eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo › Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym
2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY KOŚCIERZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190597909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 5

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 586866342

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkgk@koscierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym
2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20f8283c-4aea-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015782/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w 2022/2023.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
https://epuap.gov.pl/wps/portal zkgk@kościerzyna.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: - złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB
- e-mail: zp@zkgk.koscierzyna.pl pojemność jednej wiadomości na skrzynce – do 20 MB
6. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej – datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się oznaczeniem sprawy i numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zp@zkgk.koscierzyna.pl
8. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowanie dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania w/w dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: zp@zkgk.koscierzyna.pl
9. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału III SWZ - klauzula
informacyjna RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami rozdziału III SWZ - klauzula
informacyjna RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.05.2022.MK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 21

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.

Zadanie 1, Rejon I Stare Nadleśnictwo, Szarlota, Garczyn, Łubiana, Sudomie, Korne
Korne Owśnice, Wieprznica, Dąbrówka, Puc, Mały Klincz (Sołtys), Kościerska Huta – 40 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług
w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie
Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i
posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane
zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie
może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne
stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszorowerowe,
sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować
oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których
wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami
związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający
dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu
pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o
zakończeniu pracy.
Zadanie 1, Rejon II Nowy Podleś, Mały Podleś, Wielki Podleś, Wielki Klincz, Mały Klincz, Zielenin, Będominek – 30 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 1, Rejon III Kościerzyna Wybudowanie, Skorzewo, Częstkowo, Ludwikowo,
Dobrogoszcz, Kaliska, Kłobuczyno, Nowa Wieś – 30 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 1, Rejon IV Rybaki, Grzybowo, Sycowa Huta, Lizaki, Grzybowski Młyn,
Wąglikowice, Loryniec, Czarlina, Wdzydze, Gołuń – 30 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 1, Rejon V Kościerska Huta (od granicy miasta w Kościerskiej Hucie do „Węzła Wieżyca”) – 455 m

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 2, Rejon I Nowy Klincz, Mały Klincz, Kościerska Huta, Dobrogoszcz,
Dąbrówka – 45 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 2, Rejon II Wielki Klincz, Gościeradz, Mały Podleś (płyty), PKP, Dębogóry,
(lewa strona) – 30 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 2, Rejon III Wielki Podleś, Mały Podleś, Nowy Podleś, Sarnowy, Rotembark
–20 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 2, Rejon IV Nowa Kiszewa, Dębogóry, Małe Stawiska, Stawiska, Szenajda –
30 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 2, Rejon V Niedamowo, Smolniki, Hamerberg, Dębogóry – 25 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 2, Rejon VI Gostomie, Korne – 25 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 2, Rejon VII Cząstkowo, Wieprznica, Owśnice, Fingrowa Huta, Korne
– 25 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 2, Rejon VIII Łubiana, Grzybowo, Garczyn – 20 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 2, Rejon IX Sudomie, Rybaki – 10 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 2, Rejon X Kłobuczyno, Kaliska Wybudowanie – 35 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 2, Rejon XI Zielenin, Będominek, Puc – 20 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 2, Rejon XII Nowa Wieś, Kościerzyna Wybudowanie, Kaliska – 30 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 2, Rejon XIII Skorzewo, Kościerzyna Wybudowanie – 25 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 2, Rejon XIV Sycowa Huta, Wąglikowice, Loryniec, Czarlina, Gołuń,
Wdzydze, Juszki, Lizaki, Grzybowski Młyn, Grzybowo
– 35 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 20

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 3, Rejon I Łubiana - ścieżki pieszo-rowerowe - ul. Kościerska,
ul. Kaszubska, ul. Kolejowa; chodniki – ul. Długa. Ul. Szkolna,
ul. Kościerska, ul. Lipowa, ul. Brzozowa, ul. Dębowa,
ul. Kasztanowa, ul. Akacjowa, ul. Słoneczna, ul. Ogrodowa,
ul. Kamienna, ul. Sadowa

