eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierzno › REALIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI TRYSKACZOWEJ WRAZ Z NAZIEMNYM ZBIORNIKIEM ZAPASU WODY NA CELE POŻAROWE ORAZ BUDYNKIEM POMPOWNI NA POTRZEBY HALI SORTOWNI ODPADÓW NA TERENIE ZZO SIERZNO



Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REALIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI TRYSKACZOWEJ WRAZ Z NAZIEMNYM ZBIORNIKIEM ZAPASU WODY NA CELE POŻAROWE ORAZ BUDYNKIEM POMPOWNI NA POTRZEBY HALI SORTOWNI ODPADÓW NA TERENIE ZZO SIERZNO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW SIERZNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: ZZO Sierzno Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220597269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sierzno

1.5.2.) Miejscowość: Sierzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-131

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zzosierzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zzosierzno.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2681a613-3299-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REALIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI TRYSKACZOWEJ WRAZ Z NAZIEMNYM ZBIORNIKIEM ZAPASU WODY NA CELE POŻAROWE ORAZ BUDYNKIEM POMPOWNI NA POTRZEBY HALI SORTOWNI ODPADÓW NA TERENIE ZZO SIERZNO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2681a613-3299-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340998

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.1.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie pozwalającym na uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę i wykonaniu na jej podstawie robót budowlanych obejmujących realizację wewnętrznej instalacji tryskaczowej wraz z naziemnym zbiornikiem zapasu wody na cele pożarowe oraz budynkiem pompowni na potrzeby hali sortowni odpadów i boksów na surowce wtórne na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Sierznie z niezbędną infrastrukturą
towarzyszącą służącą do jej prawidłowego działania wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa specyfikacja warunków zamówienia, program funkcjonalno-użytkowy oraz postanowienia Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej wraz z ekspertyzami technicznymi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.