:
Data do

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:
14

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:

Po zmianie:
2023-10-18

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6)

Przed zmianą:
Okres realizacji - dni

Po zmianie:
Data do

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6)

Przed zmianą:
14

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6)

Przed zmianą:

Po zmianie:
2023-10-18

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7)

Przed zmianą:
Okres realizacji - dni

Po zmianie:
Data do

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7)

Przed zmianą:
14

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7)

Przed zmianą:

Po zmianie:
2023-10-18

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
dot. części 1-8:
1.Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ
(odpowiednio na część, na którą Wykonawca składa ofertę).
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” udostępnionej na platformie
ezamówienia.
3. Zamawiający wykluczy z post. Wykonawcę w przypadkach, o których mowa
w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczeg. rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. Zamawiający wymaga złożenia ośw., o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie potwierdzającym brak
podstaw wykluczenia z postępowania.
5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych (dotyczy Części 1-8):
Przedmiot zamówienia będzie dostępny również dla osób niepełnosprawnych.
Użytkownikami sprzętu będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne.
6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane
postanowienia umowy – PPU (dotyczy Części 1-8).
6. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia - etap 7. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej
na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej.
8. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem na jego ryzyko i koszt do siedziby Zamawiającego (ul. Sobieskiego 7a 42-200 Częstochowa) oraz wykona kompletną instalację zgodnie z zaleceniami producenta.
Miejsce dostawy poszczególnych części:
Część nr 1 – pokój nr 305 III piętro.
Część nr 2 – Poradnia Rehabilitacji I piętro pokój nr 108.
Część nr 3 – Poradnia Okulistyczna II piętro pokój nr 206.
Część nr 4 – Laboratorium Parter pokój nr 1,
Część nr 5 - pokój 305 III piętro.
Część nr 6 - pokój 305 III piętro.
Część nr 7 – pokój 305 III piętro.
Część nr 8 – pokój 305 III piętro.
9. Pełna nazwa zamówienia:
Dostawa sprzętu w ramach:
Część nr 1: Stołki tapicerowane lekarskie (stomatologiczne, okulistyczne) – 16 szt.;
Część nr 2: Stoły rehabilitacyjne do ćwiczeń z dziećmi z ręczną zmianą wysokości – 2 szt.;
Część nr 3: Fotel okulistyczny do unitu okulistycznego – 1 szt.;
Część nr 4: Skaner(iluminator) do żył na statywie – 2 szt.;
Część nr 5: Aparat do masażu – 2 szt.;
Część nr 6: Lampy na statywie – 3 szt.;
Część nr 7: Wózek inwalidzki do transportu pacjentów – 1 szt.;
Część nr 8: Ławeczka rehabilitacyjna – 1 szt.
realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II”.
10. Ze wzgl. na ogr. ilość znaków pozostałe informacje w SWZ.

Po zmianie:
dot. części 1-8:
1.Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ
(odpowiednio na część, na którą Wykonawca składa ofertę).
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” udostępnionej na platformie
ezamówienia.
3. Zamawiający wykluczy z post. Wykonawcę w przypadkach, o których mowa
w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczeg. rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. Zamawiający wymaga złożenia ośw., o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie potwierdzającym brak
podstaw wykluczenia z postępowania.
5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych (dotyczy Części 1-8):
Przedmiot zamówienia będzie dostępny również dla osób niepełnosprawnych.
Użytkownikami sprzętu będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne.
6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane
postanowienia umowy – PPU (dotyczy Części 1-8).
6. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia - etap 7. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej
na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej.
8. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem na jego ryzyko i koszt do siedziby Zamawiającego (ul. Sobieskiego 7a 42-200 Częstochowa) oraz wykona kompletną instalację zgodnie z zaleceniami producenta.
Miejsce dostawy poszczególnych części:
Część nr 1 – pokój nr 305 III piętro.
Część nr 2 – Poradnia Rehabilitacji I piętro pokój nr 108.
Część nr 3 – Poradnia Okulistyczna II piętro pokój nr 206.
Część nr 4 – Laboratorium Parter pokój nr 1,
Część nr 5 - pokój 305 III piętro.
Część nr 6 - pokój 305 III piętro.
Część nr 7 – pokój 305 III piętro.
Część nr 8 – pokój 305 III piętro.
9. Pełna nazwa zamówienia:
Dostawa sprzętu w ramach:
Część nr 1: Stołki tapicerowane lekarskie (stomatologiczne, okulistyczne) – 16 szt.;
Część nr 2: Stoły rehabilitacyjne do ćwiczeń z dziećmi z ręczną zmianą wysokości – 2 szt.;
Część nr 3: Fotel okulistyczny do unitu okulistycznego – 1 szt.;
Część nr 4: Skaner(iluminator) do żył na statywie – 2 szt.;
Część nr 5: Aparat do masażu – 2 szt.;
Część nr 6: Lampy na statywie – 3 szt.;
Część nr 7: Wózek inwalidzki do transportu pacjentów – 1 szt.;
Część nr 8: Ławeczka rehabilitacyjna – 1 szt.
realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II”.
10. Ze wzgl. na ogr. ilość znaków pozostałe informacje w SWZ.
11. Opis Przedmiotu zamówienia - cz.6 nie został zmieniony.
12. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Część nr 1 – od dnia zawarcia umowy do dnia 18.10.2023r.
Część nr 2 – od dnia zawarcia umowy do dnia 18.10.2023r.
Część nr 3 – od dnia zawarcia umowy do dnia 18.10.2023r.
Część nr 4 – od dnia zawarcia umowy do dnia 18.10.2023r.
Część nr 5 – od dnia zawarcia umowy do dnia 18.10.2023r.
Część nr 6 – od dnia zawarcia umowy do dnia 18.10.2023r.
Część nr 7 – od dnia zawarcia umowy do dnia 18.10.2023r.
Część nr 8 – od dnia zawarcia umowy do dnia 18.10.2023r.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-09-14 10:00

Po zmianie:
2023-09-15 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-09-14 10:30

Po zmianie:
2023-09-15 10:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.