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 21

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Kościerzyna.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo solną przy użyciu pługów śnieżnych i piaskarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętowe opisane zostały w załączniki nr 4 do SWZ.
3. Określenie rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej.
2. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina.
3. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami.
4. Teren objęty odśnieżaniem dróg wynosi łącznie ok. 543 km + chodniki + ścieżki pieszo-rowerowe, sposób wykonywania oraz wymagania sprzętowe jakim powinien dysponować oferent przedstawia załącznik nr 4 do SWZ
5. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą.
6. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Zadanie 3, Rejon II Wielki Klincz – chodniki: ul. Szkolna, ul. Wybickiego,
ul. Gościeradzka, ul. Klasztorna, ul. Polna, ul. Kolejowa,
ul. Słoneczna, ul. 2 Pułku Szwoleżerów, ul. Hallera, ścieżka pieszo-rowerowa Wielki Klincz – Kościerzyna (do granic administracyjnej Gminy Miejskiej Kościerzyna z Gminą Kościerzyna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe
oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału w
postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem
technicznym, który określa się jako wymóg minimalny dla realizacji każdego z zadań oddzielnie
– minimalne wymagania sprzętowe określa zał. nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca
składa wstępne oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie
art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub
wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - przykładowe oświadczenie – załącznik nr 6 do
SWZ – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg rozdz. IX pkt 1.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) – wymagania dotyczące podpisania
dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
b) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji
wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w
przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z
właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej
(przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych
baz danych.
2.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru
Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego
rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej,
jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o
ile wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w
imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z
dokumentów, o których mowa powyżej, zamawiający może żądać od wykonawcy
pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania
wykonawcy. Powyższe wymagania stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
2.2. W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający
pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
niniejszego zamówienia publicznego – wymagania dotyczące podpisania dokumentu
elektronicznego wg pkt 1.
3. Dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale VI SWZ, które wykonawca jest
zobowiązany złożyć w ofercie:
1) Na braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa wstępne oświadczenie
dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ – wymagania dotyczące podpisania dokumentu
elektronicznego wg pkt 1.
2) Na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wstępne
oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125
ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ – wymagania dotyczące podpisania
dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
3) W przypadku konsorcjum - oferta wspólna - w zakresie braku podstaw do wykluczenia
oświadczenia (załącznik nr 3 do SWZ) składają wszyscy wykonawcy, w zakresie spełnienia
warunków udziału ten wykonawca który spełnia dany warunek – wymagania dotyczące
podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) – wymagania dotyczące podpisania
dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
b) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji
wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w
przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z
właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej
(przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych
baz danych.
2.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru
Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego
rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej,
jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o
ile wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w
imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z
dokumentów, o których mowa powyżej, zamawiający może żądać od wykonawcy
pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania
wykonawcy. Powyższe wymagania stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
2.2. W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający
pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
niniejszego zamówienia publicznego – wymagania dotyczące podpisania dokumentu
elektronicznego wg pkt 1.
3. Dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale VI SWZ, które wykonawca jest
zobowiązany złożyć w ofercie:
1) Na braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa wstępne oświadczenie
dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ – wymagania dotyczące podpisania dokumentu
elektronicznego wg pkt 1.
2) Na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125
ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ – wymagania dotyczące podpisania
dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
3) W przypadku konsorcjum - oferta wspólna - w zakresie braku podstaw do wykluczenia
oświadczenia (załącznik nr 3 do SWZ) składają wszyscy wykonawcy, w zakresie spełnienia
warunków udziału ten wykonawca który spełnia dany warunek – wymagania dotyczące
podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1. Załącznik nr 5 – oświadczenie wykonawcy w
zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych
przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO Dokument określający zasady reprezentacji oraz
osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pełnomocnictwo

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji
wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w
przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z
właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej
(przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji
wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w
przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z
właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej
(przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych
baz danych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego określa załącznik nr
8 do SWZ oraz Rozdział: XVIII SWZ PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W
SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI
UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-24 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-24 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.