eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołajki Pomorskie › "Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez budowę Tężni w Mikołajkach Pomorskich"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez budowę Tężni w Mikołajkach Pomorskich”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIKOŁAJKI POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dzierzgońska 2

1.5.2.) Miejscowość: Mikołajki Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-433

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mikolajkipomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mikolajkipomorskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mikolajkipomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez budowę Tężni w Mikołajkach Pomorskich”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-332aa1e7-3416-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348946/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.`12.2022.BP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 186991,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa tężni solankowej w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) na działce nr 336/3 w Mikołajkach Pomorskich.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1. Wykonanie projektu budowy małej architektury w miejscu publicznym wraz z uzyskaniem skutecznego zgłoszenia robót budowlanych.
2. Budowa tężni solankowej o wymiarach 400cm x 300cm x 130cm wraz z e zbiornikiem z solanką 10 000l,
a) roboty budowlane – utwardzenie terenu z kostki brukowej wraz z dojściem o powierzchni około 50m²,
b) roboty budowlane – montaż tężni solankowej,
c) montaż oświetlenia LRD RGBW,
c) montaż infrastruktury uzupełniającej - 4 ławki z oparciem, kosze na śmieci szt. 2, tablica informacyjna, zapas solanki 10 000l.

Szczegółowy zakres prac określa Program Funkcjonalno-Użytkowy obejmujący realizację przedmiotu zamówienia w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” w zakresie opracowania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych do realizacji decyzji, zezwoleń, uzgodnień oraz wykonanie na jej podstawie budowy tężni solankowej na działce nr 336/3 w Mikołajkach Pomorskich.
3. Harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót projektowych i budowlanych.
4. Opracowanie instrukcji eksploatacji i obsługi urządzeń
5. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej;
6. Sporządzenie wizualizacji w 3D lub foto-prezentacji tężni solankowej.
Wykonawca powinien również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, zgłoszenia, certyfikaty, uzgodnienia wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe;
b. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;
c. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy;
d. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
e. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
f. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia;
g. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.
Ponadto
1. Wykonawca ubezpiecza budowę i roboty budowlane oraz materiały budowlane w zakresie wszelkich ryzyk (wszelkich szkód i strat materialnych polegających na utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu mienia), a także od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków, które mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi.
2. Suma ubezpieczenia będzie nie niższa niż pełna wartość prac. Dla ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej suma gwarancyjna musi odpowiadać wysokości możliwych roszczeń z tytułu potencjalnych szkód ( na mieniu i na osobie), jakie mogą powstać w związku z realizacją prac.
3. Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy do dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MISIURA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492438548

7.3.3) Ulica: Os. Zielone 11/18

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-970

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.